Ynt: 1.4 T İNSİGNİA LPG UYGULAMASI YAPILDI İZLENİMLERİM
abi moralini bozmak gibi olmasında bende 37 kuruş yakıyorum benzinde 7,3 litre şuan ortalamam ama tabi bursa yani yollar hep açık ben bide şehir içine pek girmiyorum.
Allah istanbuldakilerin yardımcısı olsun
Ynt: 1.4 T İNSİGNİA LPG UYGULAMASI YAPILDI İZLENİMLERİM
Enjektörleri değiştirdikten sonra ilk uzun yol izlenimim !!!!
İstanbul - kocaeli kefken pek uzun yol sayılmaz ama neyse kefkene giden varsa izmitten çıktıktan sonra yol devamlı virajlı git gel yatık 22.5 kuruş maşallahhhh süper değerler
Ynt: 1.4 T İNSİGNİA LPG UYGULAMASI YAPILDI İZLENİMLERİM
Orjinal yazı sahibi: yusuf_25
Enjektörleri değiştirdikten sonra ilk uzun yol izlenimim !!!!
İstanbul - kocaeli kefken pek uzun yol sayılmaz ama neyse kefkene giden varsa izmitten çıktıktan sonra yol devamlı virajlı git gel yatık 22.5 kuruş maşallahhhh süper değerler
Ynt: 1.4 T İNSİGNİA LPG UYGULAMASI YAPILDI İZLENİMLERİM
Youtuba'da BRC Bayisi Özençler Otogaz İnsignia'lara lpg takılırken dikkat edilmesi gereken önemli noktaların olduğunu belirtmiş.Sizinle de paylaşmak istedim.Acaba Prins yerine BRC taktırsanız daha mı iyi olurdu? http://www.youtube.com/watch?v=dJVIq8Qzjvk#ws
Videonun açıklama bölümünü dikkatlice okuyunuz.
Ynt: 1.4 T İNSİGNİA LPG UYGULAMASI YAPILDI İZLENİMLERİM
Açıklama metni de şu:
Yayınlanma tarihi: 7 Şub 2014
Opel İnsignia 1.6 180hp Turbo araçlara 100' e yakın montaj yaptık .Bu araçların emme manıfolt yapısını incelediğimizde gördük ki klasik gaz nipeli işlemi yaparken emme manifoltunun delindiği mesafe ile silindir içerisinde subablara olan mesafe normal araçların mesafesinde 10 cm daha uzun.Yani standart yerlerden gaz girişleri yaptığımızda lpg gazı yanma odasına yaklaşık 16 cm gibi uzun bir mesafeden gönderilmekte ,buna ayrıca enjektör hortum mesafesini de eklediğinizde lpg gazı yanma odasına çok uzun bır mesafeden gönderiliyor bu ise ani gaza yüklenmelerde kesikliklere ve yanma bozuklukları meydana getiriyor.Bu nedenle enjektör konumu ve manıfolt giriş noktaları bu araçta ayrıca bir özen ve tecrübe gerektiriyor.
Bu araçların lpg kalibrasyonu da çok hassas yapılmalıdır , bilindiği üzere hem EURO5 hem de aşırı beslemeli bir motor ,lpg kalibrasyonu yanlış yapıldığı taktirde yine subab uzaması sorunu ihtimali artıyor fakat bu araçta lpg kalibrasyonu yanlış da olsa yakıt karışım oranından dolayı arıza lambası yanmıyor ,nedeni ise bu araçta ani de olsa yavaş da gaza bassanız araç anında opeen loopa geçiyor yani oksijen sensörü ecüye yakıt düzeltme sinyali göndermiyor bu da arıza lambasının yanmasını engelliyor fakat bu çok tehlikeli bir durum çünkü bu şekilde yanlış kalibre edilmiş lpg programından dolayı araç arıza lambası yakmadığı için araç sahibi herşey yolunda zannedip aracını kullanmaya devam ediyor taki sabah soğuk motorda geç çalışma ve vuruntu başladığında anlıyor subabların zarar gördüğünü.Biz bu araçların lpg kalibrasyonunu oldukça hassas yapıyoruz ,VSR SUBAB KORUMA PROGRAMINI aktif ediyoruz. Bu şekilde montajını yaptığımız İnsignia 1.6 180 Turbo araçlardan lpg ile en fazla yol yapan araç 86.000 km BRC ile sorunsuz devam etmektedir.
Ynt: 1.4 T İNSİGNİA LPG UYGULAMASI YAPILDI İZLENİMLERİM
Ben Prins'i 10 bin km'den fazladır sorunsuz şekilde kullanıyorum... tek derdim 5 günde depom bitiyor (260 km) ve 5 günde bir yakıt istasyonuna uğramak can sıkıcı olabiliyor...
Yorum