Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Allahumme İnna Sabirin

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Allahumme İnna Sabirin

    Bir 'Yaşar Ne Yaşar Ne yaşamaz' öyküsü daha okumaya ne dersiniz ? Yanıtınız evet ise işte hikayemiz.

    Bildiğiniz gibi yakın geçmişte 1.6 t cosmo arabamı satmış ve yerine 2.0 CDTI araba almıştım. Satıcı arkadaş 'sürücü koltuğu
    ileri-geri hareket motoru' arızası olduğunu, Opel XXXXX** tarafından (garantiden değiştirilmek üzere) parçanın Almanya'ya
    sipariş edildiğini, arada sırada arayarak takip etmemi tembihlemiş, konuyla ilgili servis danışmanı arkadaşın kartını da vermişti.

    01.10.2013 Tarihinde ilgili arkadaşı arayarak parçayı sordum, olayı hatırlamakta zorluk çekse de toparlandı ve parçanın geldiği bilgisini verdi.
    Aynı gün servis randevu sisteminden 03.10.2013 tarihine randevu aldım. Randevu günü sabah 06:00’da kalktım ki Boğaziçi köprüsü trafiğine
    yakalanmayayım. Saat 07:45' de servisin kapısına vardım. Mesai 08:30'da başlıyor, kimse yok. Güvenlik görevlisi arkadaş beni içeri aldı, yer gösterdi,
    arabayı park ettim, müşteri bekleme salonuna geçip beklemeye başladım.

    Saat 11:30’da mobil telefonum çaldı, arayan hanım kızımız 'araç ruhsatı lazım, servis girişi açacağız, siz geliyor musunuz?' dedi; demek ki benim
    sabahtan beri burada olduğumdan haberi bile yok. Ben servisteyim, ruhsatı hangi birime getirmemi istersiniz dedim, araç kabulde bekliyorum dedi.
    Gittim, kendisini buldum, ruhsatı verdim, bir işlem yaptı geri verdi,beni servis danışmanı arkadaşın yanına götürdü, sinirlendim, ama ne olup bittiğini
    anlamaya çalıştığım için sessiz sedasız bekliyorum. Servis danışmanım beni hoşladı, kendisini tanıttı, aracınızın sorunu hal edildi, tecrübelerini de
    yaptırdım, hiçbir borcunuz da yok, güle güle gidebilirsiniz dedi, arabayı teslim etti. Keyfe keder bir pürüz olsa da hal edilmiş olduğu için sevinç ve
    mutluluk içinde kendisine teşekkür edip oradan ayrıldım,şirkete döndüm.

    (Bir sigara içip gelecek ve devam edeceğim)
    **Opel-Ermaş olayındaki gibi bir durum yaşanmaması için servisin adını gizledim.
    Mesele çözülüp gerçek ortaya çıkınca açıklayacağım


  • #2
    Ynt: Allahumme İnna Sabirin

    Yorum


    • #3
      Ynt: Allahumme İnna Sabirin

      valla devamını bekliyorum...
      2010 BMW 320d Lci

      KUL BELÂ GÖRMEZ HAK YAZMADIKÇA , HAK BELÂ YAZMAZ KUL AZMADIKÇA...

      Yorum


      • #4
        Ynt: Allahumme İnna Sabirin

        ve sonra

        Yorum


        • #5
          Ynt: Allahumme İnna Sabirin

          Bu sabah, eşim arabayı sürmeye heveslendi; koltuk (tabii ki bana göre ayarlı) biraz yukarı, biraz da ileriye doğru çekilmek gerekti.
          Yukarıya kaldırdık, sorun yok, ama ileri-geri hareket yok;bütün fonksiyonlar var, ileri-geri yok, çıldıracağım, yok, yok! O öfke ile
          servisi arasam biliyorum ki kırıp dökeceğim, biraz hırsımın yatışmasını bekledim ve bizim servis müdürü arkadaşı arayıp durumu
          anlattım. Bana şasi numarasını ver, sistemden yedi göbek mazisini sana tek tek söyleyeyim dedi, öyle yaptım. Yarım saat sonra
          dostum aradı, 21.09.2013 tarihinde arıza tespit edilip parça numarası sisteme girilmiş, ama değiştirildiğine dair hiçbir bilgi yok dedi.
          Allahumme inna sabirin; ben şimdi ne yapayım; kime derdimi anlatayım.Sabahın köründe kalkıp gittiğime mi, üç buçuk saat boş
          yere beklediğime mi, gidip gelirken boşa harcadığım zamanıma, parama mı, hangisine yanayım?

          Yorum


          • #6
            Ynt: Allahumme İnna Sabirin

            Abi büyük geçmiş olsun. Ayıp etmişler. Sonuç ne oldu?
            2015 Audi A4 2.0 Tdi 190 Hp Sport Quattro

            Yorum


            • #7
              Ynt: Allahumme İnna Sabirin

              Geçmiş olsun böyle bir sorumsuzluk olamaz

              Yorum


              • #8
                Ynt: Allahumme İnna Sabirin

                Keşke orda bir deneme yapsaydınız geçmiş olsun.olan olmuş gidip biraz serviste stress atmaktan başka yapacak bişey kalmamış geriye.
                2015 Ford Mondeo Tit. 1.6 Tdci Tekno Pkt.Sunroof,Dynamic Led,Platin Beyaz 
                2013 clio 4 Tce 0.9 icon alev kırmızı

                Yorum


                • #9
                  Ynt: Allahumme İnna Sabirin

                  Allah hepimizi şuursuz servislerden korusun
                  2010 VW Jetta 1.4 TSI DSG Comfortline.
                  2012 Insignia 1.4T Teknik Gri +18" Jant + Sunroof+Navimaster Multimedia (Satıldı)

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: Allahumme İnna Sabirin

                    Öfkem biraz dağılınca (saat on bir ) servis danışmanı arkadaşa durumu anlatan bir e-mail gönderdim.
                    Kendisinden bir açıklama beklediğimi, şayet makul-mantıklı bir izahı var ise öğrenmek istediğimi yumuşak bir dille
                    yazdım. Meğerse iletiler (gizli cc ile) müşteri hizmetlerine,servis müdürlüğüne ve şikayet içeriyorsa genel müdürlüğe
                    kadar iletiliyormuş.

                    İyi ki kırıp dökmemişim, önce servis danışmanının kendisi aradı, parçanın değiştirilip değiştirilmediğini bilmiyorum,stok hareketi
                    görünmüyor dedi. Pekiyi üç buçuk saat ben niçin bekledim dedim. Kem,küm edip durdu, yok kızağı yağlamışlardır, sonradan
                    sıkışmış olabilir falan, filan. İnceleyip size döneceğim dedi, ses yok.Sonra servis müdürü aradı. Yarım saat kadar önce de Genel
                    Müdür aradı, hep teselli, özür. Şu ana kadar meselenin ne olduğu, parçanın değiştirilip değiştirilmediği konusu netlik
                    kazanmış değil. Açık ve net olan ise arızanın giderilmediği, devam ettiği. Şimdilik durum bu, sonuç belli olunca buradan
                    paylaşacak ve servis ismini açıklayacağım.

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: Allahumme İnna Sabirin

                      Eminim opel Türkiye bir çözüm bulacaktır,siz rahat olun...
                      http://www.imgim.com/e85671e9-558c-4412-92af-c591def396ba.jpg

                      Ellere yar oldu
                      2.0 CDTI
                      Cosmo,sunroof,dvd800+interface,flexride,bej deri

                      5.25 Xdrive ///M(azot) Power

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: Allahumme İnna Sabirin

                        Servisi Pm den mesaj atarmısınız.



                        2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: Allahumme İnna Sabirin

                          Biraz önce müşteri hizmetleri aradı, yeniden randevu verelim dediler. Ama, bu mesele aydınlanana kadar gitmeyeceğimi bildirdim. Bu işten birinin çok
                          başı ağrıyacak ,ama kimin onu bilmem angry

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: Allahumme İnna Sabirin

                            neden pm ?
                            2015 Honda  CRV  1.6 160 hp Akıllı 4x4 9 ileri zf şanzıman .. vs vs  (görmemişin... :P )

                            Görelim Mevlam neyler .. Neylerse güzel eyler
                            [center]

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: Allahumme İnna Sabirin

                              Bencede servisin kim olduğunu burada ifşa etmelisiniz. Sonuçta bu forumun amacı bu değilmi sansüre gerek yok.
                              2010 VW Jetta 1.4 TSI DSG Comfortline.
                              2012 Insignia 1.4T Teknik Gri +18" Jant + Sunroof+Navimaster Multimedia (Satıldı)

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X