Duyuru

Collapse
No announcement yet.

INSİGNİA v ACCORD v CC

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • INSİGNİA v ACCORD v CC

    Bu üç aracı fiyat kalite konfor performans görsellik (ki göreceli ama) sorunsuzluk güvenlik (iihs de ki testlerde cc en zayıfı görünüyor bu üçü arasında kapısı kotu aracın arık tok sesi düşünün) kaliteli malzeme ve işçilik anlamında kıyaslasak kullanıcı deneyimleriyle beraber

    ben kendi açımdan değerlendirirsem üç araçta her yönden birbirine çok yakın bazısının bazısına bazı üstünlükleri ve düşüklükleri var görsel açıdan insignia bir adım önde accord atmosferik olduğundan sorunsuzlukta ön planda ww cc ikinci el ve halkımızdaki prestij algısıyla ön planda (bence öyle olmasada) bu arada araçları 2.0 motor veya civarı ve üzt donanım olarak değerlendirirsek

  • #2
    Ynt: INSİGNİA v ACCORD v CC

    Cc ve accord kullanmadım ama görüntü olarak insignia derim...

    Yorum


    • #3
      Ynt: INSİGNİA v ACCORD v CC

      İnsignia ve CC hayranı olarak, CC nin ağır bastığını düşünüyorum. Düşüncelerim performans açısından değil!
      CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
      SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

      Yorum


      • #4
        Ynt: INSİGNİA v ACCORD v CC

        Bende insignia çok araştırdım nerdeyse hergün bakıyordum sahibinden.com' a ama nasip değilmiş istediğimiz arabayı bulamadık bizde 2.0 177lik CC aldık. Şöyle diyim normalde VW den nefret eden biri olarak CC ye hayran kaldım. Yol tutuşu, ani hızlanması ve yakıtı olarak şiddetle CC derim
        2013 Peugeot 508 1.6 e-HDI Allure

        Yorum


        • #5
          Ynt: INSİGNİA v ACCORD v CC

          Meseleye ikinci el olarak yaklaştım ve Insignia'yı yine tercih edilir buluyorum hele ki performans beklentisi de varsa. Fiyat/donanım oranı, aerodinamisi sayesinde yüksek hızda hissettiğim hızını koruma rahatlığı benim hoşuma giden yanlarından. Benim için tek sıkıntılı yanı özellikle küçük vites geçişlerinde hissettiğim sarsıntı, sanıyorum debriyaj/volan ikilisinden kaynaklı. İstediğim pürüzsüzlüğü bulamıyorum. Bu konuya ilerde ülkeye döndüğümde bir çare arayacağım.

          Volkswagen CC ise dış görünümünü en/tek beğendiğim VW diyebilirim ama içinde de dışındaki akıcılık var mıdır tartışılır. Yüksek fiyatı satıcı tarafında pozitif, müşteri tarafında ise negatif DSG konusunda da çekincelerim var ama şu an yorum yapacak kadar inceleme/araştırma yapmadığım için bir fikir belirtmek istemiyorum.

          Honda Accord'u ise herhalde hiç düşünmeden Mazda 6'ya dönerdim. Markaya genelin bakış açısından dolayı nispeten düşük ikinci el değeri ve neredeyse eksiksiz donanımı son olarak da tüketiminin düşük seviyelerde tutulabilir olmasından dolayı tercih ederdim. "Al, bin, sorunsuz sakin sakin git" aracı benim gözümde Mazda 6. Mazda 6 varken de Accord benim için bir tercih olmazdı hiçbir zaman.

          Yorum


          • #6
            Ynt: INSİGNİA v ACCORD v CC

            Performans,konfor ve aerodinamik olarak insignia derim.
            HeR YeNi GüN,TaZe BiR BaŞLaNGıÇTıR...

            Yorum


            • #7
              Ynt: INSİGNİA v ACCORD v CC

              accord olmasın da

              Yorum


              • #8
                Ynt: INSİGNİA v ACCORD v CC

                Orjinal yazı sahibi: Funkyair
                accord olmasın da
                Neden

                Yorum


                • #9
                  Ynt: INSİGNİA v ACCORD v CC

                  performans açısından insigniayı segmentinde dünyada en iyi araç olarak tanımlayabilirim..performansının yanında gerçektende çok üst seviye özellikleri var tabi buda ayrı bi konu onun dışında görselliğine dyebileceğim hiç bişey yok bakış açısı olarak görsel anlamda bi A6 5.20 3.20 ne ise oda o...

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: INSİGNİA v ACCORD v CC

                    Orjinal yazı sahibi: OnurKo
                    Bende insignia çok araştırdım nerdeyse hergün bakıyordum sahibinden.com' a ama nasip değilmiş istediğimiz arabayı bulamadık bizde 2.0 177lik CC aldık. Şöyle diyim normalde VW den nefret eden biri olarak CC ye hayran kaldım. Yol tutuşu, ani hızlanması ve yakıtı olarak şiddetle CC derim
                    bir ınsıgnıa sahıbi olarak degıl , 3 aracıda en az 1000 km ustunde surmus bırı olarak sunu demelıyımkı ; insignia hızlanmasının yanında cc ancak ve ancak plaka okur. bunu tartısma konusu yapmak ıcın yazmadım, sadece deneyın ve görün. ve denedıkten sonra ' vaybe 1.6 lt lıık araca ne yapmıslarsa artık 2.0 lt lık aracın içinden gectı.' diyeceksın.

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: INSİGNİA v ACCORD v CC

                      2.0 TDİ passat 100 den sonra plaka mı okudu. İnsignia böyle bir araç. volkan bey'in özel yapım aracı kim bilir nasıldır demeden edemeyeceğim.
                      CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
                      SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: INSİGNİA v ACCORD v CC

                        Orjinal yazı sahibi: aton1981
                        2.0 TDİ passat 100 den sonra plaka mı okudu. İnsignia böyle bir araç. volkan bey'in özel yapım aracı kim bilir nasıldır demeden edemeyeceğim.
                        volkan abım comet dır denemenıze ızın verecegınden emınım.

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: INSİGNİA v ACCORD v CC

                          Wv in alınası aracı varsa bu ancak passat cc olur ve saçma sapana fiyatlarına rapmen (örn polo nun 45 bini aşması, caddy nin 60 bini aşması gibi) vw cc satıldığı fiyatı hak eden bir araç olduğunu düşünüyorum... Gerek çizgileri gerekse de şasi-motor-vites tipi uyumları açısından en fazla cömert davranan araç kendi sınıfında ama marka değil tabi! Bunun yanında temas edildiği üzere dışındaki akıcılık ve çekici hatlar malesef içeride hüsran ile bitiyor...Dışı 20-30 yaş içi +50 .. Bunun yanında cam tavanı var ama sadece yukarı kalkan bir sunroofu var blink ve tabi Mercedes CLS nin çakması olduğunu anlayan pek az kişi var..

                          İnsignia ise sınıfında sadece opelin değil, tüm markaların içinde en iyisi..Bunu hepsi bir yerde olan bir otomobil anlamında söylüyorum...Donanım, teknik özellikler ve tasarım açısından değerlendirme yapıldığında gerçekten de harika.. Millet yok tuş takımı fazla yok motor yetersiz vs gibi kör sağır yorumlar yapıyor ama siz değil miydiniz 90-95 model mercedes'teki yok klimadır yok koltuk ayarıdır her birini tuşlu yapmışlar ne teknolojik araç be arkadaş diyen? e şimdi insignia donanım görevlerini tuşlara böldüğünde niye itiraz ediyorsunuz? Bunun yanında 1600 kg ı aşan ve 18'' 245 genişliğinde lastik ve jantlara sahip bir aracın 3. viteste patinaj çekmesini mi bekliyorsunuz? gibi çerçevelerle fikirlerimi paylaştım

                          Accord ise Türkiye'de iş yapacak bir araç değil..Kaliteli mi evet, donanım ve performans sunuyor mu evet ama kaderi alfa 159, mazda 6, kia optima vs vs dan farksız olacak...Bu araçlar da çok iyi alternatif ama Türkiye'deki kullanıcıların kanları bir başka akıyor..
                          İnsignia Cosmo 1.6 Turbo Flexride + Infınıty + 19'' + Şerit Takip + DVD800 + Buzdolabı + Sunroof +LPG

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: INSİGNİA v ACCORD v CC

                            Orjinal yazı sahibi: Kontrol Ünitesi
                            Wv in alınası aracı varsa bu ancak passat cc olur ve saçma sapana fiyatlarına rapmen (örn polo nun 45 bini aşması, caddy nin 60 bini aşması gibi) vw cc satıldığı fiyatı hak eden bir araç olduğunu düşünüyorum... Gerek çizgileri gerekse de şasi-motor-vites tipi uyumları açısından en fazla cömert davranan araç kendi sınıfında ama marka değil tabi! Bunun yanında temas edildiği üzere dışındaki akıcılık ve çekici hatlar malesef içeride hüsran ile bitiyor...Dışı 20-30 yaş içi +50 .. Bunun yanında cam tavanı var ama sadece yukarı kalkan bir sunroofu var blink ve tabi Mercedes CLS nin çakması olduğunu anlayan pek az kişi var..

                            İnsignia ise sınıfında sadece opelin değil, tüm markaların içinde en iyisi..Bunu hepsi bir yerde olan bir otomobil anlamında söylüyorum...Donanım, teknik özellikler ve tasarım açısından değerlendirme yapıldığında gerçekten de harika.. Millet yok tuş takımı fazla yok motor yetersiz vs gibi kör sağır yorumlar yapıyor ama siz değil miydiniz 90-95 model mercedes'teki yok klimadır yok koltuk ayarıdır her birini tuşlu yapmışlar ne teknolojik araç be arkadaş diyen? e şimdi insignia donanım görevlerini tuşlara böldüğünde niye itiraz ediyorsunuz? Bunun yanında 1600 kg ı aşan ve 18'' 245 genişliğinde lastik ve jantlara sahip bir aracın 3. viteste patinaj çekmesini mi bekliyorsunuz? gibi çerçevelerle fikirlerimi paylaştım

                            Accord ise Türkiye'de iş yapacak bir araç değil..Kaliteli mi evet, donanım ve performans sunuyor mu evet ama kaderi alfa 159, mazda 6, kia optima vs vs dan farksız olacak...Bu araçlar da çok iyi alternatif ama Türkiye'deki kullanıcıların kanları bir başka akıyor..
                            insignia ve cc için dediklerinize katılıyorum ama accord iç dizayn gerçi kişisel bir beğenidir ancak güzel bence ha üçü arasında araştırmalarım kendi deneyimlerin çerçevesinde kesinlikle insignia

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: INSİGNİA v ACCORD v CC

                              birde sunu ekleyeyim yakın zamandaki araştırmalarım sonucu insignia audi a6 bmw 5 ve merc 5 serisine yakın bir araç belki tamamen o sınıf olamasada çok uzakta değil

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X