Orjinal yazı sahibi: hakkan
View Post
tekrar söylüyorum 2 test tamamen aynı koşullarda yapıldı. ancak iyi bir sürücü manuel kullanımla , otomatige oranla daha iyi bir hızlanma sağlayacaktır.
zaten burada bahsimiz vitrs geçişleriyle ilgili birkac saniyelik gecikme değil. 20 saniye gibi buyuk bir fark konu olan. tork konvertör muhtemelen 10-15 bg kayba sebep oluyor
dsg hem guc kaybını engelliyor, hem geçişler cok hızlı hem de 7 ileri oldugundan vitesler daha kısa.
son vitesler de genelde ekonomi vitesi olur ve cok uzun oluyor. insignia testimde de tam hatırlamamla beraber muhtemelen 160 km civarı 6. vitese attı. manule kullansam 6 ya atmazdım ve muhtemelen 5. vites ile 50 saniyenin altında 200 e ulasabilirdim belki..
bu arada siz söyleyince youtube a baktım..
insignia 0-200 testi var. 52,5 saniyede ulasıyor.
passat ın da var testi. benim değerlerime cok yaklasmıslar onlar da..
herhangi bir yerde teknik bir sorun yok. motor ve şanzıman tipleri cok cok farklı. işte bu yuzden bu sonuc doguyor. kabullenelim artık cok sevdiğimiz ve sevmeye devam edeceğimiz canımız insigniamız yavaşşşş ))
ben de bir tane de 1.0 cc 3 silindirli dsg ibiza var. insignia 170 teyken ibiza 200 ü görüyor. 1000 motor ibiza , passattan da hızlı
Yorum