insignia, adayları için insignia' ya özgü dikkat edilecek durumlar
ve araç hakkında kısa kısa + / - ler.
ARtılar....
Birkere tipi... : ) Mükemmel yapısı hala insanları cezbediyor
İnsignia alacak arkadaşlar şundan şüphe duymasın. YOL Tutuşu. Bu aracın ölüsü de olsa müklemmel yol tutuşundan ödün vermeyeceğini garanti ederim.
Yarı sert süspansyonlar nispeden şehir içinde hafif lakalar da başarılı olsa da sert lakalarda biraz tok ses alabiliyor. Merak etmeyin, Seat' dan inince kaymak gibi bir his olduğunu hatırlıyorum.
İnsignia! nın bilinen benim kanımca, hiç bir kronik sorunu yok. 3 insignia mı alarak ne kadar doğru karar verdiğimi anlatamam
Cosmo donanımdaki AFL farlar candır. Bir çok durumda yeri geldiğinde sizi kaza dan bile koruyabiliyor. Misal, tümsek bir rampada, farlar gök yüzünü değil, yolu aydınlatıyor.
Bu en beğendiğim özelliği... Bundan sonra düz farlı bir araç size garip gelicek buna emin olun....
Bu aracın en tatlı vitesi 3. vitestir. Tatlılığı bir kenara, 3. vitesin uzun yolda atikliği ve tepkisi mükemmele yakındır. Beni bir çok kazadan kurtardı. Ani çıkış yapmamı gerektirecek hayati durumda gerçekten işini çok iyi yaptı.
Parçaları öyle sınıfına göre ahım şahıp pahalı değil. Bir çok opel araç ile uyumlu parçaları olması sebebi ile hem çok yaygın, hemde çok uygundur. Yan sanayisi de boldur...
İkinci el dert değil. Önceki 2 insignia için günlerce arandım. Bir çok gelip giden arkadaş oldu. Ortalama bir zaman sonra da zorlanmadan sattım.
3 TANE Benzinli / lpg li insignia tecrübelerim mevcut olduğu için, dizel insignia hakkında diğer kullanıcı arkadaşlar fikirlerini iletmeleri uygundur.
Benzinli olarak;
115 HP, 140HP, 180HP, ve yeni makyajlı kasası olan 170 HP var.
115HP güç / ağırlık oranı sebebi ile verimsiz bir seçenek.
180HP sanıyorum ki en çok kullanılan versiyonu. Nispeten 140HP lik modele göre daha uygun oluşu,
Güç olarak daha etkin ve 140' lığa göre 1 - 3 litre tasarruf farkı göz ardı edilmesi en büyük etken.
170HP bilmiyorm... Henüz mıncıklayamadım.
İnsignia, kolay yıpranabilen bir araç değil.. Kabaca 50 / 80 bin km de bile direksiyonu parlama yapmaz .
Bu sebeple km'si düşük parlak direksiyonlu insignia dan uzak durmanızda fayda var.
Bu aracın motoru LPG' ye asla uygun değildir. İlk zamanda çalışıyor gibi görünen sistem,
10 ila 50 bin km aralığında 1500 ila 6000 TL arası masraf açar. ( ayrıca sitede ilgili bölümde bilgilere ulaşınız.)
LPG kiti yeni takılmış deseler dahi, LPG'li insignia alırken birkaç kez düşünün.İlla ki alacaksanız Km' si düşük LPG yeni takılmış bakmanız menfaatinizedir.
İnsignia'nın debriaj'ı serttir. Sorun etmeyin. Lakin, araca iki kişi daha binsin ve kalkışlarda, farklı bir uğuldama sesi var sa baskı bitmeye yakındır.
Değişim gerekir. Dert etmeyin özel serviste 500 / 700 tl.
Turbo, gazı bıraktıktan sonra bekçi düdüğü gibi ses yapabilir.
Henüz daha normal bir durummu, problemmi anlayamadık. Kullandığım iki insignia da da çıktı. Sorun etmiyorum. Sizde düşünmeyin.
Hareket halinde direksiyonu sert çe sağa /sola çevirin. Alt takımı dinleyin.
Olaan dışı ses var sa incelemekte fayda var. Bu arada da direksiyon tıkırdıyor mu buna bakın....
Konsolu oldukça gıcırtılıdır. Sorun etmeyin. Tüm insignia'lar böyle. Çift taraflı bant ile gıcırtı sorunu %80 çözülür.
Kapılar belli zaman sonra gıcırdayabilir. Bu, kapı lastiklerinin zamanla toz olmasından kaynaklanabilir.
Nemli bez ile silerseniz düzeliyor. Diğer arkadaşların bazı sıvı temizleyiciler ile çok daha doygun sonuçlara ulaşabidiği biliniyor... Dert edilecek bir nokta değil...
Alacağınız insigniaya muhakkak binin ve çekişine bakın. Hanım hanım kullanmayın.
İlk kez insignia kullanıp test edecekseniz, 2. vites 2000 devir civarı dip gaz yapın. Ağzınız kulaklarınıza varıyorsa sorun yoktur.
Emin olmak için en az iki insignia deneyin.
Tamamen kişisel bir zevk olsada,
aracın yakıtı sizin için önemli ise, Şehir içinde 1. vites'i sadece kalkış için kullanıp çok çabuk şekilde 2. ve 3 ile devam edersek hatrısayılır bir tasarruf yapılabiliyor.
Sehir dışı yakıt tüketimi normal kullanım 7 - 8 arası, ve ortamala 5,8 tutturanlar var. Kısaca, kullanmayı bildikten sonra bu araç çok yakmıyor... Korkmayın.
Alacak olduğunuz araçta USB olduğu halde bazen USB ve AUX' u görmez oluyorlar.
Bir çok sıkıntıyı gideren şu meşhur yöntem ile bu sıkıntı ta tarih oluyor. '' Akü kutup başın ı sök/tak ''
ve araç hakkında kısa kısa + / - ler.
ARtılar....
Birkere tipi... : ) Mükemmel yapısı hala insanları cezbediyor
İnsignia alacak arkadaşlar şundan şüphe duymasın. YOL Tutuşu. Bu aracın ölüsü de olsa müklemmel yol tutuşundan ödün vermeyeceğini garanti ederim.
Yarı sert süspansyonlar nispeden şehir içinde hafif lakalar da başarılı olsa da sert lakalarda biraz tok ses alabiliyor. Merak etmeyin, Seat' dan inince kaymak gibi bir his olduğunu hatırlıyorum.
İnsignia! nın bilinen benim kanımca, hiç bir kronik sorunu yok. 3 insignia mı alarak ne kadar doğru karar verdiğimi anlatamam
Cosmo donanımdaki AFL farlar candır. Bir çok durumda yeri geldiğinde sizi kaza dan bile koruyabiliyor. Misal, tümsek bir rampada, farlar gök yüzünü değil, yolu aydınlatıyor.
Bu en beğendiğim özelliği... Bundan sonra düz farlı bir araç size garip gelicek buna emin olun....
Bu aracın en tatlı vitesi 3. vitestir. Tatlılığı bir kenara, 3. vitesin uzun yolda atikliği ve tepkisi mükemmele yakındır. Beni bir çok kazadan kurtardı. Ani çıkış yapmamı gerektirecek hayati durumda gerçekten işini çok iyi yaptı.
Parçaları öyle sınıfına göre ahım şahıp pahalı değil. Bir çok opel araç ile uyumlu parçaları olması sebebi ile hem çok yaygın, hemde çok uygundur. Yan sanayisi de boldur...
İkinci el dert değil. Önceki 2 insignia için günlerce arandım. Bir çok gelip giden arkadaş oldu. Ortalama bir zaman sonra da zorlanmadan sattım.
3 TANE Benzinli / lpg li insignia tecrübelerim mevcut olduğu için, dizel insignia hakkında diğer kullanıcı arkadaşlar fikirlerini iletmeleri uygundur.
Benzinli olarak;
115 HP, 140HP, 180HP, ve yeni makyajlı kasası olan 170 HP var.
115HP güç / ağırlık oranı sebebi ile verimsiz bir seçenek.
180HP sanıyorum ki en çok kullanılan versiyonu. Nispeten 140HP lik modele göre daha uygun oluşu,
Güç olarak daha etkin ve 140' lığa göre 1 - 3 litre tasarruf farkı göz ardı edilmesi en büyük etken.
170HP bilmiyorm... Henüz mıncıklayamadım.
İnsignia, kolay yıpranabilen bir araç değil.. Kabaca 50 / 80 bin km de bile direksiyonu parlama yapmaz .
Bu sebeple km'si düşük parlak direksiyonlu insignia dan uzak durmanızda fayda var.
Bu aracın motoru LPG' ye asla uygun değildir. İlk zamanda çalışıyor gibi görünen sistem,
10 ila 50 bin km aralığında 1500 ila 6000 TL arası masraf açar. ( ayrıca sitede ilgili bölümde bilgilere ulaşınız.)
LPG kiti yeni takılmış deseler dahi, LPG'li insignia alırken birkaç kez düşünün.İlla ki alacaksanız Km' si düşük LPG yeni takılmış bakmanız menfaatinizedir.
İnsignia'nın debriaj'ı serttir. Sorun etmeyin. Lakin, araca iki kişi daha binsin ve kalkışlarda, farklı bir uğuldama sesi var sa baskı bitmeye yakındır.
Değişim gerekir. Dert etmeyin özel serviste 500 / 700 tl.
Turbo, gazı bıraktıktan sonra bekçi düdüğü gibi ses yapabilir.
Henüz daha normal bir durummu, problemmi anlayamadık. Kullandığım iki insignia da da çıktı. Sorun etmiyorum. Sizde düşünmeyin.
Hareket halinde direksiyonu sert çe sağa /sola çevirin. Alt takımı dinleyin.
Olaan dışı ses var sa incelemekte fayda var. Bu arada da direksiyon tıkırdıyor mu buna bakın....
Konsolu oldukça gıcırtılıdır. Sorun etmeyin. Tüm insignia'lar böyle. Çift taraflı bant ile gıcırtı sorunu %80 çözülür.
Kapılar belli zaman sonra gıcırdayabilir. Bu, kapı lastiklerinin zamanla toz olmasından kaynaklanabilir.
Nemli bez ile silerseniz düzeliyor. Diğer arkadaşların bazı sıvı temizleyiciler ile çok daha doygun sonuçlara ulaşabidiği biliniyor... Dert edilecek bir nokta değil...
Alacağınız insigniaya muhakkak binin ve çekişine bakın. Hanım hanım kullanmayın.
İlk kez insignia kullanıp test edecekseniz, 2. vites 2000 devir civarı dip gaz yapın. Ağzınız kulaklarınıza varıyorsa sorun yoktur.
Emin olmak için en az iki insignia deneyin.
Tamamen kişisel bir zevk olsada,
aracın yakıtı sizin için önemli ise, Şehir içinde 1. vites'i sadece kalkış için kullanıp çok çabuk şekilde 2. ve 3 ile devam edersek hatrısayılır bir tasarruf yapılabiliyor.
Sehir dışı yakıt tüketimi normal kullanım 7 - 8 arası, ve ortamala 5,8 tutturanlar var. Kısaca, kullanmayı bildikten sonra bu araç çok yakmıyor... Korkmayın.
Alacak olduğunuz araçta USB olduğu halde bazen USB ve AUX' u görmez oluyorlar.
Bir çok sıkıntıyı gideren şu meşhur yöntem ile bu sıkıntı ta tarih oluyor. '' Akü kutup başın ı sök/tak ''
Yorum