autokingin hasar konusunda uzman olması periyodik bakımdada aynı uzmanlıgı sergilemeyeceği manasına gelmez bana kalırsa . sonucta onarımı yapan adam bakımıda yapar yani bu cok zor bir konu değil bence.
opel yetkili servislerinin acaba kalitesi ne derece sorgulanıyor bu konuyla ilgili bir puanlama vs varmı? Yetkili servis denilince bu konuda iyidir demek ne kadar gerçekçi ? kaliteli olduğuna dair ölçüt vs nedir? Amacım burda tartışma ortamı yaratmak değil tamamıyle doğru olarak bildiğimiz şeylerin belkide yanlış olabileceği ile ilgili bir şüpheci yaklaşım.... Eğer gerçekten yetkili servis bu bakım fiyatlarını hakedecek operasyonlar yaptığını idda ediyorsa o zaman farklılığını ortaya koymalı ne bileyim yaptığı işlerin diğerlerinden çok farklı olduğunu ispat etmeli müşteriyi ikna etmeli. birazda konuya bu açıdanda bakmak gerekir diye düşünüyorum. Cok kurumsal gibi görünen firmaların ne kadar kaliteden yoksun olduklarını sadece girişteki klimalı lobilerden ve duvarlarda asılı misyon visyon ilkeleri ile göz boyamaktan başka hiç bir numarası olmadığını çok iyi biliyoruz.
Garantisi devam eden araç için kesinlikle yetkili servis, sonrasında ise elinizden geliyorsa parçacıdan malzemeleri alıp filtre yağ vs kendiniz bile değiştirebilirsiniz.
Benim aracımın garantisi bitti ancak ben servisten şaşmam, elektronik aksama sahip araçlarımızda zaman zaman hatalar, arızalar çıkabiliyor. Bunlarda garantisi bitse dahi servisler iyi niyet garantisi kapsamında değerlendirip ücretsiz yada ufak bir bedel karşılığı arızaya müdahale edebiliyor.
Tercih meselesi...
*İmza görseliniz kurallara aykırıdır, düzenleyip tekrar yükleyiniz.
Mutlaka yetkili ve ozel servislerde bir birlerine gore artilarida vardir eksileride vardir
Yetkili servis
Yaptigi isin arkasindadir
Nereye ne yapacagini bilir cikmaza dustugunde ureticiden destek alir
Garanti suresini korur
Garanti bitimi musteri memnuniyeti kapsaminda yardimci olabilirler
Evet pahalilar
Evet yogunlar
Evet bazen eksik ve hatali is yapabiliyorlar
Ozel servisteki ustalar daha ozverili calisiyorlar
Ucuz iscilik ve yan sanayi urunler ile maliyet dusurerek musteri memnuniyetini ust siralara cikariyorlar ben rekabet avantaji yaptiklari icin tesekkur ediyorum
Bir onceki mesajimda dedigim gibi herkes serbest
Bir soru soruldu uyeler fikirlerini soyledi cevaplar kimilerinin hosuna gitti kimilerin gitmedi sonucta buradi bir forum
Keyifli paylasimlar
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Yorum