Forumdaki bütün herkese hayırlı günler işlerinde bol kazançlar diliyorum.. 3-4 Gün kadar önce Odak Topkapı'dan bir telefon aldım ve aracın motoruyla alakalı teknik bir sorun olduğunu, fabrikanın göndereceği materyallerle bu problemi halledeceklerini söylediler ve bugün için bana randevu vermişlerdi ancak dün tekrar aradıklarında randevuyu daha ileri bir tarihe ertelediklerini , fabrikadan beklenen materyallerin gelmesiyle servise gelmem için çağıracaklarını ilettiler, kendilerine teşekkür ederim alakalarından ötürü... Benim burada merak ettiğim telefonda konuştuğum bayan,teknik bir sorundan ötürü motorda herhangi bir anda güç kaybı yaşayabilirsiniz bunu gidermek adına aracınızı sevise çağırıyoruz demişti.. Bu teknik konuyla alakalı bir bilgisi olan varmı ve bu konudan ötürü servise davet edilen arkadaşlarımız oldumu??
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Motorla İlgili Teknik Sorundan Ötürü Servise Çağrılma!!!
Collapse
X
-
Ynt: Motorla İlgili Teknik Sorundan Ötürü Servise Çağrılma!!!
Mutlaka yaptırın ihmal etmeyin
Bazen fabrika araçla ilgili güncellemeler yapabiliyor hem yazılımsal hemde donanımsal olabiliyor ECM Güncellemesi dir büyük bir ihtimalle
Bu güncellemeler motor seri nosuna göre bu güncellemeler yapılıyor
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
-
Ynt: Motorla İlgili Teknik Sorundan Ötürü Servise Çağrılma!!!
Orjinal yazı sahibi: FacomXMutlaka yaptırın ihmal etmeyin
Bazen fabrika araçla ilgili güncellemeler yapabiliyor hem yazılımsal hemde donanımsal olabiliyor ECM Güncellemesi dir büyük bir ihtimalle
Bu güncellemeler motor seri nosuna göre bu güncellemeler yapılıyor
Yorum
-
Ynt: Motorla İlgili Teknik Sorundan Ötürü Servise Çağrılma!!!
Aracımı aldıktan 10-15 gün sonra yazılım güncellemesi için benim aracıda servise çağırmışlardı.
Yazılımın da araca özel olduğu söylenmişti.Sanırım sizinki de materyalden ziyade yazılımdır.
Yorum
-
Ynt: Motorla İlgili Teknik Sorundan Ötürü Servise Çağrılma!!!
Orjinal yazı sahibi: tozseAracımı aldıktan 10-15 gün sonra yazılım güncellemesi için benim aracıda servise çağırmışlardı.
Yazılımın da araca özel olduğu söylenmişti.Sanırım sizinki de materyalden ziyade yazılımdır.
Yorum
-
Ynt: Motorla İlgili Teknik Sorundan Ötürü Servise Çağrılma!!!
Dün de toyota bizim ufaklığı servise çağırdı.
Cam elektronik parçaları ile ilgili bir parça değiştirileceği söylendi.
Ilgilenilmesi çok güzel.
Sizin için iyi birşey bence.
Hiç umurlarında olmayadabilirdi. O zaman daha kötü.
Takdir ettim bir kez daha Opel'i
Insignia 1.6T Cosmo + Navi Paket - Metro Mavi 2011
Astra J 1.4 T Enjoy Active - Olimpik Beyaz 2013
Yorum
Yorum