Salı günü (26 Kasım) sabah saatlerinde Avcılar Ambarlı liman bağlantısından Beylikdüzü tarafına e-5'e dönmeye çalışırken hız ve yağmur nedeniyle aracın kontrolünü kaybedip sol tarafı bariyere sürttüm. Aracın ön tamponda ön sol çamurlukta ve arka sol çamurlukta hasar var. Sanırım aracın boyu uzun olduğu için bariyerin kavisine arka çamurluk oturdu ve kapılar hasar almadı. Kaza günü aracı sürerek cevizlibağ odak opel servisine bıraktım ve kasko için kazayı nasıl yaptığıma dair beyan verdim. Hasar sorumlularından Soner bey tarafından araç teslim alındı ve onarım için 3 hafta süre verildi. İlk kazam olduğu için bu konularda hiç bilgi sahibi değilim sormak istediğim 3 soru var cevaplarsanız çok sevinirim.
1- Aracı servise bıraktıktan 1 gün sonra Tramer'e 3500 liralık hasar kaydı girilmiş. Odak onarım bitmeden fatura kesemeyeceğini belirtmesine rağmen bu rakam neye dayanarak girildi. Aracı sadece eksper gördü girilen rakamda sizce onarımın tamamlanmasından sonra artış yada azalış olurmu yoksa 3500 TL hasar kaydı artık sabitmidir?
2- 24 yaşında olduğum için kasko 2480 TL tutmuştu, hasarsızlığı bozduğum için sizce seneye ne kadar daha fazla öderim ?
3- Odak'tan Soner bey ön çamurluğun 3 noktadan hasar alması nedeniyle değişmesi gerektiğini belirtti, yalnız aracın fotoğraflarını gören arkadaşlarım çamurluğun onarılabileceğini değişim yapılmasının arabayı satarken değerini fazla düşüreceğini belirttiler. Bana göre yeni parça olması daha iyi gibi ama piyasada boya olmasının değişim olmasından daha iyi olduğu fikri hakim sanırım. Bu konuda sizin fikriniz nedir ? Araç alırken boyalı parça veya değişmiş parça arasında ayrım yaparmısınız ?
Genel görünüm:
Ön çamurluk ve tampondaki hasar:
Arka çamurluktaki hasar:
1- Aracı servise bıraktıktan 1 gün sonra Tramer'e 3500 liralık hasar kaydı girilmiş. Odak onarım bitmeden fatura kesemeyeceğini belirtmesine rağmen bu rakam neye dayanarak girildi. Aracı sadece eksper gördü girilen rakamda sizce onarımın tamamlanmasından sonra artış yada azalış olurmu yoksa 3500 TL hasar kaydı artık sabitmidir?
2- 24 yaşında olduğum için kasko 2480 TL tutmuştu, hasarsızlığı bozduğum için sizce seneye ne kadar daha fazla öderim ?
3- Odak'tan Soner bey ön çamurluğun 3 noktadan hasar alması nedeniyle değişmesi gerektiğini belirtti, yalnız aracın fotoğraflarını gören arkadaşlarım çamurluğun onarılabileceğini değişim yapılmasının arabayı satarken değerini fazla düşüreceğini belirttiler. Bana göre yeni parça olması daha iyi gibi ama piyasada boya olmasının değişim olmasından daha iyi olduğu fikri hakim sanırım. Bu konuda sizin fikriniz nedir ? Araç alırken boyalı parça veya değişmiş parça arasında ayrım yaparmısınız ?
Genel görünüm:
Ön çamurluk ve tampondaki hasar:
Arka çamurluktaki hasar:
Yorum