Merhaba arkadaşlar; yarım saat kadar önce servis müdürü arkadaşımız beni aradı. Sabahtan beri konuyu araştırdığını, iş emri vs evrakları incelediğini, konu ile ilgili teknisyen, mekanik servis danışmanı, ambar memuru arkadaşlardan bilgi topladığını belirttikten sonra, arıza tespiti ve parça siparişi aşamalarının 34 TM 3026 plaka numaralı araç üzerine yürüdüğünü, plakanın değişmesi dolayısıyla iş ve işlemin eşleştirilmesinde hataya düşüldüğünü; yılda 35.000 araç onardıklarını , buna benzer olay sayısının yılda birkaç kez yaşanabildiğini; bu yılki piyangonun da bana isabet ettiğini samimiyetle bildirdi.
Devamla, arabayı Gebze'den aldırıp onardıktan sonra tekrar geri getirmeyi, böylelikle hatalarını tamir etmek istediklerini, kendilerine bu fırsatı vermemi rica etti.
Benim zorum meselenin iç yüzünü öğrenmekti, öğrendim; sonuçta bir PİYANGOZEDE olmaktan başka bir zayiat da olmadığına nazaran inat etmek yersiz diye düşündüm.
12.10.2013 gününe yeniden randevulaştık, ama, arabayı Gebze'den almalarına gönlüm razı olmadı, sonuç itibarıyla hepimiz insanız ve hata yapabiliyoruz. Esas olan
olgunlukla hatayı kabul edip samimiyetle telafi etmeye çalışmak ve tekrarlanmaması için tedbir almak. Servis müdürü Barış Bey nezdinde OPEL GERÇEK'de bu potansiyelin bulunduğunu
müşahede etmiş olmak tesellim olmuştur.
Devamla, arabayı Gebze'den aldırıp onardıktan sonra tekrar geri getirmeyi, böylelikle hatalarını tamir etmek istediklerini, kendilerine bu fırsatı vermemi rica etti.
Benim zorum meselenin iç yüzünü öğrenmekti, öğrendim; sonuçta bir PİYANGOZEDE olmaktan başka bir zayiat da olmadığına nazaran inat etmek yersiz diye düşündüm.
12.10.2013 gününe yeniden randevulaştık, ama, arabayı Gebze'den almalarına gönlüm razı olmadı, sonuç itibarıyla hepimiz insanız ve hata yapabiliyoruz. Esas olan
olgunlukla hatayı kabul edip samimiyetle telafi etmeye çalışmak ve tekrarlanmaması için tedbir almak. Servis müdürü Barış Bey nezdinde OPEL GERÇEK'de bu potansiyelin bulunduğunu
müşahede etmiş olmak tesellim olmuştur.
Yorum