Arkadaslar 1 kaç haftadır bakıyorum insignia alacam cosmo olsun fiyat pahalı deilmii daha kelepir nasıl düsürürrümm gibi bakıyorum aramızda nasıl olurda fiyat kırarım tarzında bir sürü muhabbet dönüp duruyorr.. insignia team arkadaşlarımm hepimiz zaten bu gibi soru soran kişilere gerekli yardımcı olmak için cevapları veriyoruz yardımcı olmak adına .........
Benim sahsi düsüncem araçlarını satlığa çıkaran kişiler zaten fiyat özellik telefon gibi bilgileri yazmışş bir aracı alacaksan öncelikle sahibi ile görüseceksinn.. aracı göreceksinn. 3 aşağı 5 yukarı araçların belli bir değeri piyasası var zaten..
İNSİGNİA ya ya bineceksen 3üne 5 ine bakmıcan.. yoksa paran burada kafa ütülemicenn.. millet 80bin tl ye bindiği aracı 40bin tl ye verecek öylemii YOKK böle bişeyy bu fiyat muhabbetleri kabak tadı verdi artıkk
Kusura bakmasın kimse üstüne alınmasın benim düsüncelerim böylee
Arkadaşlar D segmenti araçlara biniyoruz. hangi markanın d segmenti değer kaybetmiyor. opelse astrada opel, corsada opel bakın bakalım zarar eden varmı. ayrıca ben geçen yıl 58.750 ye 1,4 insigniamı aldım keyifle bir yıl 20.000 km bindim 52 binede rahatça sattım. 6-7 binde silsin sonuçta araç 20 bin km dolaştı 1 yaşına girdi. her kesimin alamayacağı 60-70 bin tl üzerindeki araçlarda zarar kaçınılmaz, zarar etmek istemeyen temiz ikinci el alacak bu tüm markalar için geçerli bence. D sınıfına biniyoruz C sınıfı muhabbetler yapıyoruz. Sürçü lisan ettiysek affola.
Arkadaşlar D segmenti araçlara biniyoruz. hangi markanın d segmenti değer kaybetmiyor. opelse astrada opel, corsada opel bakın bakalım zarar eden varmı. ayrıca ben geçen yıl 58.750 ye 1,4 insigniamı aldım keyifle bir yıl 20.000 km bindim 52 binede rahatça sattım. 6-7 binde silsin sonuçta araç 20 bin km dolaştı 1 yaşına girdi. her kesimin alamayacağı 60-70 bin tl üzerindeki araçlarda zarar kaçınılmaz, zarar etmek istemeyen temiz ikinci el alacak bu tüm markalar için geçerli bence. D sınıfına biniyoruz C sınıfı muhabbetler yapıyoruz. Sürçü lisan ettiysek affola.
Bu değerlendirmeye aynen katılıyorum, izninizle bir örnek de ben vereyim. 2009 yazında finansman müdürümüze makam arabası olsun diye 5.20 Dizel,otomatik (156 hp) BMW aldık; kriz yüzünden ötv avantajı da sağladılar 47.000.-eur ödedik. Yirmi gün kadar önce 66.000 km yol yapmış bu aracı 100.000.- tl bedelle satılığa çıkardık, birkaç saat içinde 97.000.- tl'ye satıldı.
Şimdi gelin hesap yapalım 47.000.-eur*2,6 =122.200.- tl, kaça satıldı 97.000.- tl zarar ne kadar 25.200.-tl .
Aşağıda künyesini gördüğünüz arabayı bir hafta önce 21.900 km yol yapmışken satın aldım, bu arabanın fatura değeri 105.000.-tl'dir.
Ne kadar zararla satıldığını söylersem fiyatı belli olur, o yüzden yazmayacağım.Ama, şunu çok rahat söyleyebilirim ki BMW'den fazla değildir.
Diyeceğim o ki, D segmenti ikinci elde ne oranda değer kaybediyorsa bizim araçlarımız da o kadar değer kaybediyor, daha fazla değil.
Yorum