Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Chip Hakkında Yardım lütfen

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Chip Hakkında Yardım lütfen

    Aracımız 1.6 T 180, chiplenmeyi düşünüyorum, fakat bu konu hakkında az bilgiye sahibim, tecrübeli abiler ve arkadaşlar yardımcı olursa çok mutlu olurum, nerde yaptırım, ne gibi avantajları yada dezavantajları olur, ortalama kaça mal olur?... şimdiden teşekkür ettim yardımlarınız için
    İmza görselinizin ölçüleri kurallara aykırıdır, lütfen kontrol ediniz - [url=http://www.insigniateam.com/forum/index.php?topic=3.0]Forum Kuralları; Madde 44

    https://lh3.googleusercontent.com/-X9QVeKBSx1I/Um0E0G4icaI/AAAAAAAAAGQ/Saue3V4F5G4/w649-h553-no/DSCF2220.JPG

  • #2
    Ynt: Chip Hakkında Yardım lütfen

    220 bg ve 300 ,350 nm tork alabilirsin bunun üstünde güç almaya çalışırsan ilk piston kollarını yamultursun pistonuda kırarsın çhipi yapan kişinin uyarısını dinleyip bu güçlerden fazlasını istemezsen hiç bir sorun yaşamazsın kullanım olarakta alt devirlerin güçleneceği için zırt pırt vites değiştirmezsin örneğin 3. Viteste 2000 devirde araba avans vurmaz gaza dokundunmu araç toparlar ikiye atmak zorunda kalmazsın gaza yüklendinmide eskisinden çok daha seri giderdin , yakıt olarak basarsan eskisinden 0.75 litre yüz kilometrede fazla yakarsın basmaz sakin kullanırsanda tam tersine eskisinden az yakarsın yazılımı istanbulda paşaoğlu tunningten Bekir paşaoğlunda yaptırabilirsin beyni söküp çıkarması 1 dk sürüyor kargoyla gönder ellerine ulaştıktan sonra 1 saat sonra tekrar onlarda kargoya verirler uzak şehirlerde bu şekilde çalışıyorlar


    1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

    Yorum


    • #3
      Ynt: Chip Hakkında Yardım lütfen

      Orjinal yazı sahibi: volkan
      220 bg ve 300 ,350 nm tork alabilirsin bunun üstünde güç almaya çalışırsan ilk piston kollarını yamultursun pistonuda kırarsın çhipi yapan kişinin uyarısını dinleyip bu güçlerden fazlasını istemezsen hiç bir sorun yaşamazsın kullanım olarakta alt devirlerin güçleneceği için zırt pırt vites değiştirmezsin örneğin 3. Viteste 2000 devirde araba avans vurmaz gaza dokundunmu araç toparlar ikiye atmak zorunda kalmazsın gaza yüklendinmide eskisinden çok daha seri giderdin , yakıt olarak basarsan eskisinden 0.75 litre yüz kilometrede fazla yakarsın basmaz sakin kullanırsanda tam tersine eskisinden az yakarsın yazılımı istanbulda paşaoğlu tunningten Bekir paşaoğlunda yaptırabilirsin beyni söküp çıkarması 1 dk sürüyor kargoyla gönder ellerine ulaştıktan sonra 1 saat sonra tekrar onlarda kargoya verirler uzak şehirlerde bu şekilde çalışıyorlar
      Çok teşekkür ettim bilgi için Volkan abi, bi ufak sorum daha olucaktı,
      -iridium buji nedir ne işe yarar, chip yaptıran bazı kullanıcılar tarafında takılmış...
      -Benim şuan jantlar 18" ben bunu 19" veya 20" çıkarsam bide chip olacak tabi piston falan dağıtma riski doğar mı jantın büyüklüğü yüzünden...
      Çok fazla soru sordum kusura bakmazsın inşallah Volkan abi...
      İmza görselinizin ölçüleri kurallara aykırıdır, lütfen kontrol ediniz - [url=http://www.insigniateam.com/forum/index.php?topic=3.0]Forum Kuralları; Madde 44

      https://lh3.googleusercontent.com/-X9QVeKBSx1I/Um0E0G4icaI/AAAAAAAAAGQ/Saue3V4F5G4/w649-h553-no/DSCF2220.JPG

      Yorum


      • #4
        Ynt: Chip Hakkında Yardım lütfen

        Estafurullah kardeşim birincisi, aracında yazılım yoksa iridyıum bujıyede gerek yok ikincisi jantını büyütersen yük baskı balatana gelecektir birazda yarım debriyaj kullanıyorsan 20000 km yi geçmez baskı balatayı bitirirsin yalnız bir örnek vereyim sitede orhunun aracı 20 janttı 15000 km de baskı balatayı bitirdi daha sonrasında değiştirip birde yazılım yaptırdık aracına 50000 de sattı aracını baskı balataya bir şey olmadı sebebide artan tork ve güç aracı rampalarda ve düz yolda devamlı vites değiştirmesine gerek kalmadı araç güçlü olduğu için zorlanmadı 20 jantları taşımaya


        1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

        Yorum


        • #5
          Ynt: Chip Hakkında Yardım lütfen

          Chip olayını yaptığımı düşünelim, iridium buji konusunda paşa tuningte yardımcı olurlar diye umuyorum, araştırmalarıma göre tek bujiyi iridium yapmak yetmiyormuş bu gücü kaldırması için bi Kaç değişime ihtiyaç duyuluyormuş, doğrusunu yapan ve tecrübelisi bilir, çok sağol abi her şey için bu son teorimide değerlendirirsen süper olur
          İmza görselinizin ölçüleri kurallara aykırıdır, lütfen kontrol ediniz - [url=http://www.insigniateam.com/forum/index.php?topic=3.0]Forum Kuralları; Madde 44

          https://lh3.googleusercontent.com/-X9QVeKBSx1I/Um0E0G4icaI/AAAAAAAAAGQ/Saue3V4F5G4/w649-h553-no/DSCF2220.JPG

          Yorum


          • #6
            Ynt: Chip Hakkında Yardım lütfen

            Orjinal yazı sahibi: Wolkibaba59
            Chip olayını yaptığımı düşünelim, iridium buji konusunda paşa tuningte yardımcı olurlar diye umuyorum, araştırmalarıma göre tek bujiyi iridium yapmak yetmiyormuş bu gücü kaldırması için bi Kaç değişime ihtiyaç duyuluyormuş, doğrusunu yapan ve tecrübelisi bilir, çok sağol abi her şey için bu son teorimide değerlendirirsen süper olur
            bujilerini iridyıum yapsan yeter kardeşim , bir kaç değişim derken başka ne yapılması lazım anlamadım.


            1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

            Yorum


            • #7
              Ynt: Chip Hakkında Yardım lütfen

              Bu bujilerin girdiği noktada kabloların değişmesi falan gerekebilir diyorlar, iridium bujiler daha fazla enerji isteği için akabinde buda fazla akım demek, bu chip olayı için istanbula geldiğimde sıkı bi araştırıyım bu konuyu, yardımların için çok saol volkan abi
              İmza görselinizin ölçüleri kurallara aykırıdır, lütfen kontrol ediniz - [url=http://www.insigniateam.com/forum/index.php?topic=3.0]Forum Kuralları; Madde 44

              https://lh3.googleusercontent.com/-X9QVeKBSx1I/Um0E0G4icaI/AAAAAAAAAGQ/Saue3V4F5G4/w649-h553-no/DSCF2220.JPG

              Yorum


              • #8
                Ynt: Chip Hakkında Yardım lütfen

                Orjinal yazı sahibi: Wolkibaba59
                Bu bujilerin girdiği noktada kabloların değişmesi falan gerekebilir diyorlar, iridium bujiler daha fazla enerji isteği için akabinde buda fazla akım demek, bu chip olayı için istanbula geldiğimde sıkı bi araştırıyım bu konuyu, yardımların için çok saol volkan abi
                bu iridyıum bujıleri 30000 km dir kullanıyorum kablo filan değişecek diyen uydurmuş araştırmadan önce örneklere bakıcaksın direk bu işlemlemleri yaptıranlardan bilgi Alman daha mantıklı yoksa kulaktan dolma herkes birşeyler sallar


                1.6 Turbo Cosmo 272bg 360 nm forget piston ve piston kollari downpipe komple 76mm egzoz sistemi ve daha büyük intercoler

                Yorum


                • #9
                  Ynt: Chip Hakkında Yardım lütfen

                  Eyvallah abi çok sağol bilgilendirdiğin için
                  İmza görselinizin ölçüleri kurallara aykırıdır, lütfen kontrol ediniz - [url=http://www.insigniateam.com/forum/index.php?topic=3.0]Forum Kuralları; Madde 44

                  https://lh3.googleusercontent.com/-X9QVeKBSx1I/Um0E0G4icaI/AAAAAAAAAGQ/Saue3V4F5G4/w649-h553-no/DSCF2220.JPG

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: Chip Hakkında Yardım lütfen

                    hocam yaptırdınız mı bende bugünlerde bu chip olayına sardım bakalım

                    Yorum

                    İşleniyor...
                    X