valla hem 1.6t 180hp hem otomatik, yapıyorum dip gaz otomatik hemen kick down yapıp iki vites küçültüp şahlanıyor yok devir kaçırdım yok debriyaj ile uğraş hiç bir derdim yok basıyorum geçiyorum
Evet Dediğin doğru ama şunu kaçırıyorsunuz performansı Istanbulda özkan beyin aracıyla test yaptık 1.6 180 Astra ile sizinkide öyleydi yanlış hatırlamıyorsam sizin araçlar D de iken insignia ile hiç gidemiyor manuele alırsanız biraz gelir gibi yapıyor bunun dışında evet otomatik keyif ve rahatlık için süper yoğun trafikte olanlar için
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Eşimin yıllardır yaptığı baskıya rağmen, ille de manuel hep manuel..Ha, çok mu kabiliyetli sürücüyüm? Hayır tabii ama bu şekilde aracı kontrol ettiğimi daha iyi anlıyor ve aracı kullanıyor olmaktan keyif alıyorum..Hergün köprü trafiğini yaşıyor olsaydım dahi manuelden vazgeçmezdim diye düşünüyorum..
Bu arada bana önerebileceğiniz, ekonomik, ileri sürücülük kursu gibi bir yer ya da tanıdığınız var mı arkadaşlar İstanbul da??
Astra J Cosmo 1.4 Turbo Teknik Gri CD500 2011 Model
Karlı ve buzlu yollar hariç,tercihim,kesinlikle çift kavramalı tam otomatik f1 vites olurdu..Güçlü bir motora eşlik eden dsg,Honda i-vtec motorla çalışan f1 vites bir otomatik...Bu tarz araçların keyfini manuel viteste bulamadım ama normal 4 ileri bir otomatik mi 6-7 ileri ve düzgün çalışan yeni teknoloji manuel bir araç mı derseniz,durum değişir.
Opel-İnsignia 2.0 cdti Edition-Elegance Temmuz-2011 Siyah
bizimki tam otomatik bilenler vardır, yani tiptronikde değil, ama yinede manuel kullanıyorum yavaşlarken motoru kompresyonla durduruyorum felan
yaş 50 diyene kadar otomobilden tam zevk almak için manuel, 50'den sonra keyif ararım
otomatik dediğiin DSG gıbı olmalı gerisi yalan.
Double clutch şart
yakında triple da gelecek sanırım
insignia 1.6 T vites hızları benim göstergede gördüklerim
2.Vites 90
3.Vites 145
4.Vites 200
5-6 size kalmış
buna bağlı kalarak 70 den sonrası 3 .vites
130 sonrası 4.vites
180 sonrası 5.vites ile en keyifli hızlanmalar sizinle olsun
astra 1.4T sanzımanları daha uzun sanırım oranlardan hesaplayayıp size bilgi vereyim
ne de olsa daha hafif ve daha ekonomik amaçlı tasarlanmıştır diye düşünüyorum.
DSG olayını biraz gözümüzde fazla büyütüyor gibiyiz sanki, tamam iyi bir şanzuman olabilir ancak sanki spor olmayan (porsche, ferrari vb. harici) otomobillerde bulunabilecek en iyi otomatik şanzumanmış gibi lanse edilmesine karşıyım. BMW'nin yeni çıkardığı 8 ileri ve mercedes'te bulunan 7G-tronic'ler klasik tork konvertörlü diye biliyorum, gayet te performanslı kutular.
her zaman söylüyorum çift kavrama çift balata demek oda çifte bela demek vw bile ilk ürettiği dsg de yağlı tip kavrama kullandı baktı maliyet yüksek kuru tipe geçti veeee bir sürü dsg li araç sorun yaşadı.
her zaman söylüyorum çift kavrama çift balata demek oda çifte bela demek vw bile ilk ürettiği dsg de yağlı tip kavrama kullandı baktı maliyet yüksek kuru tipe geçti veeee bir sürü dsg li araç sorun yaşadı.
en kârlısı şanzıman sorun çıkartmadan kullan at yapacaksın abi o zaman, 1 yıl kullanıp satacaksın, kullanıp satacaksın. nasıl olsa VW'nin 2.eline sıfırından yüksek para verenlerde var, al-sat al-sat zamanla arabayı bedavaya bile getirirsin haha haha
her zaman söylüyorum çift kavrama çift balata demek oda çifte bela demek vw bile ilk ürettiği dsg de yağlı tip kavrama kullandı baktı maliyet yüksek kuru tipe geçti veeee bir sürü dsg li araç sorun yaşadı.
en kârlısı şanzıman sorun çıkartmadan kullan at yapacaksın abi o zaman, 1 yıl kullanıp satacaksın, kullanıp satacaksın. nasıl olsa VW'nin 2.eline sıfırından yüksek para verenlerde var, al-sat al-sat zamanla arabayı bedavaya bile getirirsin haha haha
Yorum