Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ÇOK ÖNEMLİ (LPG'Lİ ARAÇ SAHİPLERİ)

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • ÇOK ÖNEMLİ (LPG'Lİ ARAÇ SAHİPLERİ)

    Aracımda var olan LPG problemini daha önce yazmıştım. Aracım; LPG bitince benzine geçmiyor ve yolda yığılıp kalıyordu.

    Bu maksatla servise başvurdum ama sorunumla ilgili olmayan çok ilginç bir durumla karşılaştım:

    Yaklaşık iki hafta önce KAYSERİ'de Prins Marka LPG takılı tüm araçların sigortaları söküldü. Buna sebep olarak, Insignia'larda LPG ile ilgili bir problemin olduğu ve bunun çözülmeye çalışılması gösterildi.

    Konuyu daha da irdeleğimde farklı yanıtlar aldım:

    Insignia'ların sübaplarının oldukça adi olduğu, LPG'nin yarattığı yüksek ısıya dayanamadığı ve aracıma LPG ile binmeye devam edersem sübap yakacağımı, bu konunun araçla ilgili olduğu, LPG markası ile alakası olmadığı ve hangi marka LPG takılırsa takılsın durumun değişmeyeceği vb. şeyler anlatıldı bazı kişiler tarafından.

    Konu oldukça önemli. Diğer illerde de buna benzer şeyler var mı? Aracınızda LPG ile ilgili bir sıkıntı yaşadınız mı? Veya konu ile ilgili daha geniş bilgisi olan arkadaşlar bizimle paylaşsın lütfen...

  • #2
    Ynt: ÇOK ÖNEMLİ (LPG'Lİ ARAÇ SAHİPLERİ)

    Çorum'daki araç sizlere örnek olsun işte
    InsigniaTEAM

    Yorum


    • #3
      Ynt: ÇOK ÖNEMLİ (LPG'Lİ ARAÇ SAHİPLERİ)

      180 lik zafiraya garantili takıyolar insigniadaki aynı motor değilmi
      ayrıca yüksek sıcaklıktan subablar eriyosa sigortaları neden değişiyolar anlayamadım bunun dışında diğer olayda küçümsemek olmasın ama torosda şahinde bir sıkıntı yaratmayan lpg ısısına bizim araçların motoru dayanmıyacak pek inandırıcı gelmiyo bana...

      teknik bilgiye sahip arkadaşlar bu işe bir kafa yorsunlar ben bu forumdaki arkadaşların bilgi ve deneyimlerine güveniyorum gerisi yalan...

      Yorum


      • #4
        Ynt: ÇOK ÖNEMLİ (LPG'Lİ ARAÇ SAHİPLERİ)

        Bu subap erimesi vw tsi motorlarda da var 175 olarak çıkan tsi motorlar sonradan 160 düşürüldü sebebi ise aşırı zorlamada subapların erimesi sonuçta zaten sıkıştırılmış gücü artırılmış bir motor kullanıyoruz lpg nin yanma zamanı benzine göre daha çabuk diye biliyorum ve bu sebepten dolayı subaplarda sorun çıkartıyor bizim araçlara chip tuning ciler 220 den yukarısını önermiyor subaplarda erime oluyor diye sonuçta lpg li araçlarda sorun çıkarma işi birazda şans galiba



        2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

        Yorum


        • #5
          Ynt: ÇOK ÖNEMLİ (LPG'Lİ ARAÇ SAHİPLERİ)

          zafiraya garantili takmaya ne diyosun zafiranın subapları farklımı...

          Yorum


          • #6
            Ynt: ÇOK ÖNEMLİ (LPG'Lİ ARAÇ SAHİPLERİ)

            Bence şunu sor kullanmadığı her km için zararını karşılayacaklarmı ürünü sat sonra kullanma olmaz bence yasal haklarını ara sen bu işleri iyi bilirsin ihihi



            2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

            Yorum


            • #7
              Ynt: ÇOK ÖNEMLİ (LPG'Lİ ARAÇ SAHİPLERİ)

              Orjinal yazı sahibi: Gökhan_55
              merak etme yarın firmayı bezdiririm ben
              gökhan unutkanlığımı hoş gör senin lpgnin markası neydi

              Yorum


              • #8
                Ynt: ÇOK ÖNEMLİ (LPG'Lİ ARAÇ SAHİPLERİ)

                benim landirenzo beni sorun var diye uyaran olmadı bakalım hayırlısı...

                Yorum


                • #9
                  Ynt: ÇOK ÖNEMLİ (LPG'Lİ ARAÇ SAHİPLERİ)

                  Benim bildiğim lpg yandığında alev uzaması yapıyor bu alev de silindir içinde sonlanmayıp taa subaplara kadar belki de daha ileriye kadar devam ediyor.Subapların erimesi bundan
                  Orjinal yazı sahibi: FacomX
                  Bu subap erimesi vw tsi motorlarda da var 175 olarak çıkan tsi motorlar sonradan 160 düşürüldü sebebi ise aşırı zorlamada subapların erimesi sonuçta zaten sıkıştırılmış gücü artırılmış bir motor kullanıyoruz lpg nin yanma zamanı benzine göre daha çabuk diye biliyorum ve bu sebepten dolayı subaplarda sorun çıkartıyor bizim araçlara chip tuning ciler 220 den yukarısını önermiyor subaplarda erime oluyor diye sonuçta lpg li araçlarda sorun çıkarma işi birazda şans galiba

                  İLK AŞKIM 2009 Opel Insignia EDITION ELEGANCE 1.6
                  17'' Michelin Primacy HP Safir Siyah(Satıldı) / SEAT LEON 1.4 125 HP TSİ STYLE+COPA  KIRMIZI
                  35GB5825  A Rh+

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: ÇOK ÖNEMLİ (LPG'Lİ ARAÇ SAHİPLERİ)

                    benim araçtada sorun var sanırım. LPG takılalı 7000km oldu. insignia 180 hp. Landirenzo takılı. Sabahları ilk çalıştığında motor soğuk iken devir 1000'in üzerine çıkıyor ve bir iki kere titreme oluyor bu 45 sanye sürüyor sonra 800'e falan düşüyor ve normale dönüyor. sadece mototr soğuk ilken yapıyor.
                    arıza LPG den olabilir mi acaba?

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: ÇOK ÖNEMLİ (LPG'Lİ ARAÇ SAHİPLERİ)

                      Orjinal yazı sahibi: harddie
                      benim araçtada sorun var sanırım. LPG takılalı 7000km oldu. insignia 180 hp. Landirenzo takılı. Sabahları ilk çalıştığında motor soğuk iken devir 1000'in üzerine çıkıyor ve bir iki kere titreme oluyor bu 45 sanye sürüyor sonra 800'e falan düşüyor ve normale dönüyor. sadece mototr soğuk ilken yapıyor.
                      arıza LPG den olabilir mi acaba?
                      Geçmiş olsun.. sizi tanıyabilir miyiz

                      InsigniaTeam Opel Insignia hakkında Türkiye'nin en büyük bilgi ve tartışma platformu. Forum sayfamız 2009 yılından bu güne Opel Insignia sahipleri ve hayranlarını bir araya getirmektedir.

                      INSIGNIA Cosmo 2010 1.6 Turbo + DVD800 Navi.

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: ÇOK ÖNEMLİ (LPG'Lİ ARAÇ SAHİPLERİ)

                        normal bi olay bence, soğukken jigle devrede olduğu için 1000 deviri geçiyor. Insignia OPC videosu var, onda daha net belli oluyor. araç ilk çalıştığında sanki supersport araç gibi devirli çalışıyor, 30-45 sn sonra 1000 devirin altına düşüyor.
                        800 devirde rölanti için normal
                        InsigniaTEAM

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: ÇOK ÖNEMLİ (LPG'Lİ ARAÇ SAHİPLERİ)

                          İlk çalışmada lpg ile çalışmaz motor

                          İLK AŞKIM 2009 Opel Insignia EDITION ELEGANCE 1.6
                          17'' Michelin Primacy HP Safir Siyah(Satıldı) / SEAT LEON 1.4 125 HP TSİ STYLE+COPA  KIRMIZI
                          35GB5825  A Rh+

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: ÇOK ÖNEMLİ (LPG'Lİ ARAÇ SAHİPLERİ)

                            Orjinal yazı sahibi: harddie
                            benim araçtada sorun var sanırım. LPG takılalı 7000km oldu. insignia 180 hp. Landirenzo takılı. Sabahları ilk çalıştığında motor soğuk iken devir 1000'in üzerine çıkıyor ve bir iki kere titreme oluyor bu 45 sanye sürüyor sonra 800'e falan düşüyor ve normale dönüyor. sadece mototr soğuk ilken yapıyor.
                            arıza LPG den olabilir mi acaba?
                            Bu anlattığın normal bir durum. Kışa doğru motor soğuk olması nedeniyle jikle devreye girer ve devir 1000'in üzerine çıkar. Havanın derecesine göre birkaç dakika içinde motor normal haline döner. Ama araçta tekleme, stop etme gibi durumlarda oluyorsa bir problem var demektir.
                            2010 İNSİGNİA 1.6T COSMO BEYAZ

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: ÇOK ÖNEMLİ (LPG'Lİ ARAÇ SAHİPLERİ)

                              yok hayır tekleme yok. LPG yi iptal ettirdim titreme gitti. diğer ilk çalışırken rolantinin yüksek olması normal sanırım. LPG den kaynaklanan bir sorun sanırım. biraz daha benzinde kullanayım lpg cice gideceğim. Landirenzo. sizin araçtada oluyor mu bu rolanti yüksek şekilde başlayıp sonra düşmesi? bende yazın bile oluyor. sadece mototr ilk çalıştığında.

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X