Allaha şükür sonunda insigniama kavustum insignia alım aşamasında açmış olduğum http://www.insigniateam.com/forum/in...?topic=12263.0 linkli konuyla bilgileriyle bana yardımcı olan tüm forum arkadaşlarına teşekkür ederim aracı ankaradan bir subaydan aldım ve bu vesileyle tunceliye geri dönme aşamasında 1000km yol yaptım uzun yolda da aracı test etme fırsatım oldu (resim nasıl ekleyeceğimi bulamadım yoksa resimde ekleyecem ) araç 2009 model 1.6 t edition elegance 36 bin km de boyasız değişensiz dört yasında olmasından kaynaklı önemsiz bazı plastik parçalarda aşınma var gerçekten anlatatılmayacak yaşanacak bir araç araçla ilgili değerlendirmeden önce sunu söylemek istiyorum bizim insanımz malesef arbadan anlamıyor nasıl mı en basitinden aracı çarşamba günü lojmanlara getirdim ve lojmanlardda hemen her binada araç var ve bazıları benim aldığım fiyettten pahalı arabalar passat yeni ve eski kasalardan honda civiclere kadar aracı evin önüne park ettim arada camdan bakmayı kendimden alamadım ve gördüğüm manzara şu gören herkes bir daha bakıyor ve koyduğum yerdeki araçarın yanında insignia göbekli kel ve fodul adamların yanında fitness model bir sporcunun (örnek lazar angelov) durduğu gibi duruyor Allahıma şükür iyiki bunu almışım inşallah pişmanlık duymam gelelim incelemye gözlemlerime
1. yakıt konusundan başlarsak bu konudada söylenenler hep hurafeymiş yok benzin istasyonu ararsın opete ortak olursun vs hep hayal mahsulüymüş yaklasık güzergahım ankara-sivas (sivas şehir içi 2 saatlik gezme ve mola) -gümüşhane -ertesi sabah geri dönüş- tunceli 1000km yaptım yolun bazı kısımlarında cc kullandım ama çoğunluğu manuel düzen geldim ankarda benzini opetten 4.70 veya 4.80 e almştım 275 tl lik benzin yaktı bence mükemmel biraz zorlasam sattığım gp kadar yakacak o konfor ve güce göre mükemmel
2.konfor yol tutus oarak aracın altındaki lastikler ilk alındığı günkü lastikler ondan dolayı yol tutusunu ve yol sesini olumsuz etkiledi buna ragmen yol tutusu düzgün yollarda mükemmel derecede güven verici ama bozuk satıh olan yerlerde özellikşe double olmasına rağmen yozgat sivas ve sivas erzincan arası bir kısmı bozuk satıh oan yerlerde araç yüksek hızlarda ufak kayma belirtisi gösteriyor ama korkutmuyor atacak hissi vermiyor bu yolarda sunu gördüm cc kulanılmamalı bu tip buzuk satıhlı yol kesimlerinde konforu eşim ve cocuklarla bindiğimizde eşim aracın ne büyük ve rahat olduğunu hayretler içinde söyledi belki puntodan sonra ki puntoda cok kötü değildi ama normal bir saskınlık olabilir
3. aracın anahtarları hoşuma gitmedi çok aşırı yıpranmışlar plastikleri o araca yakışmayacak kalitede aynı sekilde sıfır duran yedek anahtarda uzun ömürlü görüntü sergilemiyor
4.performansa gelirsek tam bir otoban aracı yokuşlarda bile hızını artırabiliyor şahlanması cok mükemmel hele turbo kendini hissettirdiği anda koltuğa yapışmak ayrı bir tat cok güçlü bir araç
5.aracın bazı sıradan parçaları cok dandirik malzemeden yapmışlar direksiyondaki metalik kısım arka taraf klima kanalı( ki nasıl etkinleşiyor bulamadım) ufak tefek gözle hemen görünmeyen plastik aksam o aracın kalitesine yakışmayacak malzemeden yapılmış ama genel anlamda /90 oranında sınıf standartlarında bir araç
ilk aklıma gelenler bunlar daha yazmak istediğim ve sormak istediğim cok sey var (sunu sorayım 17 inç lastik mevcut kaç hava basılıyor bınlara kitapcık cok anlasılmıyor)
birde su resim eklemeyi söylerseniz
herkese teşkkürler
1. yakıt konusundan başlarsak bu konudada söylenenler hep hurafeymiş yok benzin istasyonu ararsın opete ortak olursun vs hep hayal mahsulüymüş yaklasık güzergahım ankara-sivas (sivas şehir içi 2 saatlik gezme ve mola) -gümüşhane -ertesi sabah geri dönüş- tunceli 1000km yaptım yolun bazı kısımlarında cc kullandım ama çoğunluğu manuel düzen geldim ankarda benzini opetten 4.70 veya 4.80 e almştım 275 tl lik benzin yaktı bence mükemmel biraz zorlasam sattığım gp kadar yakacak o konfor ve güce göre mükemmel
2.konfor yol tutus oarak aracın altındaki lastikler ilk alındığı günkü lastikler ondan dolayı yol tutusunu ve yol sesini olumsuz etkiledi buna ragmen yol tutusu düzgün yollarda mükemmel derecede güven verici ama bozuk satıh olan yerlerde özellikşe double olmasına rağmen yozgat sivas ve sivas erzincan arası bir kısmı bozuk satıh oan yerlerde araç yüksek hızlarda ufak kayma belirtisi gösteriyor ama korkutmuyor atacak hissi vermiyor bu yolarda sunu gördüm cc kulanılmamalı bu tip buzuk satıhlı yol kesimlerinde konforu eşim ve cocuklarla bindiğimizde eşim aracın ne büyük ve rahat olduğunu hayretler içinde söyledi belki puntodan sonra ki puntoda cok kötü değildi ama normal bir saskınlık olabilir
3. aracın anahtarları hoşuma gitmedi çok aşırı yıpranmışlar plastikleri o araca yakışmayacak kalitede aynı sekilde sıfır duran yedek anahtarda uzun ömürlü görüntü sergilemiyor
4.performansa gelirsek tam bir otoban aracı yokuşlarda bile hızını artırabiliyor şahlanması cok mükemmel hele turbo kendini hissettirdiği anda koltuğa yapışmak ayrı bir tat cok güçlü bir araç
5.aracın bazı sıradan parçaları cok dandirik malzemeden yapmışlar direksiyondaki metalik kısım arka taraf klima kanalı( ki nasıl etkinleşiyor bulamadım) ufak tefek gözle hemen görünmeyen plastik aksam o aracın kalitesine yakışmayacak malzemeden yapılmış ama genel anlamda /90 oranında sınıf standartlarında bir araç
ilk aklıma gelenler bunlar daha yazmak istediğim ve sormak istediğim cok sey var (sunu sorayım 17 inç lastik mevcut kaç hava basılıyor bınlara kitapcık cok anlasılmıyor)
birde su resim eklemeyi söylerseniz
herkese teşkkürler
Yorum