Araç genel olarak bakacak olursam makyaj yaramış ve aracın karakteri değişmiş daha yumuşak, daha tok ve standartların üstünde birçok özellik gelmiş. Özellikle yeni nesil ekran premium bir araç hissi uyandırıyor.
Aracın performansı gayet yerinde ve verdiği atiklik oldukça başarılı. Motor çok devir çevirmek istemiyor 5000-5500 devir arası üst vitese geçiyor. Motor sesi ise tabiri caizse hasta olduğum nokta.
Otomatik vites çok güzel bir nimet olmuş bu motor için, vites geçişleri pürüzsüz ve oldukça seri.
İlk kalkış esnasında otomatik vitesin verdiği biraz hantallık sezdim, fakat ara hızlanma ve kickdown lara tepkileri çok iyi
Ses sistemine değinecek olursam araç eskisinden daha iyi bir ses sistemine sahip ama bence hakkı tabiki Bose ses sistemi
Yol tutuş olarak biraz zorlamamda ve ani yön değiştirmemde yumuşak karakterini bozmayıp gayet uyumlu bir şekilde araç çizgisini değiştirdi. Tabiki bu araçta olmazsa olmazım 19" jant + flexride şasi
Tüketim olarak bu kadar alt devirde gitmeyi seven bir araç ilk bakım yapıldıktan ve günlük kullanım ritmine göre tatlı sert kullanmalarda 8,5-9 litre arasında tüketecektir. Otomatik vites her ne kadar eski tip olsa da motor karakter olarak çok farklı ve günlük kullanıma çok uygun
Aracın diz mesafesi ve yalıtımı başarılıydı, tavan mesafesi olarak 1,85 üstündeki insanlar biraz zorlanabilir.
Araçtaki uyarı sistemleri oldukça başarılı hatta videonun 4.30 dakikasında sistemi görebilirsiniz
Aracın olumsuz bulduğum yanı. Araç donanımından dolayı fiyat yüksek ve 2. elde kullanıcısını çok düşünmüyor. Birde piyasayı canlandırmak için 1.6 dizel motor gelmeli artık. Ayrıca ibre ve orta konsol çok güzel olmuş ama arayüzü biraz karışık, karıştırma ihtimali olabilir, direksiyondaki tuşlar biraz kafa karıştırabiliyor ama zamanla bunların hepsi kullanım kolaylığı sağlayacaktır
Yorum