Opel Müşteri Hizmetleri: (İzmir) 0 232 853 2330 ile yaptığım görüşme sonucu Özcan KEKLİK'e nasıl mail ile ulaşabilirim sonucu üzerine, ilgili kişiden aldığım mail adresi ile yakınmamı ilettim.
Gönderilen mail adresi : opel.turkey@gm.com
Tarih: 17.09.2012
Saat: 10:18
Sayın, Özcan KEKLİK
2010 model İnsignia aracımın Navigasyon güncellemesine ait DVD'nin gelip gelmediği hususunda 15.09.2012 Ankara Reis Otomotiv, Müşteri Temsilcisi Çiğdem hanıma uğradım, Kendisine ve ilgilenen diğer teknik ekibe tek tek teşekkür ederim.
Ancak, "insigniateam" üyesi olarak bir husus hakkında serzenişte ve üzüntülerimi belirtmek istiyorum.
Müşteri temsilciliği, Servis binasının en alt katında, havasız, camsız, gün yüzü görmeyen araçların bakım ve tamir işlemlerinin yanında lastik, eksoz ve yemek kokusu ile diğer materyallerinde birleşmesi nedeniyle ağır bir kokunun çalışma odasını kaplaması beni üzmüştür.
Bu kadar değerli bir marka sahibi kurumun, müşterilerini daha nezih ve güzel bir ortamda karşılaması, müşterisine daha uygun bir ortamda bilgilendirme&hizmet etmesinin uygun olacağını düşünmekteyim.
Müşteri memnuniyeti demek her şey demektedir.
Saygılarımla.
Cemil Nişankaya
06 DF 4166
(İnsigniaTeam üyesi)
( http://www.insigniateam.com/forum/index.php )
Veeeeee bugüne kadar hiçbir yanıt gelmemiştir.
__________________________________________________ _______________
Aynı yakınma Opel Reis'in internet sayfası İletişim Bölümündeki forum doldurularak gönderilmiştir.
Gönderilen mesajıma "Otomatik Yanıt" olarak
REİS OPEL İletişim otomatikyanit@opelturkiye.gen.tr
17 Eylül
Kime: bana
Sayın Cemil Nişankaya
Talebiniz ile size hizmet etme fırsatını bize verdiğiniz için çok teşekkür ederiz.
Size en iyi ve en uygun seçenekleri sunmak istiyoruz.
Taleplerinizi ilgili personele ilettik. Sizi en kısa zamanda bilgilendireceğiz.
Eğer bizimle bizzat görüşmek isterseniz bizi aşağıdaki numaradan arayabilirsiniz.
Size hizmet etmekten mutluluk duyarız.
Saygılarımızla,
REİS OPEL
Eskişehir Yolu Üzeri 7. Km Halk Bankası Genel Müdürlüğü önü No:100/A Söğütözü / ANKARA
Telefon: 0312 287 00 50
Fax: 0312 287 00 22
Veeeeee bugüne kadar "Otomatik verilen yanıt" haricinde hiçbir yanıt gelmemiştir.
__________________________________________________ _________________
Aracımın 2. yaşına 1 hafta kalması (Garanti süresi bitimine) dolayısı ile yıllık bakımı ve sigorta&kasko için 17.11.2012 tarihi saat 11:30 için aldığım randevu üzerine Reis otomotive gittim.
Ve hala "Müşteri Temsilcisi" bölümü aynı izbe yerde faaliyet göstermektedir.
Takdiri sizlere bırakıyorum.
Sevgi ve saygılarımla.
Cemil Nişankaya
Gönderilen mail adresi : opel.turkey@gm.com
Tarih: 17.09.2012
Saat: 10:18
Sayın, Özcan KEKLİK
2010 model İnsignia aracımın Navigasyon güncellemesine ait DVD'nin gelip gelmediği hususunda 15.09.2012 Ankara Reis Otomotiv, Müşteri Temsilcisi Çiğdem hanıma uğradım, Kendisine ve ilgilenen diğer teknik ekibe tek tek teşekkür ederim.
Ancak, "insigniateam" üyesi olarak bir husus hakkında serzenişte ve üzüntülerimi belirtmek istiyorum.
Müşteri temsilciliği, Servis binasının en alt katında, havasız, camsız, gün yüzü görmeyen araçların bakım ve tamir işlemlerinin yanında lastik, eksoz ve yemek kokusu ile diğer materyallerinde birleşmesi nedeniyle ağır bir kokunun çalışma odasını kaplaması beni üzmüştür.
Bu kadar değerli bir marka sahibi kurumun, müşterilerini daha nezih ve güzel bir ortamda karşılaması, müşterisine daha uygun bir ortamda bilgilendirme&hizmet etmesinin uygun olacağını düşünmekteyim.
Müşteri memnuniyeti demek her şey demektedir.
Saygılarımla.
Cemil Nişankaya
06 DF 4166
(İnsigniaTeam üyesi)
( http://www.insigniateam.com/forum/index.php )
Veeeeee bugüne kadar hiçbir yanıt gelmemiştir.
__________________________________________________ _______________
Aynı yakınma Opel Reis'in internet sayfası İletişim Bölümündeki forum doldurularak gönderilmiştir.
Gönderilen mesajıma "Otomatik Yanıt" olarak
REİS OPEL İletişim otomatikyanit@opelturkiye.gen.tr
17 Eylül
Kime: bana
Sayın Cemil Nişankaya
Talebiniz ile size hizmet etme fırsatını bize verdiğiniz için çok teşekkür ederiz.
Size en iyi ve en uygun seçenekleri sunmak istiyoruz.
Taleplerinizi ilgili personele ilettik. Sizi en kısa zamanda bilgilendireceğiz.
Eğer bizimle bizzat görüşmek isterseniz bizi aşağıdaki numaradan arayabilirsiniz.
Size hizmet etmekten mutluluk duyarız.
Saygılarımızla,
REİS OPEL
Eskişehir Yolu Üzeri 7. Km Halk Bankası Genel Müdürlüğü önü No:100/A Söğütözü / ANKARA
Telefon: 0312 287 00 50
Fax: 0312 287 00 22
Veeeeee bugüne kadar "Otomatik verilen yanıt" haricinde hiçbir yanıt gelmemiştir.
__________________________________________________ _________________
Aracımın 2. yaşına 1 hafta kalması (Garanti süresi bitimine) dolayısı ile yıllık bakımı ve sigorta&kasko için 17.11.2012 tarihi saat 11:30 için aldığım randevu üzerine Reis otomotive gittim.
Ve hala "Müşteri Temsilcisi" bölümü aynı izbe yerde faaliyet göstermektedir.
Takdiri sizlere bırakıyorum.
Sevgi ve saygılarımla.
Cemil Nişankaya