Performans aracı olarak bakıyorsanız Volkan abinin dediği gibi 1.6 Turboya yazılım-filtre-egzoz takviyesi ile bu sağlanabilir.
2.0 Turbo'nun avantajı kaliteli ve sorunsuz bir şanzumanı var, 350 tork ile bütün devirler gayet tatminkar derecede canlı, otomatik vites olmasına rağmen stock 1.6 Turbo ile hissedilir derecede farkı var..
İstanbul şehir içi ortalama yakıt 12 litre (Dikkatli kullanımlarda daha da düşebilir)
Şehir dışı çok daha düşük değerler elde ediliyor.
Olmassa olmazı flexride, 1.6 Turbolara göre çok daha fazla önem arz ediyor bu opsiyon, sadece şase açısından değil aynı zamanda gaz pedalı hassasiyeti ve vites geçişleri olarak çok farkediyor.
Kısacası sadece performans olarak düşünüyorsanız boşa masraf yaparsınız.
Hem otomatik vites rahatlığı , hem de her devirde rahat sürüş istiyorsanız kesinlikle sonuna kadar tatmin eder..
Araç hantal diyenlere aldırış etmeyin
Şimdiki Motor Jenerasyonu Verilerini İncelemedim Ama İlk Jenerasyon İnsignia Motorlarında, Tork Devir Aralığı En Fazla Olan ve Max Torkunu 5500 Devire Kadar Sürdüren Seçenek 1.6T. Motorlarıydı ki Bana Göre Bu Realite de Son Derece Önemli Bir Fark.
2.0T Alıp Beygirleri İle Çok Fazla Oynamadan, Tork Bandını Biraz Daha Yukarılara Çekmek O Aracı Performans Açısından Mükemmel Kılar Diye Düşünüyorum. Tabi Üst Devirlerde Elde Edilen Güç Ekonomiye Nasıl Yansır, Onu da Allah Bilir...
Yorum