Bu tür büyükten küçük vitese geçişlerde tecrübeniz yoksa denemeyin derim sonra şanzumanı elinize alırsınız servis servis dolaşıp garantiye sokmaya çalışırsınız aman dikkat
formul ise şu hangi vitesin maxsimum kaç yaptığını biliyorsanız istediğiniz vitesten istediğinize geçersiniz
örnek
5 viteste 70 giderken 2 ye çekebilirsiniz 5 teki motor devrininiz 2000-2500 gibidir 2 ye çektiğinizde direkt 6500-7000 devire gelirsiniz ve ani bir hızlanma yapmış olursunuz ve çok hızlı 3 geçmeniz lazım zaten 7500 de motor kendini korumaya alacaktı.
ben dikkat etmemişim devir kesicinin kaçta olduğuna. sanırım sen denemişsin Fatih Bey 7500 dediğine göre
Aslında her araçta ara sıra bu tür geçişler yapıp motorun sağır kalmasını önlemek için yapılabilir bu arada 6 viteste iken 100 'le giderken 3 vitese çektiğinizde hiç bir şey olmaz bizim aracın 3 vitesi 145-150 arası aslında 6 viteste 180-190 la giderken 4 ' e çekerseniz o keyifli olur
Fatih Bey bişey soracağım izninizle:
Söylediğiniz değerlere ben bugün otobanda 3. viteste ulaştım. Geçenlerde 4. viteste 210km/sa'lik de bir fotoğraf koymuştum. Bu değerleri görünce sizin 3. vites değerlerinin biraz daha yüksek olması gerekmez mi?
Aslında her araçta ara sıra bu tür geçişler yapıp motorun sağır kalmasını önlemek için yapılabilir bu arada 6 viteste iken 100 'le giderken 3 vitese çektiğinizde hiç bir şey olmaz bizim aracın 3 vitesi 145-150 arası aslında 6 viteste 180-190 la giderken 4 ' e çekerseniz o keyifli olur
Fatih Bey bişey soracağım izninizle:
Söylediğiniz değerlere ben bugün otobanda 3. viteste ulaştım. Geçenlerde 4. viteste 210km/sa'lik de bir fotoğraf koymuştum. Bu değerleri görünce sizin 3. vites değerlerinin biraz daha yüksek olması gerekmez mi?
Bu arada soru sormak için izin almaya gerek yok.
Sizin bizim farklı değildir +,- 2-3 km hız fark eder veya sorunuzu anlamadım bizim 3 sizce kaç olması lazım ?
Not: Yukardaki örneği kesinlikle ve kesinlikle bilinçli yapılmalıdır aksi taktirde araca zarar verebilirsiniz.
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
ilerde herkes otomatkçi olacak. Nasıl herkes elektrikli camı kabul ettiyse. Arabaların fiyatı ve dolayısı ile kalitesi arttıkça otomatik vites seçeneği artıyor. Mesela şu an için Bmw'nin onlarca modelinden sadece birisi manuel.
bugüne kadar düz kullanmış ve yeni yeni otomatik kullanan birisi olarak otomatik...rahat be arkadaşlar...benzinli otomatik te değil dizel otomatik...sakin kullanımlarda motor devri 1600-2100 arasında değişiyor e bizim motorlar da 1750-2500 arası 300 nm tork üretiyor zerre zorlanma yok, eşimde olan c180 k gibi 100'le giderken çeyrek gaza basınca vuruntu yapar gibi sarsılıp vites ufaltmıyor, akıp gidiyor...
istanbul gibi bir yerde saat 18:00 olduğunda hele bi deneyelim özellikle cuma günü avrupadan asyaya bakalım hala manuel diyebilecekmi herkes istanbulda yaşıyorsan otomatik 2*2=4
valla videsi bence tamemen kaldırmaları lazım o ne ya 1 2 3 4 5 şimdiki hızlanma degerleri düz videslerden bile başarılı hele yakıt o bile düz videsle nerdeyse aynı
Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun... [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
valla hem 1.6t 180hp hem otomatik, yapıyorum dip gaz otomatik hemen kick down yapıp iki vites küçültüp şahlanıyor yok devir kaçırdım yok debriyaj ile uğraş hiç bir derdim yok basıyorum geçiyorum
Yorum