Duyuru

Collapse
No announcement yet.

INSIGNIA 2.0T 220PS HAKKINDA ÖNERİLERİNİZ

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: INSIGNIA 2.0T 220PS HAKKINDA ÖNERİLERİNİZ

    Çhipli 1.6 turbo stock 2.0turboyu her türlü geçer


    1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

    Yorum


    • #17
      Ynt: INSIGNIA 2.0T 220PS HAKKINDA ÖNERİLERİNİZ

      şuda güzelmiş hani
      http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...33733636/detay
      CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
      SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

      Yorum


      • #18
        Ynt: INSIGNIA 2.0T 220PS HAKKINDA ÖNERİLERİNİZ

        Orjinal yazı sahibi: volkan
        Çhipli 1.6 turbo stock 2.0turboyu her türlü geçer
        Peki abi uzun motor ömrü alt devirlerde güç açısından bir fark olur mu olumlu veya olumsuz

        Yorum


        • #19
          Ynt: INSIGNIA 2.0T 220PS HAKKINDA ÖNERİLERİNİZ

          Performans aracı olarak bakıyorsanız Volkan abinin dediği gibi 1.6 Turboya yazılım-filtre-egzoz takviyesi ile bu sağlanabilir.

          2.0 Turbo'nun avantajı kaliteli ve sorunsuz bir şanzumanı var, 350 tork ile bütün devirler gayet tatminkar derecede canlı, otomatik vites olmasına rağmen stock 1.6 Turbo ile hissedilir derecede farkı var..

          İstanbul şehir içi ortalama yakıt 12 litre (Dikkatli kullanımlarda daha da düşebilir)
          Şehir dışı çok daha düşük değerler elde ediliyor.

          Olmassa olmazı flexride, 1.6 Turbolara göre çok daha fazla önem arz ediyor bu opsiyon, sadece şase açısından değil aynı zamanda gaz pedalı hassasiyeti ve vites geçişleri olarak çok farkediyor.

          Kısacası sadece performans olarak düşünüyorsanız boşa masraf yaparsınız.
          Hem otomatik vites rahatlığı , hem de her devirde rahat sürüş istiyorsanız kesinlikle sonuna kadar tatmin eder..
          Araç hantal diyenlere aldırış etmeyin

          [shadow=red,left][glow=grey,2,500]SPORT[/glow][/shadow]

          Yorum


          • #20
            Ynt: INSIGNIA 2.0T 220PS HAKKINDA ÖNERİLERİNİZ

            Orjinal yazı sahibi: ilbilge_11
            Orjinal yazı sahibi: volkan
            Çhipli 1.6 turbo stock 2.0turboyu her türlü geçer
            Peki abi uzun motor ömrü alt devirlerde güç açısından bir fark olur mu olumlu veya olumsuz
            yazılım yaptırırsan alt devirlerin daha güçlenir çok fazla güç istemezsen bir sorun olmaz


            1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

            Yorum


            • #21
              Ynt: INSIGNIA 2.0T 220PS HAKKINDA ÖNERİLERİNİZ

              Şimdiki Motor Jenerasyonu Verilerini İncelemedim Ama İlk Jenerasyon İnsignia Motorlarında, Tork Devir Aralığı En Fazla Olan ve Max Torkunu 5500 Devire Kadar Sürdüren Seçenek 1.6T. Motorlarıydı ki Bana Göre Bu Realite de Son Derece Önemli Bir Fark.
              2.0T Alıp Beygirleri İle Çok Fazla Oynamadan, Tork Bandını Biraz Daha Yukarılara Çekmek O Aracı Performans Açısından Mükemmel Kılar Diye Düşünüyorum. Tabi Üst Devirlerde Elde Edilen Güç Ekonomiye Nasıl Yansır, Onu da Allah Bilir...

              Yorum


              • #22
                Ynt: INSIGNIA 2.0T 220PS HAKKINDA ÖNERİLERİNİZ

                Yazilimli 1.6, stock 2.0dan daha iyi olabilir belki ama 2.0in keyfi cok baska ya
                InsigniaTEAM

                Yorum

                İşleniyor...
                X