Duyuru

Collapse
No announcement yet.

CLA 200 CDI # BMW 318d

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: CLA 200 CDI # BMW 318d

    Orjinal yazı sahibi: Flesius
    Hayırlı olsun. Sanırım siz aracı daha test etmemişsiniz ama içi dar mı CLA'nın? Benim de listemde CLA var ama Insignia'dan sonra çok bunalırsın diyenler var. Ben de henüz test etme şansı bulamadım, merak ediyorum.
    Ben görmedim ama biraderde bagaj geniş ama arka dar dediydi.
    2011 1.6 T Cosmo Sports Tourer

    Yorum


    • #17
      Ynt: CLA 200 CDI # BMW 318d

      Orjinal yazı sahibi: denz
      Orjinal yazı sahibi: Flesius
      Hayırlı olsun. Sanırım siz aracı daha test etmemişsiniz ama içi dar mı CLA'nın? Benim de listemde CLA var ama Insignia'dan sonra çok bunalırsın diyenler var. Ben de henüz test etme şansı bulamadım, merak ediyorum.
      Ben görmedim ama biraderde bagaj geniş ama arka dar dediydi.
      Evet, aynı yorumlar hep, teşekkürler. Demek ki bana göre değil
      2009 - Cosmo - 2.0 CDTI 160 HP - Flexride - Sunroof - Piyano Lake - Infinity Ses - Spor Deri Koltuklar - BlackVue Cams - DVD 800 - Lite Body Kit - OPC Pedallar ve Sinyal Çerçeveleri - Ayna Altı Işıklandırması - 245-40-19 Lastikler Yazlık: Michelin PSS ve PS3 + Kışlık: Kumho KW27 ve Pirelli Sottozero

      Yorum


      • #18
        Ynt: CLA 200 CDI # BMW 318d

        Aracın kullandım şoför koltuğu ön-arka her tarafında yolculuk ettim.
        Bagaj geniş. Arka yanlar sıkıcı ve başım tepe olmasa da cam taraflarına doğru değiyordu. Arka orta nispeten daha rahat. Ama tabi ben arkadayken yanımda erişkin yoktu biri 10 biri 15 yaşındaki çocuklarım vardı. Yetişkin oldu mu daha sıkıntılı olur. Ön yolcu tarafı normal. Kullanıma gelince 1800 cc 136 beygir tatminkar. 5 bin km ortalaması 5lt lerde. 7 otomatik. F1 direksiyon vardı. Ama manuel seçeneği nasıldı bilemedim. Hatta yoktu galiba. Koldan küçültünce belli süre sonra tekrar otomatik moda geçiyordu. 2000 devir 7 viteste 120 ile gidiyor. Motor yağ gibi şanzıman yağ gibi. Ben bu otomatik vites geçişlerindeki sartsıntı işinden pek anlamıyorum ama kikdown yapınca mesela civic'ten daha az sarsıntı oluyor. (Kasıt buysa) Diğer türlü Civic otomatik dsg ve bu arasında çokta fark hissetmedim. Ama sıralamada bu>civic> dsg olurdu bana göre. Dsg'yi 1.6 tdi golf'te az süre kullanmıştım. Nedense golf hoşuma gitmemişti.
        Araçta start stop var, devre dışı kalabiliyor. Bunun dışında mesela start-stop iptal olduğunda ışıklarda araç durunca frene birkaç kez basınca hold durumuna geçiyor, ayağı frende tutmaya gerek yok. Navigasyon vardı. ön kolçakta 2 usb arkada çakmak yeri vardı. Navi 1-2 kere kendi kendine kapanmış onun dışında sıkıntı yok.

        Aklıma gelenler bunlar. 140 kusura kadar çıktım onda da anlık ama yüksek hızlara ben çıkmam diyecek gibi değil. Fakat gavurun memleketinde vatandaş bilinçli Daha önce de Fransa'dan Almanya'ya kadar gittim adamın altında s500 olsa bile çok çok nadir sol şeriti zaptedip hep yüksek hızlarda gitmek. Ama ne hikmetse bizim melekette gece-gündüz- yağmur- çamur farketmiyor Güçlü arabası olan illa son hızda ya da sol şeritte gidecek.

        Ha İstanbula indik bizim arabaya binince hanım oh be dedi o ayrı. Bende öyle dedim. Bur da olsa o kadar para verip kendi aracımı değişmezdim. Bende ST var sedandan daha geniş belki ondandır.
        2011 1.6 T Cosmo Sports Tourer

        Yorum


        • #19
          Ynt: CLA 200 CDI # BMW 318d

          İnsignia ST'de ister ön-arka solda,sağda ister bagajda oturun, hacmi keyfi başka.
          "Herşeyi Senin için yarattım diyen" RABBİNE, "Herşeyden senin için vazgeçtim" diyebilmektir AŞK.

          Yorum


          • #20
            Ynt: CLA 200 CDI # BMW 318d

            Orjinal yazı sahibi: Oguz_75
            İnsignia ST'de ister ön-arka solda,sağda ister bagajda oturun, hacmi keyfi başka.
            ihihi ihihi ihihi

            2011 1.6 T Cosmo Sports Tourer

            Yorum

            İşleniyor...
            X