Arkadaslar konu kirliliği yaratmak istemiyorum fakat bunu sormadan edemicem. forumda okudugum yorumlarda servis konusunda gerçekten çok olumsuz şeyler var. opelin servisi gereçkten de bukadar kötü olabilirmi? sonuçta global bir marka.ve de ilkez opel kullandigim için soruyorum.onceki aracimi yaklaşik 22000 km hiçbirsorun yaşamadan kullandim ve de birkere lastik patlamişti onda da yol yardimi hemen müdahele etti. 15 bin bakimindan sonra 10 yerden telefon almiştim memnuniyetle ilgili.tabiiki her markanin kendie göre bir stratejisi vardir. bir diger merak ettiğim husus okudugum kadariyla kronik birkaç problem olmuş 2009 modellerde ve de servislerin bunlara göre tutumundan bahsedilmiş. bu problemler 2010 model araçlarda da devam edebilirmi yoksa opel gerekli onlemleri almişmidir?aracimi opel erdemirden aldim ve ilgi alakadan memnunum fakat satiş sonrasi (Allah kimseyi yolda bırakmasin tabi) herhangi bir aksilikte veya bu yazilan arizlardan biri gerçekleşirse servisi nasil olur ? erdemir ile ilgili pek bişey yazilmamiş forumda.tavsiyeleriniz nelerdir?son olarak bu yakit güncellemesinden bahsedilmiş %2 ye kadar tasarruf ve de düşük CO2 salinimindan. bu güncelleme benim aracimda yapilmişmidir? çok oldu ama yeni bir kullaniciyim artık hoşgörü gösterirsiniz şimdiden teşekkürler
![](https://www.insigniateam.com/core/images/smilies/smiley.gif)
Yorum