Sevgili forumdaşlar merhaba, geçmiş bayramınız kutlu olsun.
Yaklaşık 1 ay önce İnsignia Sports Tourer aracımı aldım, ilk iş olarak Navigasyon DVD taktırdım,
Bayram arefesine kadar Ankara şehir içinde 2000 km’ye yakın kullandım. Kesinlikle Şehir içi için bile kullanımı gayet keyifli bir araç.
Birkaç kez “acil servise götürün, fren destek sistemi arızası, hırsızlık önleme sistemi vs.” hatalarla karşılaştım arabayı stop edip tekrar çalıştırınca düzeldi, bilgisayara bağlandığında bir problem göremediler. araç 100 - 110 civarında titreme yapıyordu, jant eğriliğinden kaynaklandığı tespit edildi. jantlar düzeltildi problem yok artık.
Ardından 29 Temmuzda Ankara’dan Kastamonu’ya doğru Otoban kullanarak, Eşim ve oğlum ile beraber yola çıktım, Eflani ilçesine kadar gayet keyifli, güvenli ve rahat bir yolculuk yaptık. Ancak sonrasında yol çalışmalarının yoğun olması sebebi ile süspansiyonlarımızın sertliği bu sefer yolculuğu rahatlık anlamında etkiledi. Güvenlik anlamında ise böyle olmalı dedim yani iki arada bir derede kaldım.
Dönüşte yalnız olduğum için aracı kendi açımdan test edeyim dedim. Ne yazık ki otobanın hiçbir yerinde 120 – 130 ile gidip sol şeridi kendinin sanan kullanıcılar yüzünden 215’in üstüne çıkamadım. Ancak söz konusu sürate neredeyse hiç zorlanmadan çıkması açıkçası en az daha gidecek 30 – 40 km yeri olduğunu düşündürdü. 1., 5. ve 6. Vites hariç neredeyse tüm devir kadranını kullandım 10 numara…
ve sonuç.
Aracın kesinlikle tam bir asfalt aracı olduğunu kendi açımdan belirtebilirim.
Şimdi kafama takılan 2 nokta var.
Araç dik yokuşlarda durduktan sonra kalkışta tutunma problemi yaşıyor, patinaja düşüyor aracın ağırlığını düşündüğümde normal olabilir diyebilirim ama sizlere de sormak lazım (Lastikler 245-45-18 Michelin Pilot sport 3 yaklaşık 5.000 km.de)
Diğeri ise araç geri geri yokuş aşağı kaydırılırsa frenler şişiyor ve tutma sorunu oluyor.
Neden olabilir?
Saygılar
Yaklaşık 1 ay önce İnsignia Sports Tourer aracımı aldım, ilk iş olarak Navigasyon DVD taktırdım,
Bayram arefesine kadar Ankara şehir içinde 2000 km’ye yakın kullandım. Kesinlikle Şehir içi için bile kullanımı gayet keyifli bir araç.
Birkaç kez “acil servise götürün, fren destek sistemi arızası, hırsızlık önleme sistemi vs.” hatalarla karşılaştım arabayı stop edip tekrar çalıştırınca düzeldi, bilgisayara bağlandığında bir problem göremediler. araç 100 - 110 civarında titreme yapıyordu, jant eğriliğinden kaynaklandığı tespit edildi. jantlar düzeltildi problem yok artık.
Ardından 29 Temmuzda Ankara’dan Kastamonu’ya doğru Otoban kullanarak, Eşim ve oğlum ile beraber yola çıktım, Eflani ilçesine kadar gayet keyifli, güvenli ve rahat bir yolculuk yaptık. Ancak sonrasında yol çalışmalarının yoğun olması sebebi ile süspansiyonlarımızın sertliği bu sefer yolculuğu rahatlık anlamında etkiledi. Güvenlik anlamında ise böyle olmalı dedim yani iki arada bir derede kaldım.
Dönüşte yalnız olduğum için aracı kendi açımdan test edeyim dedim. Ne yazık ki otobanın hiçbir yerinde 120 – 130 ile gidip sol şeridi kendinin sanan kullanıcılar yüzünden 215’in üstüne çıkamadım. Ancak söz konusu sürate neredeyse hiç zorlanmadan çıkması açıkçası en az daha gidecek 30 – 40 km yeri olduğunu düşündürdü. 1., 5. ve 6. Vites hariç neredeyse tüm devir kadranını kullandım 10 numara…
ve sonuç.
Aracın kesinlikle tam bir asfalt aracı olduğunu kendi açımdan belirtebilirim.
Şimdi kafama takılan 2 nokta var.
Araç dik yokuşlarda durduktan sonra kalkışta tutunma problemi yaşıyor, patinaja düşüyor aracın ağırlığını düşündüğümde normal olabilir diyebilirim ama sizlere de sormak lazım (Lastikler 245-45-18 Michelin Pilot sport 3 yaklaşık 5.000 km.de)
Diğeri ise araç geri geri yokuş aşağı kaydırılırsa frenler şişiyor ve tutma sorunu oluyor.
Neden olabilir?
Saygılar
Yorum