[size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt][size=10pt]Slm arkadaşlar.
Tanışma bölümünde aracımı satıp İnsignia almaya karar verdiğimi belirtmiştim. Bu gün aracımı satmış bulunmaktayım.
Zaten uzun süredir araştırdığım için 5 tane insigniayı listeme almıştım. Şansa bakın ki bu 5 tane İnsignianın üçünün satılmış ikisinin de fiyatının artmış olduğunu öğrendim.
Tabi araç kendisinin, saygımız sonsuz fakat; arkadaşın ilanı 2 aydır yayında 40.000 tl ye satamamış 44.000 tl ye satmak istiyor. Umarım gönlünce satar.
Hal böyle olunca bende acele bir şekilde 3 İnsigniayı listeme aldım. anlaştım-gittim-aldım diyene kadar 2-3 gün geçer sanırım.
Asıl konuya geçersek;
Bu iki günü İnsignia alma açısından avantaja dönüştürmek istiyorum. Yaklaşık 6 aydır forumda İnsignia hakkındaki bilgileri inceledim.
Aklıma takılan bazı detaylar var. Son olarak bunları sizlerle paylaşıp fikirlerinizi almak istiyorum.
* 17'' lastiklerin üstündeki ebat lastiklerde balonlama yapma ihtimalinin yüksek olduğu söyleniyor, doğru mudur?
* İnsignia motorlarının bazılarının Gm merkezinde, (Sanırım almanya ya da Kanada) bazılarının ise Fason -Yan ürün ( Tam uygun tabirini bulamadım) olarak Bulgaristanda üretildiğini,
Gm üretimi motorların sağ köşesinde Gm logosu olduğunu , logosu olmayanların Bulgaristan üretimi olduğunu duydum ki; bu konuda özellikle uyardılar.
Doğru mudur ve bu Gm üretimi olanları anlamanın başka yolu var mıdır?
* Motorların turbosunun randımanlı kullanıldığını veya hor kullanılmış , bozuk olduğunu nasıl anlarız?
İnsignia dışında turbo motorlu araç sahibi bir arkadaş, gaza basıldığında motordan metalik ıslık sesine benzer ses gelirse tubo sıkıntılıdır demişti.
İnsigniada da durum böyle midir? Veya neye dikkat etmem gerekir?
Uzun süredir forumu inceledim.Fakat İnsignia almaya bu kadar yaklaşınca insanın tekrar tekrar sorup öğrenesi geliyor.
Şimdi servise ekspertiz yaptırın diyeceksiniz.
Elbette haklısınız. Tabiki servise gideceğiz. Yalnız geçmiş yıllarda bir arkadaşım golf almıştı. Serviste ekspert yaptırdığında aracın gram boyasız olduğu söylendi.
Bir kaç ay sonra ufak bir iş için sanayiye uğradığında aracın tavan hariç her yerinin boyalı olduğunu öğrendik.
Malesef nasıl kendi kendimizin doktoru olmamız gerekiyorsa; artık kendi kendimizin de ustası olmamız gerekiyor.
Uzun lafın kısası servisin söyleyeceğinden çok sizin vereceğiniz bilgiler, fikirler benim için daha değerli.
* Bunların dışında Yeni İnsignia araç alırken nelere dikkat etmeliyim? Özellikle neleri incelemeliyim? Aracı deneme sürüşünde nasıl test etmeliyim?
Bunları da belirtirseniz çok sevinirim.
Saygılar.
Tanışma bölümünde aracımı satıp İnsignia almaya karar verdiğimi belirtmiştim. Bu gün aracımı satmış bulunmaktayım.
Zaten uzun süredir araştırdığım için 5 tane insigniayı listeme almıştım. Şansa bakın ki bu 5 tane İnsignianın üçünün satılmış ikisinin de fiyatının artmış olduğunu öğrendim.
Tabi araç kendisinin, saygımız sonsuz fakat; arkadaşın ilanı 2 aydır yayında 40.000 tl ye satamamış 44.000 tl ye satmak istiyor. Umarım gönlünce satar.
Hal böyle olunca bende acele bir şekilde 3 İnsigniayı listeme aldım. anlaştım-gittim-aldım diyene kadar 2-3 gün geçer sanırım.
Asıl konuya geçersek;
Bu iki günü İnsignia alma açısından avantaja dönüştürmek istiyorum. Yaklaşık 6 aydır forumda İnsignia hakkındaki bilgileri inceledim.
Aklıma takılan bazı detaylar var. Son olarak bunları sizlerle paylaşıp fikirlerinizi almak istiyorum.
* 17'' lastiklerin üstündeki ebat lastiklerde balonlama yapma ihtimalinin yüksek olduğu söyleniyor, doğru mudur?
* İnsignia motorlarının bazılarının Gm merkezinde, (Sanırım almanya ya da Kanada) bazılarının ise Fason -Yan ürün ( Tam uygun tabirini bulamadım) olarak Bulgaristanda üretildiğini,
Gm üretimi motorların sağ köşesinde Gm logosu olduğunu , logosu olmayanların Bulgaristan üretimi olduğunu duydum ki; bu konuda özellikle uyardılar.
Doğru mudur ve bu Gm üretimi olanları anlamanın başka yolu var mıdır?
* Motorların turbosunun randımanlı kullanıldığını veya hor kullanılmış , bozuk olduğunu nasıl anlarız?
İnsignia dışında turbo motorlu araç sahibi bir arkadaş, gaza basıldığında motordan metalik ıslık sesine benzer ses gelirse tubo sıkıntılıdır demişti.
İnsigniada da durum böyle midir? Veya neye dikkat etmem gerekir?
Uzun süredir forumu inceledim.Fakat İnsignia almaya bu kadar yaklaşınca insanın tekrar tekrar sorup öğrenesi geliyor.
Şimdi servise ekspertiz yaptırın diyeceksiniz.
Elbette haklısınız. Tabiki servise gideceğiz. Yalnız geçmiş yıllarda bir arkadaşım golf almıştı. Serviste ekspert yaptırdığında aracın gram boyasız olduğu söylendi.
Bir kaç ay sonra ufak bir iş için sanayiye uğradığında aracın tavan hariç her yerinin boyalı olduğunu öğrendik.
Malesef nasıl kendi kendimizin doktoru olmamız gerekiyorsa; artık kendi kendimizin de ustası olmamız gerekiyor.
Uzun lafın kısası servisin söyleyeceğinden çok sizin vereceğiniz bilgiler, fikirler benim için daha değerli.
* Bunların dışında Yeni İnsignia araç alırken nelere dikkat etmeliyim? Özellikle neleri incelemeliyim? Aracı deneme sürüşünde nasıl test etmeliyim?
Bunları da belirtirseniz çok sevinirim.
Saygılar.
Yorum