Geçen yıl İstanbul F1 pistinde yapılan OPC etkinliğine katılan arkadaşlar hatırlayacaktır, Genel Müdür Özcan Keklik ve Bölge Müdürü Mustafa Bilgiç ile tanışmış ve sohbet etmiştik. Sohbet esnasında ben Avrupa'daki Opel müşterilerinin sipariş edebildiği donanımları Türk Opelseverler olarak alamamaktan, bedelini ödemeye ve 2-3 ay gibi bir süre aracın üretilmesini beklemeye razı olmamıza rağmen böyle bir hakkın bize tanınmıyor olmasından şikayetçi olduğumuzu dile getirmiştim. Bu durumdan ne kadar dertli olduğumu gören Özcan bey de kayıtsız kalmamış ve "bundan sonra istediğiniz ve getirtemediğiniz bir araç olursa bize ulaşın, elimizden geleni yaparız" demişti. Şimdi tam da böyle bir durum için bir arkadaşımın yardıma ihtiyacı oldu. Birkaç gün önce Gerçek Opel'den siparişini verdikleri Corsa 1.2 Essentia + Easytronic + ESP paketi + 16" alaşım jant özelliklerindeki araç için Eylül ayına teslim sözü aldılar. Arkadaşım özellikle ESP paketi konusunda ısrarcı olduğu için stoklardaki araçlara yönelmeyip beklemeyi göze almıştı. Ancak birkaç gün sonra bayiden aramışlar ve "fabrikanın Temmuz-Ağustos aylarında sipariş almadığını, ayrıca ESP paketinin de opsiyon listesinden çıkarıldığını" bildirmişler. Tabii bu durumda sipariş iptal olacak, ve senelerin Opel müşterisi olan bu arkadaşım ve ailesi, ESP'li araç beklentilerinin karşılanacağı bir başka markaya yöneleceklerdi. Benim de gönlüm buna razı olmadı, uzun bir e-posta yazıp Özcan ve Mustafa beylere yolladım. Yazdıklarım etkili olmuş olacak ki, ertesi gün Opel Türkiye'den arayıp söz konusu arkadaşımın iletişim bilgilerini istediler ve yardımcı olmaya çalışacaklarını söylediler. Bugün aldığım haberle de siparişin kabul edildiğini öğrendim ve sevindim.
Sadık bir müşteriyi kaybetmemek için gereken doğru davranışı sergiledikleri ve müşteri talebine kayıtsız kalmadıkları için Opel Türkiye'yi tebrik ediyorum
Sadık bir müşteriyi kaybetmemek için gereken doğru davranışı sergiledikleri ve müşteri talebine kayıtsız kalmadıkları için Opel Türkiye'yi tebrik ediyorum
Yorum