bu arada bizim 1.4 T derbiyaja bastığınızda CC devre dışı kalmıyor ve vites değiştirebiliyorsunuz bu özellik gerçekten çok güzel
. Hocam debriyaja basınca çıkmadığına eminmisin gerçi ben denemedim hiç diğer ccler gibidir diye düşündüm eğer öyleyse çok iyi bir şey yapmışlar eve gider gitmez bakıcam )
bu arada bizim 1.4 T derbiyaja bastığınızda CC devre dışı kalmıyor ve vites değiştirebiliyorsunuz bu özellik gerçekten çok güzel
. Hocam debriyaja basınca çıkmadığına eminmisin gerçi ben denemedim hiç diğer ccler gibidir diye düşündüm eğer öyleyse çok iyi bir şey yapmışlar eve gider gitmez bakıcam )
Yusuf kardeşimin müsaadesiyle ben cevap vereyim: Eminiz kardeş, debriyaja basınca, vites atınca, gaza basınca cc devreden çıkmıyor.
bu arada bizim 1.4 T derbiyaja bastığınızda CC devre dışı kalmıyor ve vites değiştirebiliyorsunuz bu özellik gerçekten çok güzel
. Hocam debriyaja basınca çıkmadığına eminmisin gerçi ben denemedim hiç diğer ccler gibidir diye düşündüm eğer öyleyse çok iyi bir şey yapmışlar eve gider gitmez bakıcam )
Yusuf kardeşimin müsaadesiyle ben cevap vereyim: Eminiz kardeş, debriyaja basınca, vites atınca, gaza basınca cc devreden çıkmıyor.
. Yani devreden çıkmıyor derken sabitlediğimiz hızda gitmeye devam ediyor değil mi öbür türlü direksiyondaki kumandaya basınca çalışmaya başlıyor zaten cc
bu arada bizim 1.4 T derbiyaja bastığınızda CC devre dışı kalmıyor ve vites değiştirebiliyorsunuz bu özellik gerçekten çok güzel
. Hocam debriyaja basınca çıkmadığına eminmisin gerçi ben denemedim hiç diğer ccler gibidir diye düşündüm eğer öyleyse çok iyi bir şey yapmışlar eve gider gitmez bakıcam )
Yusuf kardeşimin müsaadesiyle ben cevap vereyim: Eminiz kardeş, debriyaja basınca, vites atınca, gaza basınca cc devreden çıkmıyor.
. Yani devreden çıkmıyor derken sabitlediğimiz hızda gitmeye devam ediyor değil mi öbür türlü direksiyondaki kumandaya basınca çalışmaya başlıyor zaten cc
hafızaya aldığı hızda devam ediyor. yani mesela 110 km hızla giderken bir rampaya denk gelirseniz vitesi düşürüp aracın hızı korumasını sağlayabiliyorsunuz. zaten böyle durumlarda erken davranmazsanız cc otomatik devre dışı kalıyor.
örneğin cc ile 90 km hızla gidiyorsunuz. sollama yaparsanız ve gaza basarsanız hızınız artıyor ancak hız sabitleyici devre dışı olmuyor.
bu arada bizim 1.4 T derbiyaja bastığınızda CC devre dışı kalmıyor ve vites değiştirebiliyorsunuz bu özellik gerçekten çok güzel
. Hocam debriyaja basınca çıkmadığına eminmisin gerçi ben denemedim hiç diğer ccler gibidir diye düşündüm eğer öyleyse çok iyi bir şey yapmışlar eve gider gitmez bakıcam )
Yusuf kardeşimin müsaadesiyle ben cevap vereyim: Eminiz kardeş, debriyaja basınca, vites atınca, gaza basınca cc devreden çıkmıyor.
. Yani devreden çıkmıyor derken sabitlediğimiz hızda gitmeye devam ediyor değil mi öbür türlü direksiyondaki kumandaya basınca çalışmaya başlıyor zaten cc
hafızaya aldığı hızda devam ediyor. yani mesela 110 km hızla giderken bir rampaya denk gelirseniz vitesi düşürüp aracın hızı korumasını sağlayabiliyorsunuz. zaten böyle durumlarda erken davranmazsanız cc otomatik devre dışı kalıyor.
örneğin cc ile 90 km hızla gidiyorsunuz. sollama yaparsanız ve gaza basarsanız hızınız artıyor ancak hız sabitleyici devre dışı olmuyor.
. Bilgecem bey affınıza sığınıp bir soru daha sorucam sollama yaparsanız gaza basınca hızınızı arttırırken direksiyonda ki düğmeden mi arttırıyorsanız yoksa normal gazamı basıyorsunuz kusura bakmayın kafam karıştı ondan çok soru sordum yani araç sollama yaptığımızı nasıl anlıyor alala
Sollama yaparken cc yi kullanmayın güvenlik açısından, cc aktif halde giderken direksiyondan aracın hızını artırabilr yada düşürebilirsiniz, ancak ayak gazı gibi hızlanma olmaz, daha yavaş bi hızlanma olur, o yüzden sollamalarda ayak gazı kullanmanız daha güvenli olucaktır, bide sollama yaparken heran frenede basabiliceğimizi düşünürseniz ayağınızı pedal bölgesinde bulundurmanız daha sağlıklı olucaktır, cc ye aldığımızda sağ ayağımızı bi miktar geri çekeriz, acil durumlarda, ani fren yapmak gerektiğinde ayağımız geride olduğu için frenlemekte geç kalabiliriz, benim tavsiyem cc yi sollamalarda, tek şerit yollarda kullanmayınız, en güvenilir otoyolda kullanmak...
1.6T benzinli motorlarda cc açıkken vites değişme olmuyor.
Dün akşam İnsigniamı kurcalarken farkettim ki; sağ arka sis farı yanmıyor.
Hangi marka ve model ampül tavsiye edersiniz ve fiyatı nedir?
Saygılar.
Sollama yaparken cc yi kullanmayın güvenlik açısından, cc aktif halde giderken direksiyondan aracın hızını artırabilr yada düşürebilirsiniz, ancak ayak gazı gibi hızlanma olmaz, daha yavaş bi hızlanma olur, o yüzden sollamalarda ayak gazı kullanmanız daha güvenli olucaktır, bide sollama yaparken heran frenede basabiliceğimizi düşünürseniz ayağınızı pedal bölgesinde bulundurmanız daha sağlıklı olucaktır, cc ye aldığımızda sağ ayağımızı bi miktar geri çekeriz, acil durumlarda, ani fren yapmak gerektiğinde ayağımız geride olduğu için frenlemekte geç kalabiliriz, benim tavsiyem cc yi sollamalarda, tek şerit yollarda kullanmayınız, en güvenilir otoyolda kullanmak...
. Şimdi Hasan bey bizim ccler gaza basıncada devreden çıkmıyor yani sadece frende devreden çıkıyor demi doğru anladım ? Cc kullanımı konusunda da zaten duble yollarda ve otobanlarda kullanıyoruz öbür türlü dediğiniz gibi tehlikeli
Yorum