Vallahi artık sinirimden, arayan adama kardeşim ben aracı 18.45 aldım sende 18.45 gel al daha önce veremem dedim, madem öyle bekleticeğim bende 18.45 den önce teslim etmiyeceğim, insan utanır ya bu kadar aramaya, sanki kaçıyormuyuz nedir yani???
Artık olan oldu, ben bu durumda hukuken hakkımı nasıl arayacağım, bu adamların ellerinde parça bulundurma zorunluluğu vs durumu nedir? Pahalı bir parça olsa tamam ama son derece basit bir plastik çubuk..Bu firma parçayı 1 ay 2 ay getirmese ne olacak? Ne yapmam gerekiyorsa yapmak istiyorum en azından ben yapayım ki ileride sizde benzer durumda aynı işlemlerle muhatap olmayın....
Yaşadığınız sıkıntı gerçekten çok basit sizide de dediğiniz gibi 3 kuruşluk plastik parça yüzünden aracın bekletilmesi kimsenin tahammül edeceği bir durum değil genelde servislerde arıza yapma olasılığı daha fazla olan ürünleri stokta tutuyorlar bahsetmiş olduğunuz plastik parça ile ilgili sıkıntıyı ilk defa duyuyoruz . Kararınıza saygı duyuyorum ama diğer bir tarafta bu araçtan memnun olan yüzlerce kişi var sizden ricam yasal haklarınızı sonuna kadar isteyin ama araçlar hakkında kötü yorum yapmayalım.
Birde hangi servise aracınızı bıraktınız belki yardımcı olabiliriz.
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Araç İstanbul maltepe Opel Erpaşta, ancak servis çok iyi niyetli gerçekten, sorunun servisten değil, Opel Türkiyenin ilgisizliğinden kaynaklandığını düşünüyorum.
Tabii şunu da belirteyim araçtan hiçbir şikayetim yok gerçekten hakkını teslim etmek gerekiyor, benim kullandığım İnsignia 1.6 Turbo, harika performansı..... ancak bütün sorun satış sonrası hizmette.... Birçok kişi servislerden şikayetçi olur, ben ise servisten memnunum en azından adamlar iyi niyetli, saygılı yardımcı olmaya çalışıyorlar ancak Opel Türkiye yolunacak kaz arıyormuş meğer, buldu yoluyor...........
Birde arkadaşlar birşey öğrendim, Adac diye bir firma varmış, bu firma yurt dışındaki bir hizmeti veriyormuş, ben geç kaldım ama bence siz yaptırabilirsiniz, yıllık 114 TL ödüyormuşsunuz, böyle durumlarda sınırsız ikame araç, konaklama vs hizmeti veriyorlarmış, bir araştırın, yıllık 114 TL hiçbirşey değil bence, yaptırmanızı tavsiye ederim hiç olmazsa benim düştüğüm duruma düşmezsiniz. Ancak aracınızın herhangi bir arızadan çekici ile servise götürülmesi gerekiyormuş,çekicinin verdiği evrak ile araç ikamesi yapıyormuş yani ben aracım çekici ile servise gitmeden abone olsaydım şimdi süre sınırı olmadan araç serviste kaldığı süre kadar ikame araç tedarik ediyormuş...
Aracı geri götürmeseniz bile sizden hiçbir şekilde para tahsil etme hakları yok. Opel servislerinde ve satışında tanıdık olmayınca gerçekten böle zor durumlara düşülebiliyo ama tanıdık olunca aracı istediğin zaman getir vs. falan diyolar belli bir standart olmaması üzücü.
Maalesef öyle.... artık yapacak birşey yok paşa paşa bir araç kiralayacaz, sonrasında dua edeceğiz parça bir an önce gelsin diye, tabii hukuken yapılması gereken ne varsa yapılacak o ayrı..
Konuyla ilgilenenler için; az önce şöyle bir gelişme yaşandı, dün akşam opel Almanyaya attığım mailinde etkisi olduğuna inanıyorum, bu sabah Opel Türkiyeden aradılar ve gerekli parçanın birkaç gün içerisinde temin edileceğini, aracım servisten çıkana kadar da tarafıma tekrar ikame araç temin edileceğini bildirdiler. Sonuç itibari ile firma mağduriyetimi giderdi, yiğidi öldür hakkını yeme demişler. Kendilerine ve Opel markasına yakışanı yaptıklarını düşünüyorum ve kendilerine çok teşekkür ediyorum.....
Yorum