Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Insignia'da beğenmediğiniz yönler nedir?

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Orjinal yazı sahibi: hakkan View Post

    Passat full otomatik DSG ile test edildi ise Insignia'nın da öyle test edilmesi gerekir, yoksa manuel'e alınınca belki Passat da daha iyi performans gösterir. Yani şartlar tümüyle aynı olmalı. Ama sürekli bindiğim araçlar ancak sport modda giderken yüksek hızda nasıl bu kadar fark gösterir hala aklım almıyor. Teknik olarak bir sorun var ya da Passat 7-8 vites filan hızlandıkça üst vitese geçiyor

    Gerçi araçla hiçbir zaman 200'e çıkma gibi bir hevesim ve niyetim yok ama test ettim diyorsunuz, doğrudur, aradaki fark tuhaf doğrusu. Çektiğiniz video'lar duruyorsa Youtube'a yükleseniz güzel olur, çok araştırdım nette böyle bir test ya da video kaydı bulamadım.
    dsg , çift kavramalı yarı otomatik bir şanzımandır. tam otomatik değil.
    tekrar söylüyorum 2 test tamamen aynı koşullarda yapıldı. ancak iyi bir sürücü manuel kullanımla , otomatige oranla daha iyi bir hızlanma sağlayacaktır.
    zaten burada bahsimiz vitrs geçişleriyle ilgili birkac saniyelik gecikme değil. 20 saniye gibi buyuk bir fark konu olan. tork konvertör muhtemelen 10-15 bg kayba sebep oluyor
    dsg hem guc kaybını engelliyor, hem geçişler cok hızlı hem de 7 ileri oldugundan vitesler daha kısa.
    son vitesler de genelde ekonomi vitesi olur ve cok uzun oluyor. insignia testimde de tam hatırlamamla beraber muhtemelen 160 km civarı 6. vitese attı. manule kullansam 6 ya atmazdım ve muhtemelen 5. vites ile 50 saniyenin altında 200 e ulasabilirdim belki..
    bu arada siz söyleyince youtube a baktım..
    insignia 0-200 testi var. 52,5 saniyede ulasıyor.
    passat ın da var testi. benim değerlerime cok yaklasmıslar onlar da..
    herhangi bir yerde teknik bir sorun yok. motor ve şanzıman tipleri cok cok farklı. işte bu yuzden bu sonuc doguyor. kabullenelim artık cok sevdiğimiz ve sevmeye devam edeceğimiz canımız insigniamız yavaşşşş ))
    ben de bir tane de 1.0 cc 3 silindirli dsg ibiza var. insignia 170 teyken ibiza 200 ü görüyor. 1000 motor ibiza , passattan da hızlı
    Son düzenleme: taylansancak; 12.01.2018, 09:37.

    Yorum


    • şanzuman karakteri + ağırlık + lastik ebatları bunlar bu farkı doğuruyor evet mümkündür objektif bakılınca.
      1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
      Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control

      Yorum


      • Orjinal yazı sahibi: selcuktuncer View Post
        şanzuman karakteri + ağırlık + lastik ebatları bunlar bu farkı doğuruyor evet mümkündür objektif bakılınca.
        evet katılıyorum bunlar ana sebepler. ayrıca motor da emsallerine göre maksimum tork u daha yuksek devirde yakalıyor bu da olumsuz bir yanı.
        0-200 km de passatla aradaki 18 saniyeyi ben kendi fikrimce şöyle açıklayabilirim :
        3 saniye ağırlık, 3 saniye lastik ebatı, 2 saniye motor, 10 saniye şanzıman
        bu da değişik bi yaklaşım oldu )

        Yorum


        • Orjinal yazı sahibi: taylansancak View Post

          ben bu 1.6 cdti 136 dan once 2.0 130 kullandım 6 ay kadar. hemen hemen aynı performans. +30 nm tork ve +6 bg birsey farkettirmiyor. 2si de ağır
          Aslında ben 2.0 CDTI 130 ps'in aradaki 6bg ve 20nm farka rağmen sürüşte (yarışta demiyorum) az da olsa daha iyi performans verebiliyor olacağını düşünüyorum, merakım bu yüzdendi. (Maks. torku daha düşük devirde vermesi nedeniyle... Yanılmıyorsam ağırlık da makyaj öncesi 100kg kadar daha düşük...)

          Yorum


          • Orjinal yazı sahibi: taylansancak View Post

            evet katılıyorum bunlar ana sebepler. ayrıca motor da emsallerine göre maksimum tork u daha yuksek devirde yakalıyor bu da olumsuz bir yanı.
            0-200 km de passatla aradaki 18 saniyeyi ben kendi fikrimce şöyle açıklayabilirim :
            3 saniye ağırlık, 3 saniye lastik ebatı, 2 saniye motor, 10 saniye şanzıman
            bu da değişik bi yaklaşım oldu )
            Gayet mantıklı bir yaklaşım.

            Ancak 6. vitesteki son hızlar haricinde ara hızlanmalarda Insignia çok başarılı ki önemli olan da bu zaten, yoksa 180+ hızlar için değil bu araçlar, bu hızları 2.0 benzinli Opel Astra GSI ile yapardım . 30-35 sn'li sürelerde Astra 230-240'ları rahatça görürdü, tabii yollar boş, yakıt ucuz, ben gençtim o zamanlar... :

            Yorum


            • ben de insignia yı severek almıştım.4 5 sene binerim diyordum ama babamda 1.4 tsi 122 beygir Octavia var.arabanın ivmelenmesi yüksek hızda güven vermesi hız göstermemesi çok daha iyi.astra almam diyordum artık insignia da almam opel gözümde bitik.saçma sapan arızalar veriyor bir yerini yapıyorum başka yerden sorun çıkıyor.parça bakım maliyetleri de yüksek.konfor desen bitik.ankaraya gittim geçen tansiyonum düştü nerdeyse.babam 63 yaşında Balıkesir den trabzona tek basına geldi.pek sevmesem de itiraf etmem lazım.mercedes BMW ye bütçeniz yetmiyorsa alacağınız araba vw dir.

              Yorum


              • Çift kavramalı debriyaj a sahip şanzumanın hissiyatı güzel fakat gel gelelim arızalanması vb durumları nedeniyle insanın aklında sürekli soru işaretine sebep olmakta. Etrafımızda wag grubu araç sahibi arkadaşlarımızın ekserisinin dsg sorunu yaşadığını duyuyoruz. Hakeza buna EDC yi de dahiledebiliriz. Bir şekilde garantiye sokmaya çalışma çabaları yaşayanlar , idareten arızayı giderip aracını satanları hep duymaktayız. Bende active select ten çok memnun deilim ama AISIN şanzumanın sorunsuz ve sağlam yapısı gönül ferahlığı sağlıyor.

                Yorum


                • Tamamen şahsi fikrimdir. Memleketimizde araç almak isteyen vatandaşlarımız, öncelikle kendi ihtiyacını karşılayacak aracı seçmeden araç alma eğilimdeler. Sonuçta ise beklentilerini karşılamayan araçlarından memnun değiller.

                  Aile aracı mı olacak, yarış mı yapacak, ekonomik mi olsun, para önemli değil lüks sınıf mı olsun, az mı yaksın, hızlı mı gitsin, park etmesi kolay mı olsun, bu göreceli kavramların tamamını bünyesinde bulunduran ne yazık ki şu ana kadar üretilmiş hiç bir araçta mevcut değil.

                  Büyük olsun ama park yapması kolay olsun,
                  0-100'ü 5 sn. olsun ama yakıtı koklasın,
                  Küçük olsun ama, 5 kişi rahat yolculuk yapayım,
                  En dolusu olsun ama ucuz olsun,
                  Alırken ucuz olsun ama ikinci eli kuvvetli olsun,
                  Tüm donanımlar mevcut olsun ama arıza yapmasın,
                  Daha niceleri.....

                  Kısacası bu tür bir araç şu ana kadar üretilememiştir. Otomobil sektörü neyi isteyip, ne kadar ödeyeceğimize bakar.

                  Yorum


                  • Orjinal yazı sahibi: kursat42 View Post

                    ...... Otomobil sektörü neyi isteyip, ne kadar ödeyeceğimize bakar.

                    Aslında verdiğiniz Para Karşılığında alabileceğiniz en iyi araç özelliğini hala koruyor bence.


                    Dediğiniz gibi beklentiler kişiden kişiye değişir ama gerçekler değişmez.



                    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                    Yorum


                    • Bende de fiyat / performans açısından alinabilecek en iyi araç. Ben oldukça memnunum, iyi ki almışım.

                      Yorum


                      • 180 beygir turbo beslemeli bir araç için bence performansı vasat ışıkta doğan kalkışta beni geçti ve gaz tepkimesi çok ağır bir araba özellikle rampada bu yüzden araç zor kalkıyor.şu yokuş kalkış desteği ayrı bir olay.bırak beni gideyim diye bağırasım geliyor. araba az yaksın diyorum yok diyor.yakıtı geçtim tamam git diyorum.gitmem diyor.fiyatına göre donanım ise kriter ford focus tek geçerim.uzun yolda en az ne kadar yakar dedim karadeniz sahil yolunda 80 ile sabit gittim.ordan ankaraya 90 sabit.ortalama tüketim 6.3.arkadas passat ile 120 ile geldi.benden az yaktı.ankaradan donuşte bastım 120140 zaman zaman 160 ortalaması 8.3.kısacası donanım ile araç satmaya çalışan bir marka.başka hiçbir artısı yok.elden çıkarayım kapıma daha koymam.

                        Yorum


                        • Doğan ın insigniayi geçmesi için, insignianın geri geri gitmesi lazim.

                          Yorum


                          • 180 beygir turbo beslemeli bir araç için bence performansı vasat ışıkta doğan kalkışta beni geçti

                            180 beygirlik araç kalkış aracı değildir doğana geçilebilirsiniz 50 km hıza ulaştıktan sonra doğan kalmaz diğer bir taraftan siz 250 ile giderken arkanızda gelmeye çalışan 520 ler a4-a6 lar passatlar vs ..

                            ve gaz tepkimesi çok ağır bir araba özellikle rampada bu yüzden araç zor kalkıyor.

                            Evet Rampada ilk kalkışta biraz zorlanabilir bu baskı balata ile orantılı bir durumdur ama çok dik ramplarda sorunsuz bir şekilde araç kalkıyor ama tam tersi dik rampalarda geri geri çıkma ölüm

                            şu yokuş kalkış desteği ayrı bir olay.bırak beni gideyim diye bağırasım geliyor. araba az yaksın diyorum yok diyor.yakıtı geçtim tamam git diyorum.gitmem diyor.fiyatına göre donanım ise kriter ford focus tek geçerim.uzun yolda en az ne kadar yakar dedim karadeniz sahil yolunda 80 ile sabit gittim.ordan ankaraya 90 sabit.ortalama tüketim 6.3.arkadas passat ile 120 ile geldi.benden az yaktı.ankaradan donuşte bastım 120140 zaman zaman 160 ortalaması 8.3.kısacası donanım ile araç satmaya çalışan bir marka.başka hiçbir artısı yok.elden çıkarayım kapıma daha koymam.

                            Kıyasladığınız araçların tam özelliği nedir özellikle Kg,Jant büyüklüğü vs.. geçenlerde bir arkadaşım 1.6 toyota corallasını anlattı yakıt olarak insigniadan daha çok yakıyor şehir içinde neredeyse ve iki araç aynı kefede değil

                            Özet olarak sizin beklentinizi karşılamayan bir araç olabilir ama Sizin düşündüğünüz kadar da sıkıntılı bir araç değil segmentinin en az sorun çıkaran lar listesinde en üst sıralarda olan bir araç



                            2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                            Yorum


                            • Her zaman gidip geldiğim yolu 120km sabitleme ile ortalama yakıt tüketimim 6.4lt. Rampada ne ileri nede geri kalkmama sorunu var tam tersi tut beni altından kayar giderim diyor. Şahin kalkışta geçecekmiş,buyursun araç burda,plakamı okursa helal olsun. Bence sizin araçta ciddi sorunlar var. Yolda tansiyonum düşecekti diyorsunuz,gayet konforlu rahar bir araç. Yanlış anlamayın da;siz woswos formundan mı gönderildiniz? Burda çok tepki çekersiniz. Ufak tefek illaki problem yaşayanlar olmuştur (her araçta olduğundan fazla değil),fakat biz araçlarımızı seviyoruz. Aracı resmen yerden yere vurdunuz.

                              Yorum


                              • Şahsi fikrim opel araçları nın fiyat perferformans oranı fazladır gelelim insignia'ya dizel full otomatik aracımı aldığımda, emsallerin arasında en iyisidi şu an araç alma isteğim yok. Evet şansımın performansı törpülüyor lakin vag sevicisi olmam olamam standart üretim bi araç için fazla büyütülüyor ülkemizde.
                                Vectra,Astra ve İnsigniam var seviyorum opeli evet Opel Türkiye biraz ağır servis vs ama yine değiştirecek olsam kesinlikle Grand İnsignia bakarım.

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X