Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Otomatik şanzuman vs Manuel şanzuman

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #76
    Ynt: Otomatik şanzuman vs Manuel şanzuman

    F1 vites bir arabayla bir test sürüşü yapın,Citroen C5'in 1.6 dizel F1 vites olanı var(yüksek motor ve çok kaliteli bir markayı test etmeyin diye)limitlerini zorlayarak direksiyondan vites değiştirin;mesela makasa girin 2 vites küçültüp dip gaz yapın sonra görüşlerinizi buraya yazın,bu konu hakkında daha faydalı olur diye düşünüyorum.Güçlü bir motor,fren ve kaliteli bir marka'ya adapte edilmiş F1 vites otomatik kullanmak,özellikle otobanda,200-250 km/s aralığında inanılmaz keyiflidir.
    Opel-İnsignia 2.0 cdti Edition-Elegance
    Temmuz-2011
    Siyah

    Yorum


    • #77
      Ynt: Otomatik şanzuman vs Manuel şanzuman

      ben arada bir izmir'e gidip geliyorum, bazen alsancaktan çıkış saatim tam iş çıkış vaktine denk geliyor ve çok dur-kalk yapıyoruz,
      -istanbuldaki kardeşlerimiz de bu sorunu kesinlikle çok sık yaşıyorlardır- sonuç olarak, o sıkışık trafikte milim milim ilerlerken, hem aracın debriyajını sıyırtma ihtimaliniz oluyor, hem de sol ayağınız artık iflasın eşiğine geliyor, orda diyorsunuz ki ah bir otomatik olsa , ama kesinlikle ve kesinlikle karşıyım otomatiğe, en azından geleneksel olanlarına birincisi kesinlikle tiptronic seçeneği şart, ikincisi, artık neredeyse her tiptronic de standart oldu, f1 vites, kozan abim deneyin yazmış, ben 3008 denedim, 4500 devir civarı değiştirdim, dizelde son devir, araba yığılma yapıyor, manuele göre çok yavaş... piyasadaki araçların otomatik viteslileri yavaş vites değiştiriyor, ve tiptronic de olsalar, devir kesiciye girme ihtimalleri yok, çok kötü bir tek bildiğim nissan 350z de otomatik vites öyle oluyor siz değiştirmeden geçmiyor... eğer f1 vites olacaksa ferrarideki gibi olacak bir dergide testini gördüm 458 italia'nın adam diyor ki; kulakçığı tokatlıyorum, hemen basıp çekiyorum, ama kulakçık yerine geri gitmeden vites değişmiş oluyor diyordu bir de bentley arnage t, 450 bg lik bir sedandı, 4 ileri otomatik, 6.75 lt lik V8!!! vites değişimleri 0.4 sn civarında olduğunu iddia etmişti...

      Yorum


      • #78
        Ynt: Otomatik şanzuman vs Manuel şanzuman

        Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
        ben arada bir izmir'e gidip geliyorum, bazen alsancaktan çıkış saatim tam iş çıkış vaktine denk geliyor ve çok dur-kalk yapıyoruz,
        -istanbuldaki kardeşlerimiz de bu sorunu kesinlikle çok sık yaşıyorlardır- sonuç olarak, o sıkışık trafikte milim milim ilerlerken, hem aracın debriyajını sıyırtma ihtimaliniz oluyor, hem de sol ayağınız artık iflasın eşiğine geliyor, orda diyorsunuz ki ah bir otomatik olsa , ama kesinlikle ve kesinlikle karşıyım otomatiğe, en azından geleneksel olanlarına birincisi kesinlikle tiptronic seçeneği şart, ikincisi, artık neredeyse her tiptronic de standart oldu, f1 vites, kozan abim deneyin yazmış, ben 3008 denedim, 4500 devir civarı değiştirdim, dizelde son devir, araba yığılma yapıyor, manuele göre çok yavaş... piyasadaki araçların otomatik viteslileri yavaş vites değiştiriyor, ve tiptronic de olsalar, devir kesiciye girme ihtimalleri yok, çok kötü bir tek bildiğim nissan 350z de otomatik vites öyle oluyor siz değiştirmeden geçmiyor... eğer f1 vites olacaksa ferrarideki gibi olacak bir dergide testini gördüm 458 italia'nın adam diyor ki; kulakçığı tokatlıyorum, hemen basıp çekiyorum, ama kulakçık yerine geri gitmeden vites değişmiş oluyor diyordu bir de bentley arnage t, 450 bg lik bir sedandı, 4 ileri otomatik, 6.75 lt lik V8!!! vites değişimleri 0.4 sn civarında olduğunu iddia etmişti...
        bizim as şanzımanda triptonic moddayken siz vites değiştirmeyince devir kesiciye girse bile vites değiştirmiyor.
        insignia 1.6 cdti sport AS + ÇG 2 paketi

        Yorum


        • #79
          Ynt: Otomatik şanzuman vs Manuel şanzuman

          Orjinal yazı sahibi: ulas79
          Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
          ben arada bir izmir'e gidip geliyorum, bazen alsancaktan çıkış saatim tam iş çıkış vaktine denk geliyor ve çok dur-kalk yapıyoruz,
          -istanbuldaki kardeşlerimiz de bu sorunu kesinlikle çok sık yaşıyorlardır- sonuç olarak, o sıkışık trafikte milim milim ilerlerken, hem aracın debriyajını sıyırtma ihtimaliniz oluyor, hem de sol ayağınız artık iflasın eşiğine geliyor, orda diyorsunuz ki ah bir otomatik olsa , ama kesinlikle ve kesinlikle karşıyım otomatiğe, en azından geleneksel olanlarına birincisi kesinlikle tiptronic seçeneği şart, ikincisi, artık neredeyse her tiptronic de standart oldu, f1 vites, kozan abim deneyin yazmış, ben 3008 denedim, 4500 devir civarı değiştirdim, dizelde son devir, araba yığılma yapıyor, manuele göre çok yavaş... piyasadaki araçların otomatik viteslileri yavaş vites değiştiriyor, ve tiptronic de olsalar, devir kesiciye girme ihtimalleri yok, çok kötü bir tek bildiğim nissan 350z de otomatik vites öyle oluyor siz değiştirmeden geçmiyor... eğer f1 vites olacaksa ferrarideki gibi olacak bir dergide testini gördüm 458 italia'nın adam diyor ki; kulakçığı tokatlıyorum, hemen basıp çekiyorum, ama kulakçık yerine geri gitmeden vites değişmiş oluyor diyordu bir de bentley arnage t, 450 bg lik bir sedandı, 4 ileri otomatik, 6.75 lt lik V8!!! vites değişimleri 0.4 sn civarında olduğunu iddia etmişti...
          bizim as şanzımanda triptonic moddayken siz vites değiştirmeyince devir kesiciye girse bile vites değiştirmiyor.

          öyle bekliyor yani siz değiştirene kadar öyle mi? öyleyse güzel bi özellik

          Yorum


          • #80
            Ynt: Otomatik şanzuman vs Manuel şanzuman

            Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
            Orjinal yazı sahibi: ulas79
            Orjinal yazı sahibi: 35OFT23
            ben arada bir izmir'e gidip geliyorum, bazen alsancaktan çıkış saatim tam iş çıkış vaktine denk geliyor ve çok dur-kalk yapıyoruz,
            -istanbuldaki kardeşlerimiz de bu sorunu kesinlikle çok sık yaşıyorlardır- sonuç olarak, o sıkışık trafikte milim milim ilerlerken, hem aracın debriyajını sıyırtma ihtimaliniz oluyor, hem de sol ayağınız artık iflasın eşiğine geliyor, orda diyorsunuz ki ah bir otomatik olsa , ama kesinlikle ve kesinlikle karşıyım otomatiğe, en azından geleneksel olanlarına birincisi kesinlikle tiptronic seçeneği şart, ikincisi, artık neredeyse her tiptronic de standart oldu, f1 vites, kozan abim deneyin yazmış, ben 3008 denedim, 4500 devir civarı değiştirdim, dizelde son devir, araba yığılma yapıyor, manuele göre çok yavaş... piyasadaki araçların otomatik viteslileri yavaş vites değiştiriyor, ve tiptronic de olsalar, devir kesiciye girme ihtimalleri yok, çok kötü bir tek bildiğim nissan 350z de otomatik vites öyle oluyor siz değiştirmeden geçmiyor... eğer f1 vites olacaksa ferrarideki gibi olacak bir dergide testini gördüm 458 italia'nın adam diyor ki; kulakçığı tokatlıyorum, hemen basıp çekiyorum, ama kulakçık yerine geri gitmeden vites değişmiş oluyor diyordu bir de bentley arnage t, 450 bg lik bir sedandı, 4 ileri otomatik, 6.75 lt lik V8!!! vites değişimleri 0.4 sn civarında olduğunu iddia etmişti...
            bizim as şanzımanda triptonic moddayken siz vites değiştirmeyince devir kesiciye girse bile vites değiştirmiyor.

            öyle bekliyor yani siz değiştirene kadar öyle mi? öyleyse güzel bi özellik
            evet ,yani arabayı istediğim gibi bağırta biliyorum
            insignia 1.6 cdti sport AS + ÇG 2 paketi

            Yorum


            • #81
              Ynt: Otomatik şanzuman vs Manuel şanzuman

              iyimiş

              Yorum


              • #82
                Ynt: Otomatik şanzuman vs Manuel şanzuman

                active selectler tam otomatik değil mi? alala
                Aşk çok yakar dediler usta tüp mü taktırsak?

                Yorum


                • #83
                  Ynt: Otomatik şanzuman vs Manuel şanzuman

                  Orjinal yazı sahibi: Sensation
                  active selectler tam otomatik değil mi? alala
                  tiptronik, bu devirde tam otomatik kalmadı ki devir tiptronik ve çift kavrama devri
                  InsigniaTEAM

                  Yorum


                  • #84
                    Ynt: Otomatik şanzuman vs Manuel şanzuman

                    Manuel diyorum.

                    Yorum


                    • #85
                      Ynt: Otomatik şanzuman vs Manuel şanzuman

                      Orjinal yazı sahibi: Cemil Nişankaya
                      Manuel diyorum.
                      Tabikide Hissetmem lazim araci.

                      Yorum


                      • #86
                        Ynt: Otomatik şanzuman vs Manuel şanzuman

                        Orjinal yazı sahibi: cagri
                        Orjinal yazı sahibi: Sensation
                        active selectler tam otomatik değil mi? alala
                        tiptronik, bu devirde tam otomatik kalmadı ki devir tiptronik ve çift kavrama devri
                        Emin misin? Bizimkilerin 2000 motorlarında otomatikler manuelden fazla yakıyor. Benim bildiğim tiptronik manuele göre daha az yakar. Tam otomatikler daha fazla yakar.
                        Otomatikleri olan arkadaşlara soralım, ben hiç insignia otomatiğe binmedim. çok hafif yukarı meyilde hatta düz yolda, gazdan ayağını çektiğinde hemen hareket ediyorsa tam otomatik, hemen hareket etmiyor hatta gaz vermeni istiyorsa tiptroniktir.
                        1,6 Turbo cosmo+nav+ergo deri

                        Yorum


                        • #87
                          Ynt: Otomatik şanzuman vs Manuel şanzuman

                          Bende Manuelden yanayım ama 130 bg aldığım için mecbur otomatik aldım.Bi yandan iyi oldu.Hem benim hem abimin istediği olmuş oldu. O otomatik Captiva istiyordu.bende düz İnsignia.Motor seçeneği nedeniyle.Otomatik İnsignia oldu Ama kalbim hala manuelden yana..

                          @Tolga (mephisto68)
                          Active Select şanzuman var bende.Ayağımı frenden çektikten bi kaç saniye sonra hareket ediyor.

                          Yorum


                          • #88
                            Ynt: Otomatik şanzuman vs Manuel şanzuman

                            Orjinal yazı sahibi: Tolga (mephisto68)
                            Orjinal yazı sahibi: cagri
                            Orjinal yazı sahibi: Sensation
                            active selectler tam otomatik değil mi? alala
                            tiptronik, bu devirde tam otomatik kalmadı ki devir tiptronik ve çift kavrama devri
                            Emin misin? Bizimkilerin 2000 motorlarında otomatikler manuelden fazla yakıyor. Benim bildiğim tiptronik manuele göre daha az yakar. Tam otomatikler daha fazla yakar.
                            Otomatikleri olan arkadaşlara soralım, ben hiç insignia otomatiğe binmedim. çok hafif yukarı meyilde hatta düz yolda, gazdan ayağını çektiğinde hemen hareket ediyorsa tam otomatik, hemen hareket etmiyor hatta gaz vermeni istiyorsa tiptroniktir.
                            tiptronik değil DSG türü çift kavrama manuelden az yakar, ben bu zamana kadar manuelden az yakan tiptronik duymadım (çift kavrama da tiptronik ama benim bahsettiğim ttronik tek kavrama olanlar)
                            ben tam otomatik ve tiptronik kendi hareket ediyor diye biliyorum. (Insignia'da kendi hareket ediyor) Opel'in easytronic, Toyota'nın multimode gibi otomatik görünümlü manuel vitesleri hareket etmek için gaz bekliyor diye biliyorum.
                            InsigniaTEAM

                            Yorum


                            • #89
                              Ynt: Otomatik şanzuman vs Manuel şanzuman

                              Orjinal yazı sahibi: cagri
                              Orjinal yazı sahibi: Tolga (mephisto68)
                              Orjinal yazı sahibi: cagri
                              Orjinal yazı sahibi: Sensation
                              active selectler tam otomatik değil mi? alala
                              tiptronik, bu devirde tam otomatik kalmadı ki devir tiptronik ve çift kavrama devri
                              Emin misin? Bizimkilerin 2000 motorlarında otomatikler manuelden fazla yakıyor. Benim bildiğim tiptronik manuele göre daha az yakar. Tam otomatikler daha fazla yakar.
                              Otomatikleri olan arkadaşlara soralım, ben hiç insignia otomatiğe binmedim. çok hafif yukarı meyilde hatta düz yolda, gazdan ayağını çektiğinde hemen hareket ediyorsa tam otomatik, hemen hareket etmiyor hatta gaz vermeni istiyorsa tiptroniktir.
                              tiptronik değil DSG türü çift kavrama manuelden az yakar, ben bu zamana kadar manuelden az yakan tiptronik duymadım (çift kavrama da tiptronik ama benim bahsettiğim ttronik tek kavrama olanlar)
                              ben tam otomatik ve tiptronik kendi hareket ediyor diye biliyorum. (Insignia'da kendi hareket ediyor) Opel'in easytronic, Toyota'nın multimode gibi otomatik görünümlü manuel vitesleri hareket etmek için gaz bekliyor diye biliyorum.
                              BMW nin 8 ileri otomatik (tek kavrama) şanzımanının, manuel le başabaş tüketim değerleri var, hatta bazı modellerde daha az yakıyor otomatik..
                              -Insignia 2.0 CDTı 130 hp Edition-Elegance Active Select'11
                              -Chevrolet Captiva 2.0 150 hp Diesel High AT'08
                              -Honda ST1300 Pan-European Motorbike'06

                              Yorum


                              • #90
                                Ynt: Otomatik şanzuman vs Manuel şanzuman

                                tiptronic (geartronic, q-tronic, multimode, easytronic, selectronic vs) zaten otomatikleştirilmiş düz şanzımandır diye biliyorum. easytronic ve multimode ben de kullandım. Evet, onlarda çoğu zaman gaz vermen gerekiyor, bazen de gerekmiyor. Ama tam otomatik farklı. Yokuşta saatlerce (abartıyorum) dur hiç geri kaçmaz. easytronic ile multimode resmi sitelerine göre manuelden az yakıyor.
                                1,6 Turbo cosmo+nav+ergo deri

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X