Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İNSİGNİA ALACAK ARKADAŞLARA ÖNERİLER

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • İNSİGNİA ALACAK ARKADAŞLARA ÖNERİLER

    insignia, adayları için insignia' ya özgü dikkat edilecek durumlar
    ve araç hakkında kısa kısa + / - ler.


    ARtılar....

    Birkere tipi... : ) Mükemmel yapısı hala insanları cezbediyor

    İnsignia alacak arkadaşlar şundan şüphe duymasın. YOL Tutuşu. Bu aracın ölüsü de olsa müklemmel yol tutuşundan ödün vermeyeceğini garanti ederim.
    Yarı sert süspansyonlar nispeden şehir içinde hafif lakalar da başarılı olsa da sert lakalarda biraz tok ses alabiliyor. Merak etmeyin, Seat' dan inince kaymak gibi bir his olduğunu hatırlıyorum.

    İnsignia! nın bilinen benim kanımca, hiç bir kronik sorunu yok. 3 insignia mı alarak ne kadar doğru karar verdiğimi anlatamam

    Cosmo donanımdaki AFL farlar candır. Bir çok durumda yeri geldiğinde sizi kaza dan bile koruyabiliyor. Misal, tümsek bir rampada, farlar gök yüzünü değil, yolu aydınlatıyor.
    Bu en beğendiğim özelliği... Bundan sonra düz farlı bir araç size garip gelicek buna emin olun....

    Bu aracın en tatlı vitesi 3. vitestir. Tatlılığı bir kenara, 3. vitesin uzun yolda atikliği ve tepkisi mükemmele yakındır. Beni bir çok kazadan kurtardı. Ani çıkış yapmamı gerektirecek hayati durumda gerçekten işini çok iyi yaptı.

    Parçaları öyle sınıfına göre ahım şahıp pahalı değil. Bir çok opel araç ile uyumlu parçaları olması sebebi ile hem çok yaygın, hemde çok uygundur. Yan sanayisi de boldur...

    İkinci el dert değil. Önceki 2 insignia için günlerce arandım. Bir çok gelip giden arkadaş oldu. Ortalama bir zaman sonra da zorlanmadan sattım.



    3 TANE Benzinli / lpg li insignia tecrübelerim mevcut olduğu için, dizel insignia hakkında diğer kullanıcı arkadaşlar fikirlerini iletmeleri uygundur.

    Benzinli olarak;
    115 HP, 140HP, 180HP, ve yeni makyajlı kasası olan 170 HP var.
    115HP güç / ağırlık oranı sebebi ile verimsiz bir seçenek.
    180HP sanıyorum ki en çok kullanılan versiyonu. Nispeten 140HP lik modele göre daha uygun oluşu,
    Güç olarak daha etkin ve 140' lığa göre 1 - 3 litre tasarruf farkı göz ardı edilmesi en büyük etken.
    170HP bilmiyorm... Henüz mıncıklayamadım.


    İnsignia, kolay yıpranabilen bir araç değil.. Kabaca 50 / 80 bin km de bile direksiyonu parlama yapmaz .
    Bu sebeple km'si düşük parlak direksiyonlu insignia dan uzak durmanızda fayda var.


    Bu aracın motoru LPG' ye asla uygun değildir. İlk zamanda çalışıyor gibi görünen sistem,
    10 ila 50 bin km aralığında 1500 ila 6000 TL arası masraf açar. ( ayrıca sitede ilgili bölümde bilgilere ulaşınız.)
    LPG kiti yeni takılmış deseler dahi, LPG'li insignia alırken birkaç kez düşünün.İlla ki alacaksanız Km' si düşük LPG yeni takılmış bakmanız menfaatinizedir.

    İnsignia'nın debriaj'ı serttir. Sorun etmeyin. Lakin, araca iki kişi daha binsin ve kalkışlarda, farklı bir uğuldama sesi var sa baskı bitmeye yakındır.
    Değişim gerekir. Dert etmeyin özel serviste 500 / 700 tl.


    Turbo, gazı bıraktıktan sonra bekçi düdüğü gibi ses yapabilir.
    Henüz daha normal bir durummu, problemmi anlayamadık. Kullandığım iki insignia da da çıktı. Sorun etmiyorum. Sizde düşünmeyin.

    Hareket halinde direksiyonu sert çe sağa /sola çevirin. Alt takımı dinleyin.
    Olaan dışı ses var sa incelemekte fayda var. Bu arada da direksiyon tıkırdıyor mu buna bakın....

    Konsolu oldukça gıcırtılıdır. Sorun etmeyin. Tüm insignia'lar böyle. Çift taraflı bant ile gıcırtı sorunu %80 çözülür.

    Kapılar belli zaman sonra gıcırdayabilir. Bu, kapı lastiklerinin zamanla toz olmasından kaynaklanabilir.
    Nemli bez ile silerseniz düzeliyor. Diğer arkadaşların bazı sıvı temizleyiciler ile çok daha doygun sonuçlara ulaşabidiği biliniyor... Dert edilecek bir nokta değil...

    Alacağınız insigniaya muhakkak binin ve çekişine bakın. Hanım hanım kullanmayın.
    İlk kez insignia kullanıp test edecekseniz, 2. vites 2000 devir civarı dip gaz yapın. Ağzınız kulaklarınıza varıyorsa sorun yoktur.
    Emin olmak için en az iki insignia deneyin.

    Tamamen kişisel bir zevk olsada,
    aracın yakıtı sizin için önemli ise, Şehir içinde 1. vites'i sadece kalkış için kullanıp çok çabuk şekilde 2. ve 3 ile devam edersek hatrısayılır bir tasarruf yapılabiliyor.
    Sehir dışı yakıt tüketimi normal kullanım 7 - 8 arası, ve ortamala 5,8 tutturanlar var. Kısaca, kullanmayı bildikten sonra bu araç çok yakmıyor... Korkmayın.


    Alacak olduğunuz araçta USB olduğu halde bazen USB ve AUX' u görmez oluyorlar.
    Bir çok sıkıntıyı gideren şu meşhur yöntem ile bu sıkıntı ta tarih oluyor. '' Akü kutup başın ı sök/tak ''
    CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
    SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

  • #2
    Ynt: İNSİGNİA ALACAK ARKADAŞLARA ÖNERİLER

    Güzel açıklamalar , bendende birkaç tavsiye ;


    Sonradan Cosmo görünümüne çevirilen araçlara dikkat edin, gerçek cosmolarda shark anten vardır, arka camlarda perde vardır, ön farların altında yıkama sistemi vardır.

    Araçta bana göre olmazsa olmaz tek opsiyonel donanım Flex-ride şase sistemidir.

    Görsel opsiyonlar kişiye göre değişir.

    Diğer opsiyonlar aracı aldıktan sonra daha kaliteli ve daha ucuz olarak dışarıdan yaptırılabilir. (DVD800 ya da ses sistemi)

    [shadow=red,left][glow=grey,2,500]SPORT[/glow][/shadow]

    Yorum


    • #3
      Ynt: İNSİGNİA ALACAK ARKADAŞLARA ÖNERİLER

      İncelediğim bazı edition elagancelerin konsoldaki ekranı cosmolardaki ekrandan daha büyük. Extra donanım farkından mı kaynaklanıyor?
      Saygılar.

      Yorum


      • #4
        Ynt: İNSİGNİA ALACAK ARKADAŞLARA ÖNERİLER

        inşallah bu saydığınız sıkıntılar 2 bin kusur parçası değişen yeni insigniada giderilmiştir gıcırdamısından tut alt takımdan gelen seslere kadar sanki kalitesiz bir araç imajı aldım eğer insignialar bu kadar sorunluysa tekrar gözden geçirmek lazım alacaklar olarak

        Yorum


        • #5
          Ynt: İNSİGNİA ALACAK ARKADAŞLARA ÖNERİLER

          Acaba neden sadece bir çok arabada var olan sorunlardan bahsettiniz? Biraz da keyif alınacak noktalarını yazsaydınız daha iyi olmaz mıydı? Bu aracımdan önce vw golf kullanıyordum ve saydığınız olumsuzlukların hemen hepsi fazlasıyla vardı.

          Yorum


          • #6
            Ynt: İNSİGNİA ALACAK ARKADAŞLARA ÖNERİLER

            Orjinal yazı sahibi: aton1981
            insignia, adayları için insignia' ya özgü dikkat edilecek durumlar
            ve araç hakkında kısa kısa + / - ler.

            3 TANE Benzinli / lpg li insignia tecrübelerim mevcut olduğu için, dizel insignia hakkında diğer kullanıcı arkadaşlar fikirlerini iletmeleri uygundur.

            Benzinli olarak;
            115 HP, 140HP, 180HP, ve yeni makyajlı kasası olan 170 HP var.
            115HP güç / ağırlık oranı sebebi ile verimsiz bir seçenek.
            180HP sanıyorum ki en çok kullanılan versiyonu. Nispeten 140HP lik modele göre daha uygun oluşu,
            Güç olarak daha etkin ve 140' lığa göre 1 - 3 litre tasarruf farkı göz ardı edilmesi en büyük etken.
            170HP bilmiyorm... Henüz mıncıklayamadım.


            İnsignia, kolay yıpranabilen bir araç değil.. Kabaca 50 / 80 bin km de bile direksiyonu parlama yapmaz .
            Bu sebeple km'si düşük parlak direksiyonlu insignia dan uzak durmanızda fayda var.


            Bu aracın motoru LPG' ye asla uygun değildir. İlk zamanda çalışıyor gibi görünen sistem,
            10 ila 50 bin km aralığında 1500 ila 6000 TL arası masraf açar. ( ayrıca sitede ilgili bölümde bilgilere ulaşınız.)
            LPG kiti yeni takılmış deseler dahi, LPG'li insignia alırken birkaç kez düşünün.İlla ki alacaksanız Km' si düşük LPG yeni takılmış bakmanız menfaatinizedir.

            İnsignia'nın debriaj'ı serttir. Sorun etmeyin. Lakin, araca iki kişi daha binsin ve kalkışlarda, farklı bir uğuldama sesi var sa baskı bitmeye yakındır.
            Değişim gerekir. Dert etmeyin özel serviste 500 / 700 tl.


            Turbo, gazı bıraktıktan sonra bekçi düdüğü gibi ses yapabilir.
            Henüz daha normal bir durummu, problemmi anlayamadık. Kullandığım iki insignia da da çıktı. Sorun etmiyorum. Sizde düşünmeyin.

            Hareket halinde direksiyonu sert çe sağa /sola çevirin. Alt takımı dinleyin.
            Olaan dışı ses var sa incelemekte fayda var. Bu arada da direksiyon tıkırdıyor mu buna bakın....

            Konsolu oldukça gıcırtılıdır. Sorun etmeyin. Tüm insignia'lar böyle. Çift taraflı bant ile gıcırtı sorunu %80 çözülür.

            Kapılar belli zaman sonra gıcırdayabilir. Bu, kapı lastiklerinin zamanla toz olmasından kaynaklanabilir.
            Nemli bez ile silerseniz düzeliyor. Diğer arkadaşların bazı sıvı temizleyiciler ile çok daha doygun sonuçlara ulaşabidiği biliniyor... Dert edilecek bir nokta değil...

            Alacağınız insigniaya muhakkak binin ve çekişine bakın. Hanım hanım kullanmayın.
            İlk kez insignia kullanıp test edecekseniz, 2. vites 2000 devir civarı dip gaz yapın. Ağzınız kulaklarınıza varıyorsa sorun yoktur.
            Emin olmak için en az iki insignia deneyin.

            Tamamen kişisel bir zevk olsada,
            aracın yakıtı sizin için önemli ise, Şehir içinde 1. vites'i sadece kalkış için kullanıp çok çabuk şekilde 2. ve 3 ile devam edersek hatrısayılır bir tasarruf yapılabiliyor.
            Sehir dışı yakıt tüketimi normal kullanım 7 - 8 arası, ve ortamala 5,8 tutturanlar var. Kısaca, kullanmayı bildikten sonra bu araç çok yakmıyor... Korkmayın.


            Alacak olduğunuz araçta USB olduğu halde bazen USB ve AUX' u görmez oluyorlar.
            Bir çok sıkıntıyı gideren şu meşhur yöntem ile bu sıkıntı ta tarih oluyor. '' Akü kutup başın ı sök/tak ''
            Arabanın değerini malesef biz düşürüyoruz. Şimdi bu yazdığınız konuyu dışardan bir insignia almaya karar veren biri olsa vaz geçer ve senin benim arabam satılmaz. konuyu açtın kötülüklerini yazdın ok ama iyi taraflarınıda yazsaydın daha hoş olurdu..

            Yorum


            • #7
              Ynt: İNSİGNİA ALACAK ARKADAŞLARA ÖNERİLER

              Arkadaşımız burada ikinci el araç alanlar için bakmaları gereken noktaları ön plana çıkarmış burada bahsedilen noktalar diğer markalar içinde geçerli araçlarımızın iyi yönlerini yazmaya başlasak sayfalarca yazı çıkar

              ve bahsedilen noktalar kronik sorunlar değil



              2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

              Yorum


              • #8
                Ynt: İNSİGNİA ALACAK ARKADAŞLARA ÖNERİLER

                @yusuf_25
                @kingofdoom

                Aslında problem gibi görünen 2 - 3 satır başlığı var. Buda her markada olabilecek, çözülebilen yeri geldiğinde basit olarak yorumlanabilecek sıkıntılar.
                Felaket tellallığı yapar gibi göründüysem üzgünüm. Amacım, gördüğüm ve yaşadığım tecrübeleri aktarmak. Ve bu aracı alacak kişilerin bu tip sorunları görüpte aracı almaktan '' VAZGEÇMEMELERİ''
                hususunda öneride bulunmaktır. Bu aracı almaktan vazgeçme nedenleri arasında açık ara en üstü oynayan '' Çok Yakma '' mevzusu na, ters yorumlarım ve tecrübelerimi aktardığımı da görmezden gelemezsiniz.

                CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
                SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

                Yorum


                • #9
                  Ynt: İNSİGNİA ALACAK ARKADAŞLARA ÖNERİLER

                  Değerli @aton1981 kardeşim, iyi niyetinizden hiç kuşkum yok ama,
                  kaş yapayım derken göz çıkartmış olduğunuzun farkında mısınız?
                  Arabalarımıza haksızlığı önce kendimiz yaparsak el-alem neler demez?

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: İNSİGNİA ALACAK ARKADAŞLARA ÖNERİLER

                    Elalemin ne diyeceği değil, biz arkadaşlara nasıl yardımda bulunacağımız önemli?

                    Bir çok konu başlığı altında kullanıcı adayları artısı nı eksisi ni istiyorlar. Herkes süper çekişi olan filşanca artı yönlerini yazmaktan klavyelerini bitiriyorlar.

                    Benim yazdığım 10 satır içinde 3' ü olumsuz yönde diye yüklenilmesi doğru değil.... Kaldı ki 3 olumsuz satır da çözülebilen basit sorunlar....

                    CARRARO 806 ELITE HD - SHIMANO ALTUS M310 - SHIMANO TOURNEY TX51 - SHIMANO M355 HİDROLİK DİSK -
                    SHIMANO ALTUS M310 3X8 - ALÜMİNYUM 1.1/8″ YARI ENTEGRE

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: İNSİGNİA ALACAK ARKADAŞLARA ÖNERİLER

                      Olumsuzlukları yazdınız diye değil, münferit şikayetleri genelleştirdiğiniz için söylüyorum
                      Hemen somut bir örnek vereyim, sattığım ilk insignia aracımı dört yıl kullandım, konsol ya da
                      başka bir bölgede tıkırtı/çıtırtı diye bir mesele ile hiç karşılaşmadım. Kapı toz lastikleri gıcırtı
                      yapmaz, yapıyorsa bakımsız kalmış, kurumuş demektir; bu aracın suçu mudur? Turbonun
                      çaldığı ıslık bana güven verirdi, sizi rahatsız etmiş.Kaldı ki her turboşarj yükleme yaptığında ıslık
                      sesi çıkarır, bu yalnızca insigniaya has bir şey değil
                      Kısacası demem şu ki genelleme yapmak doğru değil.

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: İNSİGNİA ALACAK ARKADAŞLARA ÖNERİLER

                        Orjinal yazı sahibi: Şaman TÜRKSOY
                        Olumsuzlukları yazdınız diye değil, münferit şikayetleri genelleştirdiğiniz için söylüyorum
                        Hemen somut bir örnek vereyim, sattığım ilk insignia aracımı dört yıl kullandım, konsol ya da
                        başka bir bölgede tıkırtı/çıtırtı diye bir mesele ile hiç karşılaşmadım. Kapı toz lastikleri gıcırtı
                        yapmaz, yapıyorsa bakımsız kalmış, kurumuş demektir; bu aracın suçu mudur? Turbonun
                        çaldığı ıslık bana güven verirdi, sizi rahatsız etmiş.Kaldı ki her turboşarj yükleme yaptığında ıslık
                        sesi çıkarır, bu yalnızca insigniaya has bir şey değil
                        Kısacası demem şu ki genelleme yapmak doğru değil.
                        aynen ben sizin yazdıklarınızdan şunu anladım "her insignia araçta bu problemler var" iyi niyetli bişeler yapmak istediğinizin farkındayım ama başkalarının yanlış anlamaması için araç alırken bunlara dikkat edin böyle araç almayın derseniz en azından insignianın problemli bir araç olmadığını kullanıcı hatalarıyla kotu hale geldiğini daha net anlamış oluruz

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: İNSİGNİA ALACAK ARKADAŞLARA ÖNERİLER

                          bi aracın km' sinin düşürüp düşürülmediğini nasıl anlayabiliriz..
                          2013 Peugeot 508 1.6 e-HDI Allure

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: İNSİGNİA ALACAK ARKADAŞLARA ÖNERİLER

                            Direksiyon,vites topuzu,el freni vs aşınması yada şanzımandan veya beyinden pc.ye baglayarak
                            Bayrağı Bayrak yapan, üstündeki kandır.Toprak; eğer uğrunda ölen varsa Vatandır.SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR !!!

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: İNSİGNİA ALACAK ARKADAŞLARA ÖNERİLER

                              Orjinal yazı sahibi: OnurKo
                              bi aracın km' sinin düşürüp düşürülmediğini nasıl anlayabiliriz..
                              Opel araç bakım el kitabında, peryodik bakımların tarihleri vardır;burada bakımın yapıldığı km bilgisi de vardır.
                              El kitabı yoksa 'opel clup card' ile bir yetkili servisten bu bilgiler alınabilir. Öteki markalar için bir fikrim yok

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X