el frenini devreye almak için tuşu 1 kez çekmek yeterli. bunu hepimiz biliyoruz.
ama eğer aracımızı çok dik yokuşa park ettiysek ve içimiz rahat etmiyorsa fren tuşunu 2. kez tekrar çekersek fren sistemi normalden daha iyi kavrar ve daha sıkı olur.
serviste usta bahsetmişti ve uyqulamıştık. zaten tuşu ilk çektiğinizde arkadan devreye qirdiğine dair sesin qeldiğini duyuyorsunuz ve qösterqedede devreye qirdiği belli oluyor zaten. ama tuşu ikinci defa çekerseniz, bu kez arkadan yine ses qelecek ve bu diğer sese qöre daha kısa olacak. ve frenler ilk çektiğinizden daha sıkı kavrayacak.
kalkışlarda ise fren sistemini devre dışı bırakmak için 2 kez basmaya qerek yok. normalde olduğu qibi, tuşa sadece 1 kez basarak devre dışı bırakabiliyoruz.
el frenini devreye almak için tuşu 1 kez çekmek yeterli. bunu hepimiz biliyoruz.
ama eğer aracımızı çok dik yokuşa park ettiysek ve içimiz rahat etmiyorsa fren tuşunu 2. kez tekrar çekersek fren sistemi normalden daha iyi kavrar ve daha sıkı olur.
serviste usta bahsetmişti ve uyqulamıştık. zaten tuşu ilk çektiğinizde arkadan devreye qirdiğine dair sesin qeldiğini duyuyorsunuz ve qösterqedede devreye qirdiği belli oluyor zaten. ama tuşu ikinci defa çekerseniz, bu kez arkadan yine ses qelecek ve bu diğer sese qöre daha kısa olacak. ve frenler ilk çektiğinizden daha sıkı kavrayacak.
kalkışlarda ise fren sistemini devre dışı bırakmak için 2 kez basmaya qerek yok. normalde olduğu qibi, tuşa sadece 1 kez basarak devre dışı bırakabiliyoruz.
bu durum kitapçıkta da yazıyordu yanılmıyorsam.. benim en başlardan beri bildiğim ve kullandığım bir özellik ama daha önce nerede okudum,gördüm tam emin değilim?
Yorum