merhaba arkadaşlar 17' jantlı edition elegance ile 18' jantlı edition elegance arasın da ne gibi farklılıklar olur ? yakıt ,yol tutuşu ,yol sesi ... gibi
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
18' mi 17' mi?
Collapse
X
-
Ynt: 18' mi 17' mi?
Orjinal yazı sahibi: Hasan_apg0917 de yakıt daha düşük, araç daha seri, konfor daha dazla, yol sesi daha az fakat yol tutuş daha az ve kaymalar daha fazla olur, 18" ve daha büyük ebatlarda ise ebat büyüdükçe yakıt artar, yol sesi artar, konfor, esneklik azalır, fakat yol tutuş, savrulma azalır...
Yorum
-
Ynt: 18' mi 17' mi?
Orjinal yazı sahibi: hikmetapaydin17 lik aracımı 18 e yükselttim bir depoda 50 km farketti tabi çift egzoz da yaptırmama rağmen durum bu sana önerim yapıştır 18 yada 19 u
Yorum
-
Ynt: 18' mi 17' mi?
ben kışın 17", yazın 18" kullanıyorum. 17 ile direksiyon biraz daha hafifliyor. ama 18 deki yol tutuş ve arabanın oturaklılığı bariz hissediliyor. tabi görünüş açısından zaten tartışılmaz. yakıt tüketim konusunda 17 de kışlık lastikler olduğu için azalmıyor birazcık artıyor hatta. 245 tabanlı lastiklerin asfalt ile sürtünme oranını ve 18" jantların ağırlıkları düşünülürse yakıtın bir miktar artması gayet doğal. fakat eğer 18" jantlar kaliteli yani hafif ise durum değişir.
Yorum
-
Ynt: 18' mi 17' mi?
Orjinal yazı sahibi: EnigmaXben kışın 17", yazın 18" kullanıyorum. 17 ile direksiyon biraz daha hafifliyor. ama 18 deki yol tutuş ve arabanın oturaklılığı bariz hissediliyor. tabi görünüş açısından zaten tartışılmaz. yakıt tüketim konusunda 17 de kışlık lastikler olduğu için azalmıyor birazcık artıyor hatta. 245 tabanlı lastiklerin asfalt ile sürtünme oranını ve 18" jantların ağırlıkları düşünülürse yakıtın bir miktar artması gayet doğal. fakat eğer 18" jantlar kaliteli yani hafif ise durum değişir.
Yorum
-
Ynt: 18' mi 17' mi?
Orjinal yazı sahibi: ç.mustafaOrjinal yazı sahibi: Hasan_apg0917 de yakıt daha düşük, araç daha seri, konfor daha dazla, yol sesi daha az fakat yol tutuş daha az ve kaymalar daha fazla olur, 18" ve daha büyük ebatlarda ise ebat büyüdükçe yakıt artar, yol sesi artar, konfor, esneklik azalır, fakat yol tutuş, savrulma azalır...
Gerçekten dikkatli bir kullanıcıysanız, 17 ile 18" arasındaki yol tututuşu bariz farkedersiniz...
Yorum
-
Ynt: 18' mi 17' mi?
[quote=ç.mustafa ]
Orjinal yazı sahibi: hikmetapaydin17 lik aracımı 18 e yükselttim bir depoda 50 km farketti tabi çift egzoz da yaptırmama rağmen durum bu sana önerim yapıştır 18 yada 19 u
[KardeşimOrjinal yazı sahibi: ç.mustafaOrjinal yazı sahibi: hikmetapaydin17 lik aracımı 18 e yükselttim bir depoda 50 km farketti tabi çift egzoz da yaptırmama rağmen durum bu sana önerim yapıştır 18 yada 19 u
Aracımı genelde ana yolda kullandığım için çukur hendek atlamıyorum Karadeniz çukuru bol bir memleket ama
bu tür yollara aracımı asla sokmuyorum. Dikkat kullanıp balon yaptırmadığın sürece sıkıntı yok yani 18'i bozma derim.
Ben lastiklerimi bitirince 19 bile düşünmüyor değilim. Sözün özü 18 ler İnsignialar için standart oldu diyebilirim.
Benden bu kadarİnsignia 1.4T-140hp (Ecufast +30hp), Necvox Navi-Infinity surround system,Sprint booster, Çift egzoz uygulaması
Yorum
-
Ynt: 18' mi 17' mi?
[quote=hikmetapaydin ]
Orjinal yazı sahibi: ç.mustafaOrjinal yazı sahibi: hikmetapaydin17 lik aracımı 18 e yükselttim bir depoda 50 km farketti tabi çift egzoz da yaptırmama rağmen durum bu sana önerim yapıştır 18 yada 19 u
[KardeşimOrjinal yazı sahibi: ç.mustafaOrjinal yazı sahibi: hikmetapaydin17 lik aracımı 18 e yükselttim bir depoda 50 km farketti tabi çift egzoz da yaptırmama rağmen durum bu sana önerim yapıştır 18 yada 19 u
Aracımı genelde ana yolda kullandığım için çukur hendek atlamıyorum Karadeniz çukuru bol bir memleket ama
bu tür yollara aracımı asla sokmuyorum. Dikkat kullanıp balon yaptırmadığın sürece sıkıntı yok yani 18'i bozma derim.
Ben lastiklerimi bitirince 19 bile düşünmüyor değilim. Sözün özü 18 ler İnsignialar için standart oldu diyebilirim.
Benden bu kadar
Yorum
-
Ynt: 18' mi 17' mi?
Orjinal yazı sahibi: Hasan_apg09Orjinal yazı sahibi: ç.mustafaOrjinal yazı sahibi: Hasan_apg0917 de yakıt daha düşük, araç daha seri, konfor daha dazla, yol sesi daha az fakat yol tutuş daha az ve kaymalar daha fazla olur, 18" ve daha büyük ebatlarda ise ebat büyüdükçe yakıt artar, yol sesi artar, konfor, esneklik azalır, fakat yol tutuş, savrulma azalır...
Gerçekten dikkatli bir kullanıcıysanız, 17 ile 18" arasındaki yol tututuşu bariz farkedersiniz...
Yorum
-
Ynt: 18' mi 17' mi?
[quote=ç.mustafa ]
Orjinal yazı sahibi: hikmetapaydinOrjinal yazı sahibi: ç.mustafaOrjinal yazı sahibi: hikmetapaydin17 lik aracımı 18 e yükselttim bir depoda 50 km farketti tabi çift egzoz da yaptırmama rağmen durum bu sana önerim yapıştır 18 yada 19 u
[KardeşimOrjinal yazı sahibi: ç.mustafaOrjinal yazı sahibi: hikmetapaydin17 lik aracımı 18 e yükselttim bir depoda 50 km farketti tabi çift egzoz da yaptırmama rağmen durum bu sana önerim yapıştır 18 yada 19 u
Aracımı genelde ana yolda kullandığım için çukur hendek atlamıyorum Karadeniz çukuru bol bir memleket ama
bu tür yollara aracımı asla sokmuyorum. Dikkat kullanıp balon yaptırmadığın sürece sıkıntı yok yani 18'i bozma derim.
Ben lastiklerimi bitirince 19 bile düşünmüyor değilim. Sözün özü 18 ler İnsignialar için standart oldu diyebilirim.
Benden bu kadarİnsignia 1.4T-140hp (Ecufast +30hp), Necvox Navi-Infinity surround system,Sprint booster, Çift egzoz uygulaması
Yorum
Yorum