naci abi şimdi işin aslı herkesin araçlardan beklentisi başkadır... Siz gidersiniz çok memnun olursunuz bir başkası giderhiç beğenmez en güzeli herkesin kendi kararını kendisinin vermesi
arkadaşlar dün yenini insigniayı denedim. işin güzel yanı 2013 eski kasa ile yanyana duruyordu ikisini inceleme şansım oldu. diyebilirimki yenisi daha bir spor olmuş yeni led farları ile yeni ön ızgara daha bir hırçın göstermiş. eskisinin ön konsolu daha şık ama yenisine de göz alışınca eskisini çok arattırmıyor. 140 km hıza çıktık içeriye motor sesi gelmedi buyüzden yalıtımı başarılı ama tekerlek sesi geliyordu bu da lastiklerin 18" olması ve malum memleket yolları satih kaplama sıcak asfalta gelince ses nerdeyse %60 kesildi. Bir iki kere ani fren yaptım fren tepkileri çok iyi a6 düzeyinde nerdeyse. araç 170 beygirlik benzinli ve otomatik vitesti. baştaki hızlanması ilk kalkışta f1 kalkışı istemem diyenler için normal daha sonra altınızda bir kaplan misali çevik ve güçlü bir çıta misali kıvrak atak ve hızlı ivmelenmesi iyiydi ama arkadaşlar bu otomatik vites konusunda geçekten vw ve audi ayrı bir yerde her ne kadar vw sevmesemde. ben audi a6 2010 kullandım bir süre, otomatik şanzımanın rahatlığını ve güzelliğini yaşıyorsunuz sarsıntısız ve vites geçişini hisstermeden o konforu yaşıyorsunuz. opel bazı küşük detaylara önem vermiyor ama güzellikler detaylarda gizlidir. mesela o sustalı anahtar ne öyle arkadaş 40 yıldır aynı anahtar kumanda kısmıda oyuncak arabalarda ki gibi klima kanalları daha öncede söylediğim gibi çok amatörce çakma kore arabaları gibi. park asistanı çok tiz ve yüksek ötüyor kulağı baya rahatsız ediyor. torpido gözünün açma kulpu çok basit mercedes auidi ve vw bu anahtar işinde ve ince detaylar konusunda baya başarılı ve en öneml iki sorun 1- fiyatlar gereksiz zamlandı neticede opelin satış politikası belli dolnanımlı güzel ve kaliteli araçları piyasaya göre daha uygun fiyatlarla satış. 2- opel en kısa zamanda gecikmeksizin 1.6 dizel 140ps motoru getirmeli çünkü öcesinde vw ye uğradım adamlar 6 ay sonrasına sıra bekliyor ayrıca hem passat hem de insignia nın kaportalarına hafif vuruşlarla vurdum bir kaç kere passattan daha dolgun ses geldi herhalde saç kalınlığı ve malzeme kalitesi passat daha önde bu sadece benim tahminim görevlilere de sormadım bilen varsa paylaşıp aydınlatırsa iyi olur iyi akşamlar herkese
Artık sac kalınlığının hiçbir önemi yok kazalarda, fakat ufak tefek saç sıçraması, otoparkta yakın park etmiş aracın kapıyı dokundurarak açması vs durumlarında sacın kalın olması iyi tabi ki. Allah'tan opelde sac biraz ince yoksa arabanın ağırlığı herhalde 2 tona yakın olurdu
Bu konu da enterasan aslında şöyle ki; 2013 model vw lerden ncaptan kalanlar oluyor..Yine 2009 ya da 2011 Q7 ncap standartlarını verememişti..VW ler her zaman opellerden daha hafif oluyorlar..(1e1 model kıyasında) Örn golfler daha hafif astralardan..Buna R ya da GTI ile OPC leri de dahil edebilirsiniz..Haliyle aynı motorlar olsa da vwler daha kısa zamanda daha yüksek hıza çıkıyorlar ve doğal olarak daha da az yakıyorlar..Sonra millet TSI teknolojisine tapıyor..İnsignia larda da bu vardır misal..Örn 1.4 T Elgance Edition insignia yı düşünürsek, 245 lastik genişliğine,sürücüyle 1700 kg a, ulaşan ağırlığına rağmen ortlama 7-8 lt yakması aslında taktir edilesi..Passat a baktığımızda 205 lastik genişliğine insigniadan ort 200-250 kg hafifliğine göre kısmen daha düşük tüketim değerleri elde etmesi ve daha kısa sürede 100 km nin üstüne çıkması abartılmamalı bana kalırsa..
Sevgili forum üyesi dostlar.henuz Hiç kimse satin almadimi yeni insignia yi.hani küçük testler haricinde reel kullanimda ki gerçek verileri sanırım hepimiz bekliyoruz.en azından ben sabırsızlıkla bekliyorum.
test etme şansım olmadı ama insignia D segmenti bir araç bence 1.6 motor bu segmentin motoru değil performans düşünenler 2.0 aşağı düşünmemeli. ayrıca bu fiyata bu kalitede bir araç inanın yok fiyatı C segmenti kendisi D segment. mesele görsellik ise kişiye göre değişir fakat uzun bir yolculuğa çıktığınızda kalitesini hissettiriyor. dizel otomotik gelince inşallah almayı düşünüyorum
Sevgili forum üyesi dostlar.henuz Hiç kimse satin almadimi yeni insignia yi.hani küçük testler haricinde reel kullanimda ki gerçek verileri sanırım hepimiz bekliyoruz.en azından ben sabırsızlıkla bekliyorum.
Araçlar sadece bayilere test için gönderildi satılan daha olmadı opel ciddi miktarda araç getirmeye çalışıyor ön siparişler alınıyor şimdilik yakında araçları piyasada göreceğiz hep beraber
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
test etme şansım olmadı ama insignia D segmenti bir araç bence 1.6 motor bu segmentin motoru değil performans düşünenler 2.0 aşağı düşünmemeli. .....
.....
Evet segment olarak bakınca d segmenti en az 2500-3000 motor ve üstü olmalı diye bakıyoruz ama bu tabular yıkıldı bence , motor olarak 1.6 bu kasaya ufak geliyor gibi gözüksede yinede performans olarak çok güzel bunun tek dezavantajı performansla beraber yakıt tüketimini artırıyor diger bir taraftan bakıldığı zaman bu aracın performansı almak için 2000 motor ve üstü bir araç almak lazım buda alım daki vergi muhabbeti yüzünden daha pahalı alıyorsunuz ve 1.6 motorla hemen hemen aynı gidiyorsunuz sonuçta kabul edilir bir motor bence
Farklı markalarda aynı işi yapıyor vw de 1.4 motoru passata koyuyor
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
test etme şansım olmadı ama insignia D segmenti bir araç bence 1.6 motor bu segmentin motoru değil performans düşünenler 2.0 aşağı düşünmemeli. ayrıca bu fiyata bu kalitede bir araç inanın yok fiyatı C segmenti kendisi D segment. mesele görsellik ise kişiye göre değişir fakat uzun bir yolculuğa çıktığınızda kalitesini hissettiriyor. dizel otomotik gelince inşallah almayı düşünüyorum
1.6 turbo motorlar 2000-2500 atmosferik motor performansı verebiliyor.
daha önce de yazmıştım, Insignia 1.4T ile Vectra 2.0 gidişi hemen hemen aynı, kalkışta Vectra avantajlıyken 70-80'e geldikçe Insignia öne çıkıyor
ama alt devirlerde 2.0 Insignia'ların farkı ciddi şekilde farkediliyor
Sevgili forum üyesi dostlar.henuz Hiç kimse satin almadimi yeni insignia yi.hani küçük testler haricinde reel kullanimda ki gerçek verileri sanırım hepimiz bekliyoruz.en azından ben sabırsızlıkla bekliyorum.
Araçlar sadece bayilere test için gönderildi satılan daha olmadı opel ciddi miktarda araç getirmeye çalışıyor ön siparişler alınıyor şimdilik yakında araçları piyasada göreceğiz hep beraber
Fatih abi Aydın surtaşta şu an edition sitil paket yeni insignia var satılık galba dışarıdada cosmo su vardı.
arkadaşlar merhaba,
10 gün önce aldım.. 170 hp sidi turbo beyaz edition elegance..
şimdiye kadar kullandığım kadarı ile yapılan yorumları görünce çok haksız yorumlar olarak görüyorum..
kimse gücenmesin ama yenisi ile eskisi arasında dağlar kadar fark var..
şimdi 180 hp bir araba ile 170 hp bir araba arasındaki 0-100 değerindeki 1 sn nin lafını edeceksek bu arabanın 325 hp olanlarıda var.. diicem o ki belli segmentte bir araç ve verilen paranın hakkını veren bir araç..
tdi passat alıp kronikleşmiş dertleri ile kaç kişi uğraşabilecek Allah aşkına.. karşılaştırırken bence her yönü ile karşılaştıralım.. bir arabada herşey 0-100 asla değil..
ve emin olun Alman mühendisleri bu segmentte araç geliştirirken vw olsun opel olsun mercedes olsun herşeyi düşünüyorlar.. evet yakıtı fazla.. ama 180 hp ye göre az.. neticede 1600 kg lık bir araçtan bahsediyoruz.. ama ilk denememde çok rahat 220 yi gören bir araç.. e daha ne olsun.. pray
turbosuda taş gibi.. motor sesi yeter derim başkada bişi demem..
arkadaşlar merhaba,
10 gün önce aldım.. 170 hp sidi turbo beyaz edition elegance..
şimdiye kadar kullandığım kadarı ile yapılan yorumları görünce çok haksız yorumlar olarak görüyorum..
kimse gücenmesin ama yenisi ile eskisi arasında dağlar kadar fark var..
şimdi 180 hp bir araba ile 170 hp bir araba arasındaki 0-100 değerindeki 1 sn nin lafını edeceksek bu arabanın 325 hp olanlarıda var.. diicem o ki belli segmentte bir araç ve verilen paranın hakkını veren bir araç..
tdi passat alıp kronikleşmiş dertleri ile kaç kişi uğraşabilecek Allah aşkına.. karşılaştırırken bence her yönü ile karşılaştıralım.. bir arabada herşey 0-100 asla değil..
ve emin olun Alman mühendisleri bu segmentte araç geliştirirken vw olsun opel olsun mercedes olsun herşeyi düşünüyorlar.. evet yakıtı fazla.. ama 180 hp ye göre az.. neticede 1600 kg lık bir araçtan bahsediyoruz.. ama ilk denememde çok rahat 220 yi gören bir araç.. e daha ne olsun.. pray
turbosuda taş gibi.. motor sesi yeter derim başkada bişi demem..
Yorum