Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İNSİGNİA İZLENİMLERİ

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #31
    Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

    Orjinal yazı sahibi: genc_avcI
    1.6T mtorlarda vites değişme olmuyor.
    Dün akşam İnsigniamı kurcalarken farkettim ki; sağ arka sis farı yanmıyor.
    Hangi marka ve model ampül tavsiye edersiniz ve fiyatı nedir? ihihi
    Saygılar.
    . Sis farı arkada tek olur diye biliyorum ama yanılıyor olabilirim

    Yorum


    • #32
      Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

      Orjinal yazı sahibi: ç.mustafa
      Orjinal yazı sahibi: Hasan_apg09
      Sollama yaparken cc yi kullanmayın güvenlik açısından, cc aktif halde giderken direksiyondan aracın hızını artırabilr yada düşürebilirsiniz, ancak ayak gazı gibi hızlanma olmaz, daha yavaş bi hızlanma olur, o yüzden sollamalarda ayak gazı kullanmanız daha güvenli olucaktır, bide sollama yaparken heran frenede basabiliceğimizi düşünürseniz ayağınızı pedal bölgesinde bulundurmanız daha sağlıklı olucaktır, cc ye aldığımızda sağ ayağımızı bi miktar geri çekeriz, acil durumlarda, ani fren yapmak gerektiğinde ayağımız geride olduğu için frenlemekte geç kalabiliriz, benim tavsiyem cc yi sollamalarda, tek şerit yollarda kullanmayınız, en güvenilir otoyolda kullanmak...
      . Şimdi Hasan bey bizim ccler gaza basıncada devreden çıkmıyor yani sadece frende devreden çıkıyor demi doğru anladım ? Cc kullanımı konusunda da zaten duble yollarda ve otobanlarda kullanıyoruz öbür türlü dediğiniz gibi tehlikeli

      Aynen öyle...

      Yorum


      • #33
        Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

        Orjinal yazı sahibi: genc_avcI
        1.6T benzinli mtorlarda cc açıkken vites değişme olmuyor.
        Dün akşam İnsigniamı kurcalarken farkettim ki; sağ arka sis farı yanmıyor.
        Hangi marka ve model ampül tavsiye edersiniz ve fiyatı nedir? ihihi
        Saygılar.

        Sis farı tek taraf yanmakta...

        Yorum


        • #34
          Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

          Tşk. arkadaşlar. Bende durup dururken ne çabuk bozuldu diye düşünüyordum.
          Tek taraflı olacağı aklıma gelmemişti.

          Yorum


          • #35
            Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

            Orjinal yazı sahibi: Hasan_apg09
            Orjinal yazı sahibi: ç.mustafa
            Orjinal yazı sahibi: Hasan_apg09
            Sollama yaparken cc yi kullanmayın güvenlik açısından, cc aktif halde giderken direksiyondan aracın hızını artırabilr yada düşürebilirsiniz, ancak ayak gazı gibi hızlanma olmaz, daha yavaş bi hızlanma olur, o yüzden sollamalarda ayak gazı kullanmanız daha güvenli olucaktır, bide sollama yaparken heran frenede basabiliceğimizi düşünürseniz ayağınızı pedal bölgesinde bulundurmanız daha sağlıklı olucaktır, cc ye aldığımızda sağ ayağımızı bi miktar geri çekeriz, acil durumlarda, ani fren yapmak gerektiğinde ayağımız geride olduğu için frenlemekte geç kalabiliriz, benim tavsiyem cc yi sollamalarda, tek şerit yollarda kullanmayınız, en güvenilir otoyolda kullanmak...
            . Şimdi Hasan bey bizim ccler gaza basıncada devreden çıkmıyor yani sadece frende devreden çıkıyor demi doğru anladım ? Cc kullanımı konusunda da zaten duble yollarda ve otobanlarda kullanıyoruz öbür türlü dediğiniz gibi tehlikeli

            Aynen öyle...
            . Teşekkürler bence güzel bi özellik olmuş bide öndeki aracı farkedip yavaşlayıp hızlanan sistemi bizim kasalara da koysalarmış on numara olurmuş yeni kasalarda varmış

            Yorum


            • #36
              Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

              gözlemleriniz için tesekkurler. ben pek anlamam detaylı sorulardan. bu yuzden sıze yardımcı olmam pek saglıklı olmaz ki okudugum kadarıyla ; forumdaslar yeterınce detaylandırarak acıklamalarda bulunmus. illada bi fikir beyanında bulunmak gerekırse şayet ; egsoz borularından ÇAT PAT sesler duymussunuz. ÇAT PAT bizim işimiz. benden duymussunzdur dogru duymussunuz insignia'şk

              Yorum


              • #37
                Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

                Orjinal yazı sahibi: ç.mustafa
                Orjinal yazı sahibi: bilgecem
                Orjinal yazı sahibi: ç.mustafa
                Orjinal yazı sahibi: bilgecem
                Orjinal yazı sahibi: ç.mustafa
                Orjinal yazı sahibi: yusuf_25
                bu arada bizim 1.4 T derbiyaja bastığınızda CC devre dışı kalmıyor ve vites değiştirebiliyorsunuz bu özellik gerçekten çok güzel
                . Hocam debriyaja basınca çıkmadığına eminmisin gerçi ben denemedim hiç diğer ccler gibidir diye düşündüm eğer öyleyse çok iyi bir şey yapmışlar eve gider gitmez bakıcam )
                Yusuf kardeşimin müsaadesiyle ben cevap vereyim: Eminiz kardeş, debriyaja basınca, vites atınca, gaza basınca cc devreden çıkmıyor.
                . Yani devreden çıkmıyor derken sabitlediğimiz hızda gitmeye devam ediyor değil mi öbür türlü direksiyondaki kumandaya basınca çalışmaya başlıyor zaten cc
                hafızaya aldığı hızda devam ediyor. yani mesela 110 km hızla giderken bir rampaya denk gelirseniz vitesi düşürüp aracın hızı korumasını sağlayabiliyorsunuz. zaten böyle durumlarda erken davranmazsanız cc otomatik devre dışı kalıyor.
                örneğin cc ile 90 km hızla gidiyorsunuz. sollama yaparsanız ve gaza basarsanız hızınız artıyor ancak hız sabitleyici devre dışı olmuyor.
                . Bilgecem bey affınıza sığınıp bir soru daha sorucam sollama yaparsanız gaza basınca hızınızı arttırırken direksiyonda ki düğmeden mi arttırıyorsanız yoksa normal gazamı basıyorsunuz kusura bakmayın kafam karıştı ondan çok soru sordum yani araç sollama yaptığımızı nasıl anlıyor alala
                mesajınızı çok geç gördüm. o nedenle cevap yazamadım. özür...

                MEN AMENE BİL KADER EMİN-E MİNEL KEDER.

                Yâ Rab! Garibem, bîkesem, zaîfem, nâtüvanem, alîlem, âcizem, ihtiyarem, 
Bî-ihtiyarem, el'aman gûyem, afv cûyem, meded hâhem zidergâhet İlahî!

                Yorum


                • #38
                  Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

                  Orjinal yazı sahibi: bilgecem
                  Orjinal yazı sahibi: ç.mustafa
                  Orjinal yazı sahibi: bilgecem
                  Orjinal yazı sahibi: ç.mustafa
                  Orjinal yazı sahibi: bilgecem
                  Orjinal yazı sahibi: ç.mustafa
                  Orjinal yazı sahibi: yusuf_25
                  bu arada bizim 1.4 T derbiyaja bastığınızda CC devre dışı kalmıyor ve vites değiştirebiliyorsunuz bu özellik gerçekten çok güzel
                  . Hocam debriyaja basınca çıkmadığına eminmisin gerçi ben denemedim hiç diğer ccler gibidir diye düşündüm eğer öyleyse çok iyi bir şey yapmışlar eve gider gitmez bakıcam )
                  Yusuf kardeşimin müsaadesiyle ben cevap vereyim: Eminiz kardeş, debriyaja basınca, vites atınca, gaza basınca cc devreden çıkmıyor.
                  . Yani devreden çıkmıyor derken sabitlediğimiz hızda gitmeye devam ediyor değil mi öbür türlü direksiyondaki kumandaya basınca çalışmaya başlıyor zaten cc
                  hafızaya aldığı hızda devam ediyor. yani mesela 110 km hızla giderken bir rampaya denk gelirseniz vitesi düşürüp aracın hızı korumasını sağlayabiliyorsunuz. zaten böyle durumlarda erken davranmazsanız cc otomatik devre dışı kalıyor.
                  örneğin cc ile 90 km hızla gidiyorsunuz. sollama yaparsanız ve gaza basarsanız hızınız artıyor ancak hız sabitleyici devre dışı olmuyor.
                  . Bilgecem bey affınıza sığınıp bir soru daha sorucam sollama yaparsanız gaza basınca hızınızı arttırırken direksiyonda ki düğmeden mi arttırıyorsanız yoksa normal gazamı basıyorsunuz kusura bakmayın kafam karıştı ondan çok soru sordum yani araç sollama yaptığımızı nasıl anlıyor alala
                  mesajınızı çok geç gördüm. o nedenle cevap yazamadım. özür...
                  Önemli değil hocam

                  Yorum


                  • #39
                    Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

                    Slm arkadaşlar.
                    Doğal olarak aracı tanıma aşaması devam ediyor.
                    Dik ve uzun bir rampada; 5.vites 70 km/h iken gaza yüklendim.Aracın devrini alıp hızlanması biraz sürdü.Yani çekişte kendini hemen toparlamadı.
                    Fakat aynı denemeyi aynı hız ve şartta cc açık şekilde yaptığımda çok daha kararlı hızlandığını ve atik olduğunu gördüm.
                    Fazla gaz verip motoru mu sıkıştırdım, araç kendisi hızlanırken motoru-beygiri-çekişi daha mı iyi ayarlıyor v.s. sebebi nedir?
                    Bu arada aracıma önlere 1, arkalara 2 numara film yaptırdım.
                    Saygılar.

                    Yorum


                    • #40
                      Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

                      Yazılımsal olarak CC araçtaki bütün teknik bilgiyi okuyup en ideal şartları sağlayıp motor beynine hükmediyor.

                      Manuelde dik rampada büyük vites ve düşük devirde iken toparlaması zaman alabilir bu ihtiyacın test amaçlı olduğunu düşünüyorum ama realitide 5 ten 3 'e atın ve aracın keyfine bakın



                      2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                      Yorum


                      • #41
                        Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

                        Orjinal yazı sahibi: FacomX
                        Yazılımsal olarak CC araçtaki bütün teknik bilgiyi okuyup en ideal şartları sağlayıp motor beynine hükmediyor.

                        Manuelde dik rampada büyük vites ve düşük devirde iken toparlaması zaman alabilir bu ihtiyacın test amaçlı olduğunu düşünüyorum ama realitide 5 ten 3 'e atın ve aracın keyfine bakın
                        Evet tecrübe amaçlı yapmıştım.
                        Aracın limitlerini görme amaçlı çeşitli hız/vites/rampa şartlarında deneme yapıyorum.
                        Şu ana kadar memnunum.

                        Yorum


                        • #42
                          Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

                          Orjinal yazı sahibi: FacomX
                          Yazılımsal olarak CC araçtaki bütün teknik bilgiyi okuyup en ideal şartları sağlayıp motor beynine hükmediyor.

                          Manuelde dik rampada büyük vites ve düşük devirde iken toparlaması zaman alabilir bu ihtiyacın test amaçlı olduğunu düşünüyorum ama realitide 5 ten 3 'e atın ve aracın keyfine bakın
                          kimi erkekler özledim diyemez. 5 ten 3 e çeker mutluluklar diler

                          Yorum


                          • #43
                            Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

                            Arkadaşlar; kendime göre koltuk ayarı yapmak isterken bel desteğini iyice şişirdim.İndirmeye gelince indirme tuşu çalışmıyor.
                            Bel desteği şiş kaldı. Fazla rahatsız etmesede düzeltmek istiyorum. Bunu indirmenin düğmesiz manuel yolu var mı, ne yapmam gerekiyor?
                            Bu gün arkadaşla gezerken - Göster bakalım şu 180 hp yi dedi.
                            Ben de çevre yolunda 2. vites de dip gaz yaptım. Arkadaşın ağzı açık kaldı. Sanırım 80-90 km/h arası kesiciye girdi.
                            Hangi viteste hangi devir-hızda kesiciye giriliyor?
                            Ve merak ediyorum en düşük viteste en çok kaç bastınız? 2. vites 80, 3. vites 130 vb.
                            Saygılar.

                            Yorum


                            • #44
                              Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

                              inmiyor gibi görünsede siz ilgili düğmeyi geriye doğru bastırmaya devam edin. İnme esnasında, tersinde olduğu gibi çalışma sesi gelmez. Bu yanıltmış olabilir sizi.

                              1. 50
                              2. 90
                              3. 140
                              4. 210
                              5 ve 6 hak getire.

                              Yaklaşık değerler....
                              CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
                              SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

                              Yorum


                              • #45
                                Ynt: İNSİGNİA İZLENİMLERİ

                                Orjinal yazı sahibi: aton1981
                                inmiyor gibi görünsede siz ilgili düğmeyi geriye doğru bastırmaya devam edin. İnme esnasında, tersinde olduğu gibi çalışma sesi gelmez. Bu yanıltmış olabilir sizi.

                                1. 50
                                2. 90
                                3. 140
                                4. 210
                                5 ve 6 hak getire.

                                Yaklaşık değerler....
                                Dediğiniz gibi ses gelmediği halde belki iner diye basılı halde biraz bekletmiştim.İnmesi uzun sürüyorsa bilemicem fakat şu an çalışmıyor gibi.
                                1.2.3. vites hızları normal diyecem de; 4. viteste coşmuşsunuz.

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X