Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İNSİGNİA İZLENİMLERİ

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

    Orjinal yazı sahibi: hikmetapaydin
    ''cc'' denen şeyi tam idrak edemedim, aydınlatır mısınız arkadaşlar?
    Hız sabitleyici...

    Yorum


    • #17
      Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

      Sanırım hız sabitleyici şimdi anladım tamam
      İnsignia 1.4T-140hp (Ecufast +30hp), Necvox Navi-Infinity surround system,Sprint booster, Çift egzoz uygulaması

      Yorum


      • #18
        Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

        Orjinal yazı sahibi: FacomX
        Orjinal yazı sahibi: Insignia
        Çakmaklıktan prize dönüştüren aparatı bimekste gördüm.30 tl gibi bişeydi.Onu kullanabilirsiniz.
        O tür basit cihazların V ve Amperi düşüktür dikkat edin.
        Einhell markaydı.Bu markayı biliyorum fena değildir.
        http://www.imgim.com/e85671e9-558c-4412-92af-c591def396ba.jpg

        Ellere yar oldu
        2.0 CDTI
        Cosmo,sunroof,dvd800+interface,flexride,bej deri

        5.25 Xdrive ///M(azot) Power

        Yorum


        • #19
          Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

          abi o bu değil de bende 115 i nasıl 180 yapacaz ya. Birisi bi anlatsın. tork lazım Tork nasıl alacaz?
          Insignia 1.6T Cosmo + Navi Paket - Metro Mavi 2011
          Astra J 1.4 T Enjoy Active - Olimpik Beyaz 2013

          Yorum


          • #20
            Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

            aracınız hayırlı olsun kazasız belasız keyfle kullanmanız dileğiyle

            INSIGNIA Cosmo 2010 1.6 Turbo + DVD800 Navi.

            Yorum


            • #21
              Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

              Orjinal yazı sahibi: BRK
              abi o bu değil de bende 115 i nasıl 180 yapacaz ya. Birisi bi anlatsın. tork lazım Tork nasıl alacaz?
              Bu soruyu daha önce de soran olmuştu. Bizim kafamız kalın ya, soruyu ne anlayabildik, ne cevap verebildik haha

              Yorum


              • #22
                Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

                Orjinal yazı sahibi: yusuf_25
                bu arada bizim 1.4 T derbiyaja bastığınızda CC devre dışı kalmıyor ve vites değiştirebiliyorsunuz bu özellik gerçekten çok güzel
                . Hocam debriyaja basınca çıkmadığına eminmisin gerçi ben denemedim hiç diğer ccler gibidir diye düşündüm eğer öyleyse çok iyi bir şey yapmışlar eve gider gitmez bakıcam )

                Yorum


                • #23
                  Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

                  Orjinal yazı sahibi: ç.mustafa
                  Orjinal yazı sahibi: yusuf_25
                  bu arada bizim 1.4 T derbiyaja bastığınızda CC devre dışı kalmıyor ve vites değiştirebiliyorsunuz bu özellik gerçekten çok güzel
                  . Hocam debriyaja basınca çıkmadığına eminmisin gerçi ben denemedim hiç diğer ccler gibidir diye düşündüm eğer öyleyse çok iyi bir şey yapmışlar eve gider gitmez bakıcam )
                  Yusuf kardeşimin müsaadesiyle ben cevap vereyim: Eminiz kardeş, debriyaja basınca, vites atınca, gaza basınca cc devreden çıkmıyor.
                  MEN AMENE BİL KADER EMİN-E MİNEL KEDER.

                  Yâ Rab! Garibem, bîkesem, zaîfem, nâtüvanem, alîlem, âcizem, ihtiyarem, 
Bî-ihtiyarem, el'aman gûyem, afv cûyem, meded hâhem zidergâhet İlahî!

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

                    Orjinal yazı sahibi: bilgecem
                    Orjinal yazı sahibi: ç.mustafa
                    Orjinal yazı sahibi: yusuf_25
                    bu arada bizim 1.4 T derbiyaja bastığınızda CC devre dışı kalmıyor ve vites değiştirebiliyorsunuz bu özellik gerçekten çok güzel
                    . Hocam debriyaja basınca çıkmadığına eminmisin gerçi ben denemedim hiç diğer ccler gibidir diye düşündüm eğer öyleyse çok iyi bir şey yapmışlar eve gider gitmez bakıcam )
                    Yusuf kardeşimin müsaadesiyle ben cevap vereyim: Eminiz kardeş, debriyaja basınca, vites atınca, gaza basınca cc devreden çıkmıyor.
                    . Yani devreden çıkmıyor derken sabitlediğimiz hızda gitmeye devam ediyor değil mi öbür türlü direksiyondaki kumandaya basınca çalışmaya başlıyor zaten cc

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

                      Bende devreden çıkıyor (1.6 motor)
                      2011 1.6 T Cosmo Sports Tourer

                      Yorum


                      • #26
                        Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

                        Orjinal yazı sahibi: ç.mustafa
                        Orjinal yazı sahibi: bilgecem
                        Orjinal yazı sahibi: ç.mustafa
                        Orjinal yazı sahibi: yusuf_25
                        bu arada bizim 1.4 T derbiyaja bastığınızda CC devre dışı kalmıyor ve vites değiştirebiliyorsunuz bu özellik gerçekten çok güzel
                        . Hocam debriyaja basınca çıkmadığına eminmisin gerçi ben denemedim hiç diğer ccler gibidir diye düşündüm eğer öyleyse çok iyi bir şey yapmışlar eve gider gitmez bakıcam )
                        Yusuf kardeşimin müsaadesiyle ben cevap vereyim: Eminiz kardeş, debriyaja basınca, vites atınca, gaza basınca cc devreden çıkmıyor.
                        . Yani devreden çıkmıyor derken sabitlediğimiz hızda gitmeye devam ediyor değil mi öbür türlü direksiyondaki kumandaya basınca çalışmaya başlıyor zaten cc
                        hafızaya aldığı hızda devam ediyor. yani mesela 110 km hızla giderken bir rampaya denk gelirseniz vitesi düşürüp aracın hızı korumasını sağlayabiliyorsunuz. zaten böyle durumlarda erken davranmazsanız cc otomatik devre dışı kalıyor.
                        örneğin cc ile 90 km hızla gidiyorsunuz. sollama yaparsanız ve gaza basarsanız hızınız artıyor ancak hız sabitleyici devre dışı olmuyor.
                        MEN AMENE BİL KADER EMİN-E MİNEL KEDER.

                        Yâ Rab! Garibem, bîkesem, zaîfem, nâtüvanem, alîlem, âcizem, ihtiyarem, 
Bî-ihtiyarem, el'aman gûyem, afv cûyem, meded hâhem zidergâhet İlahî!

                        Yorum


                        • #27
                          Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

                          Orjinal yazı sahibi: bilgecem
                          Orjinal yazı sahibi: ç.mustafa
                          Orjinal yazı sahibi: bilgecem
                          Orjinal yazı sahibi: ç.mustafa
                          Orjinal yazı sahibi: yusuf_25
                          bu arada bizim 1.4 T derbiyaja bastığınızda CC devre dışı kalmıyor ve vites değiştirebiliyorsunuz bu özellik gerçekten çok güzel
                          . Hocam debriyaja basınca çıkmadığına eminmisin gerçi ben denemedim hiç diğer ccler gibidir diye düşündüm eğer öyleyse çok iyi bir şey yapmışlar eve gider gitmez bakıcam )
                          Yusuf kardeşimin müsaadesiyle ben cevap vereyim: Eminiz kardeş, debriyaja basınca, vites atınca, gaza basınca cc devreden çıkmıyor.
                          . Yani devreden çıkmıyor derken sabitlediğimiz hızda gitmeye devam ediyor değil mi öbür türlü direksiyondaki kumandaya basınca çalışmaya başlıyor zaten cc
                          hafızaya aldığı hızda devam ediyor. yani mesela 110 km hızla giderken bir rampaya denk gelirseniz vitesi düşürüp aracın hızı korumasını sağlayabiliyorsunuz. zaten böyle durumlarda erken davranmazsanız cc otomatik devre dışı kalıyor.
                          örneğin cc ile 90 km hızla gidiyorsunuz. sollama yaparsanız ve gaza basarsanız hızınız artıyor ancak hız sabitleyici devre dışı olmuyor.
                          . Bilgecem bey affınıza sığınıp bir soru daha sorucam sollama yaparsanız gaza basınca hızınızı arttırırken direksiyonda ki düğmeden mi arttırıyorsanız yoksa normal gazamı basıyorsunuz kusura bakmayın kafam karıştı ondan çok soru sordum yani araç sollama yaptığımızı nasıl anlıyor alala

                          Yorum


                          • #28
                            Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

                            Sollama yaparken cc yi kullanmayın güvenlik açısından, cc aktif halde giderken direksiyondan aracın hızını artırabilr yada düşürebilirsiniz, ancak ayak gazı gibi hızlanma olmaz, daha yavaş bi hızlanma olur, o yüzden sollamalarda ayak gazı kullanmanız daha güvenli olucaktır, bide sollama yaparken heran frenede basabiliceğimizi düşünürseniz ayağınızı pedal bölgesinde bulundurmanız daha sağlıklı olucaktır, cc ye aldığımızda sağ ayağımızı bi miktar geri çekeriz, acil durumlarda, ani fren yapmak gerektiğinde ayağımız geride olduğu için frenlemekte geç kalabiliriz, benim tavsiyem cc yi sollamalarda, tek şerit yollarda kullanmayınız, en güvenilir otoyolda kullanmak...

                            Yorum


                            • #29
                              Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

                              1.6T benzinli motorlarda cc açıkken vites değişme olmuyor.
                              Dün akşam İnsigniamı kurcalarken farkettim ki; sağ arka sis farı yanmıyor.
                              Hangi marka ve model ampül tavsiye edersiniz ve fiyatı nedir?
                              Saygılar.

                              Yorum


                              • #30
                                Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

                                Orjinal yazı sahibi: Hasan_apg09
                                Sollama yaparken cc yi kullanmayın güvenlik açısından, cc aktif halde giderken direksiyondan aracın hızını artırabilr yada düşürebilirsiniz, ancak ayak gazı gibi hızlanma olmaz, daha yavaş bi hızlanma olur, o yüzden sollamalarda ayak gazı kullanmanız daha güvenli olucaktır, bide sollama yaparken heran frenede basabiliceğimizi düşünürseniz ayağınızı pedal bölgesinde bulundurmanız daha sağlıklı olucaktır, cc ye aldığımızda sağ ayağımızı bi miktar geri çekeriz, acil durumlarda, ani fren yapmak gerektiğinde ayağımız geride olduğu için frenlemekte geç kalabiliriz, benim tavsiyem cc yi sollamalarda, tek şerit yollarda kullanmayınız, en güvenilir otoyolda kullanmak...
                                . Şimdi Hasan bey bizim ccler gaza basıncada devreden çıkmıyor yani sadece frende devreden çıkıyor demi doğru anladım ? Cc kullanımı konusunda da zaten duble yollarda ve otobanlarda kullanıyoruz öbür türlü dediğiniz gibi tehlikeli

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X