Alıntıdır;
88 kW/120 hp ve 103 kW/140 hp, tamamen yeni inşa 125 kW/170 hp gücündeki 1.6-litrelik SIDI direkt enjeksiyonlu turbo ile 1.4-litre Turbo biriminin yanında benzinli tarafta mevcuttur. Dizel tarafında 121 kW/165 hp 2.0 CDTI ecoFLEX optimum güç teslimat ve yüksek ekonomi sağlar. Altı-ileri şanzıman ve Start / Stop ile, 100 km'de sadece 5.2 litre yakıt tüketiyor ve sadece 138 gr / km CO yayan 2 . Sadece 1.6 SIDI Turbo gibi, 2.0-litre Turbo dizel de altı-ileri otomatik şanzıman ile kombine edilebilir. Portföy yakında 143 kW/195 hp, 400 Nm maksimum tork, manuel altı-ileri şanzıman ve teknoloji Start / Stop ile verimli ve güçlü 2.0 BiTurbo CDTI ecoFLEX tarafından tamamlanacaktır.
88 kW/120 hp ve 103 kW/140 hp, tamamen yeni inşa 125 kW/170 hp gücündeki 1.6-litrelik SIDI direkt enjeksiyonlu turbo ile 1.4-litre Turbo biriminin yanında benzinli tarafta mevcuttur. Dizel tarafında 121 kW/165 hp 2.0 CDTI ecoFLEX optimum güç teslimat ve yüksek ekonomi sağlar. Altı-ileri şanzıman ve Start / Stop ile, 100 km'de sadece 5.2 litre yakıt tüketiyor ve sadece 138 gr / km CO yayan 2 . Sadece 1.6 SIDI Turbo gibi, 2.0-litre Turbo dizel de altı-ileri otomatik şanzıman ile kombine edilebilir. Portföy yakında 143 kW/195 hp, 400 Nm maksimum tork, manuel altı-ileri şanzıman ve teknoloji Start / Stop ile verimli ve güçlü 2.0 BiTurbo CDTI ecoFLEX tarafından tamamlanacaktır.
Yorum