arkadaşlar bu motor seçeneginden haberiniz var mı ?
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
insignia 1,6 motoru 170 ps mi oluyor ?
Collapse
X
-
Ynt: insignia 1,6 motoru 170 ps mi oluyor ?
Var tabii ki
Opel mevcut nokta enjeksiyonlu kayış tahrikli 1.6 turbo motorların yerine "SIDI" adı ile anılacak olan yeni nesil direkt enjeksiyonlu zincir tahrikli 1.6 turbo motorları üretmeye başladı.
Bu motorun farklı güç seviyelerinde versiyonları olacak. Şimdilik kesinleşmiş olanlar 150, 170 ve 200 hp.
Bu versiyonlar zaman içerisinde ihtiyaca göre Adam'dan Insignia'ya kadar tüm modellerde kullanılmaya başlanacak.
-
Ynt: insignia 1,6 motoru 170 ps mi oluyor ?
Bu arada bundan sonra çok duyacağımız SIDI kısaltmasının açılımını ve anlamını da paylaşalım :
Spark Ignition Direct Injection: Kıvılcım ateşlemeli direkt enjeksiyon
Buradaki "kıvılcım ateşleme" yeni bir teknoloji değil, bildiğimiz buji.
Amaç benzinli motor olduğunu biraz da cafcaflı bir şekilde vurgulamak
Yorum
-
Ynt: insignia 1,6 motoru 170 ps mi oluyor ?
Orjinal yazı sahibi: Serdar99Var tabii ki
Opel mevcut nokta enjeksiyonlu kayış tahrikli 1.6 turbo motorların yerine "SIDI" adı ile anılacak olan yeni nesil direkt enjeksiyonlu zincir tahrikli 1.6 turbo motorları üretmeye başladı.
Bu motorun farklı güç seviyelerinde versiyonları olacak. Şimdilik kesinleşmiş olanlar 150, 170 ve 200 hp.
Bu versiyonlar zaman içerisinde ihtiyaca göre Adam'dan Insignia'ya kadar tüm modellerde kullanılmaya başlanacak.
peki bu motoru insignia 2013 modellerinde görmemiz mümkün olacak mı yoksa daha çok mu bekleyecegiz
Yorum
-
Ynt: insignia 1,6 motoru 170 ps mi oluyor ?
Alıntıdır...
"Bir yıl içinde 3 yeni teknoloji motor, Opel modellerinde yerini alacak.
İlki olan, 1.6 lt Turbo benzinli, Astra GTC OPC ile geliyor.
Tamamen yeni 3 benzinli ve dizel motor, Opel motor yelpazesinde yerini alıyor.
Yeni teknoloji motorların sunulmasında amaç sadece yakıt tasarrufu ve düşük emisyon değerlerinde değil, aynı zamanda anlık torkta iyileştirme ve gürültünün azaltılmasında da liderlik. Bu yeni motor grubunun ilk üyesi 1598 cc, direk enjeksiyonlu ve start&stop özellikli 4 silindirli Turbo benzinlimotor.
Yeni SIDI (spark ignition direct injection- kıvılcım ateşlemeli direk enjeksiyon) ecotec motorda akıcı ivmelenme, yüksek tork, düşük ses seviyesi ve yakıt tasarrufu en önemli özellikler olacak. Bu motorda, tasarımcıların üzerinde önemle durduğu nokta olan tork değeri, litre başına 187.5 Nm’nin üzerine çıkıyor. Maksimum tork, 300 Nm’den fazla ve 1.700 d/d’dan itibaren ulaşılabilir oluyor.
En yüksek tork değerine ise 4.700 d/d’da ulaşılıyor.Üstelik Selefi 1.6 turbo benzinli ile kıyaslandığında yakıt tüketimi ve karbondioksit emisyonu %13 azaltılmış durumda. Yeni 1.6 lt direk enjeksiyonlu motor, tork anlamında gerçek bir dev. Güç, oldukça akıcı ve sessiz şekilde hissediliyor.
SIDI teknolojili ilk Opel motor 155 hp’lik 2.2 ecotec direk enjeksiyonlu olarak Signum ve Vectra’da bulunuyordu. Bunu Zafira takip etti. 2007’de ise turbo beslemeli benzinli motoru direk enjeksiyonla sunan GT oldu. 2.0 lt’lik motor 264 hp güç üretiyordu.
Yorum
-
Yorum
-
Ynt: insignia 1,6 motoru 170 ps mi oluyor ?
http://www.carmagazine.co.uk/Secret-...acelift-scoop/
arkadaslar burdanda bilgilenebiliriz sanırım
Yorum
-
Ynt: insignia 1,6 motoru 170 ps mi oluyor ?
cascada bu motorlarla hizmete sunuluyor, en yakın zaman da insignia da da kullanılır
Göründüğü gibi keskin Sürücüler
Çapraz çelik donatı, artı ekstra sert eşikleri ve bir ayağı ile sert bir gövde yapısı yeni Opel Cascada üstün sürüş özellikleri destekleyecek. Bu Insignia OPC ve Watts link arka süspansiyon gelişmiş HiPerStrut ön süspansiyon için mükemmel bir temel oluşturur. Bu Opel FlexRide sistemi kanıtlanmış yararları ekleniyor. Sonra işleme mükemmellik yararlanabilmesi için, 125 kW (170 hp) ile 143 kW (195 hp) 2.0 BiTurbo CDTI dizel ve direkt enjeksiyonlu 1.6 SIDI benzinli motoru yapma dönemi de dahil olmak üzere tutumlu, teknolojik açıdan gelişmiş motor, bir dizi, zahmetsiz güç kaynağı. Birlikte hassas 6-ileri şanzıman ile sonuçların kendi başına bir sınıf içine yeni Opel Cascada kaldırın
Yorum
-
Ynt: insignia 1,6 motoru 170 ps mi oluyor ?
Ruesselsheim. Opel bir all-yeni dört-silindirli turbo-dizel motor ile güç aktarım portföyünün temel yenilemeyi sürdürüyor. Yeni küçültüldü güç ünitelerinin ikinci aile 1.6-litre benzinli SIDI ECOTEC sonra tanıtılan, 1.6-litre CDTI ECOTEC 1.7 litre motor ve 2.0 litre aralığında bazı düşük güçlü versiyonları mevcut yerini alacak dizel.
Kapalı döngü yanma kontrolü ve bir alüminyum blok sahip yeni 1.6 CDTI ECOTEC Gelecekteki Euro 6 emisyon gerekliliklerine uymayı Opel ilk dizel olduğunu. Motoru bir kaç Carlines karşısında güç çıkışları çeşitli hazır olacaktır.
Gürültü, titreşim ve sertlik, yüksek güç / tork yoğunluğu ve düşük yakıt tüketimi Sınıfının lideri zayıflama temel kalkınma hedefleri vardı. Yakıt tüketimi benzer güçlü 2.0-litre dizel ile karşılaştırıldığında yüzde 10 kadar azalmıştır ise Başlangıçta maksimum güç ve tork, sırasıyla 136 bg ve 320 Newton metre 1.7-litre motor versus artış olmuştur.
"Bizim powertraın portföy kapsamlı yenileme açık cigle devam ediyor," Dr Thomas Sedran, Opel Yönetim Kurulu Başkan Vekili dedi. "Bizim yeni 1.6-litre dizel arıtma, performans ve çevresel uyumluluk için kriterler belirleyecektir. Bu yılın sonuna kadar, 2016 yılına 23 yeni model ve 13 yeni powertrains bizim roll-out parçası olarak, benzinli ve dizel motorlar, üç tüm yeni nesil başlattı olacaktır. "
yeni 1.6-litre dizel ve yenilikçi motor kontrol ünitesi tamamen Turin, Ruesselsheim ve ABD'de mühendis global bir ekip tarafından in-house geliştirilmiştir. Bu yaklaşım, tasarım sürecinin başından itibaren kapsamlı bir sistem optimizasyon sağladı. Ilkbahar başlarında, 1.6 CDTI ECOTEC Macaristan Szentgotthard yeni 1.6-litre benzinli motor ile aynı "esnek bitki", imal edilecek.
bu da başka bir kaynak arkadaşlar
Yorum
-
Ynt: insignia 1,6 motoru 170 ps mi oluyor ?
Glamorous sipariş için kullanılabilir artık prim yumuşak üst Cabrio orta boy
Kapsamlı standart ekipman ve birçok kaliteli seçenekler
Yeni direkt enjeksiyonlu 1.6 SIDI benzinli Turbo; yakında iyi BiTurbo dizel
Rüsselsheim. Yeni Opel Cascada Şimdi fiyatları 25.945 € (RRP incl. Almanya'da KDV) başlayan ile sipariş için kullanılabilir. Yaklaşık 4.70 metre uzunluğundaki şık üst-orta sınıf sedan Mart ayında Cenevre Motor Show'da dünya prömiyerini kutluyor. Uzatılmış bir siluet ve sofistike, yüksek kaliteli yumuşak top ile klasik dört-koltuklu, bu sadece ilk güneşli bahar gün boyunca, Nisan bayilerde olacak. "Kompakt Mokka SUV ve küçük yaşam tarzı ADAM takiben, Cascada ürün saldırgan bir sonraki vurgulayın. Bizim yeni üst-orta sınıf sedan üstün kaliteli açık hava sürüş keyfi sunuyor - tasarım teknolojilerinin ve ekipmanları - tüm son derece cazip bir fiyata, "Strateji Dr Thomas Sedran için Opel Yönetim Kurulu Üyesi diyor.
Zaten 25.945 € edinilebilir Cascada Sürümü varyantı donanım ve state-of-the-art teknolojileri geniş bir yelpazede ile standart olarak geliyor. Bir vurgulamak araç durduğunda 17 saniye içinde 50 km / h bir düğmeye basarak ve hızlarda açılıp da uzaktan kumanda ile yapılabilir gergin elektrikli yumuşak üst olduğunu. Başlangıçta Insignia OPC için geliştirilen en iyi Opel şasi teknolojisi sürüş keyfi ve üstün çekiş garanti HiPerStrut ile Cascada ön aks (Yüksek Performanslı Gergi Kollu) süspansiyon, başrolde. Opel Cascada de yumuşak üst kapalı açık ve en fazla 380 litre çatı ile 280 litre bagaj yükleme hacmi sunuyor. Aynı zamanda, 50:50 oranında katlanabilen arka koltuk aşağı elektrikle bültenleri ve kıvrımlar geri dayadığı FlexFold sistemi olarak çok rahat ve kolay kullanım özellikleri sunuyor. Bütün bu uzun yolculuklar için yanı sıra günlük kullanım için Cascada mükemmel uygundur. Ayrıca tüm Cascada, hafif alaşım jantlar, yeni nesil homojen LED teknolojisi, bir Morrocana sarılı gösterge paneli ve deri direksiyon arka farları standart özellikler ekstra sihir ve zevk eklemek. Park Pilotu sesli uyarı sinyali ile ters park sırasında yardım eder. Giriş seviyesi motor 88 kW/120 hp ve bir altı-ileri manuel şanzıman ile 1.4-litrelik benzinli turbo ünitesi. € 28.245, direkt enjeksiyon ile tamamen yeni bir motor neslinden 125 kW/170 hp gücündeki 1.6-litrelik SIDI Turbo bir taban fiyat için kullanılabilir. Bu overboost ile 280 Nm maksimum tork ile mükemmel çalışan akıcılık ve güç sahiptir.
Sürümü ile karşılaştırıldığında ekstra 3600 € için, Opel Cascada YENİLİK sürümlerinde böyle mükemmel akustik yalıtım ile olağanüstü prim yumuşak top gibi ek standart donanım sunuyor. Iç Üstün konfor, aynı zamanda elektrikli emniyet kemeri sunum, çift bölgeli ECC (Electronic Climate Control) ve kontrast dikişli şık Morrocana koltuk döşeme tarafından sağlanmaktadır. AFL + Sürüşe Duyarlı Aydınlatma sistemi on otomatik aydınlatma fonksiyonları ile yüksek güvenlik ve görünürlük sağlar.
Ekipman ekstra geniş Yüksek bireyselleşme seviyesi
Pazar uzaya az on dış renkler kullanılabilir ve bunlar üç tavan renkleri ile kombine edilebilir. Buna ek olarak, jantlar on farklı tasarımlar ve 17 ila 20 inç boyutlarda mevcuttur. İç olarak, Cascada dört zarif ekipmanı ve iki üst kalite deri türevi dahil Döşeme seçenekleri sunmaktadır. Cascada sahipleri Dijital Ses Yayını (DAB +) ile kombine edilebilir ve mobil telefon işlevlerini entegre edebilirsiniz üç isteğe bağlı eğlence ve navigasyon sistemleri arasında seçim yapabilirsiniz.
Güvenlik ve sürüş keyfi yüksek düzeyde sürücü yardım, koruma ve bu 980 €, birçok yeni fonksiyon ile ikinci nesil Opel Eye ön kamera (800 Euro) ve premium ergonomik AGR sertifikalı koltuk için adaptif şasi sistemi FlexRide gibi konfor sistemleri tarafından sağlanmaktadır Sürücü ve ön yolcu için (685 Euro). Ayrıca konfor ekstralar güç Kolay Giriş sistemi, elektrikli koltuk ayarı ve havalandırma, ısıtmalı direksiyon simidi ve uzaktan kumanda ile aktive edilebilir Elektrikli ek ısıtıcı dahil, ayrıca opsiyonel olarak mevcuttur.
Cascada geniş ve verimli powertrain line-up ile birlikte geliyor. 88 kW/120 hp ve 103 kW/140 hp, tamamen yeni inşa 125 kW/170 hp gücündeki 1.6-litrelik SIDI direkt enjeksiyonlu turbo ile 1.4-litre Turbo biriminin yanında benzinli tarafta mevcuttur. Dizel tarafında 121 kW/165 hp 2.0 CDTI ecoFLEX optimum güç teslimat ve yüksek ekonomi sağlar. Altı-ileri şanzıman ve Start / Stop ile, 100 km'de sadece 5.2 litre yakıt tüketiyor ve sadece 138 gr / km CO yayan 2 . Sadece 1.6 SIDI Turbo gibi, 2.0-litre Turbo dizel de altı-ileri otomatik şanzıman ile kombine edilebilir. Portföy yakında 143 kW/195 hp, 400 Nm maksimum tork, manuel altı-ileri şanzıman ve teknoloji Start / Stop ile verimli ve güçlü 2.0 BiTurbo CDTI ecoFLEX tarafından tamamlanacaktır.
arkadaşlar buldukça buluyorum motorlarla ve insignialarla yatıp kalkmaya başladım ya muhaha seviyorum ben bu arabayı ya bide 1.6 170 SIDI MOTOR olursa tadından yenmez yakıttada %15 lik tasarrufu var ki kebap olur yaa)
Yorum
Yorum