13.04.2012 de aracımı çalıştırmak isterken kontağı çevirdiğimde bir çat sesi ve tüm elektrik aksamı gitti.Egem'i aradığımda aracım trafiğe çıkalı bir yılı geçtiği için Opel Asistans Hizmetinden yararlanamıyormuşuz.Servisten eleman geldi yedek bir akü getirmiş takviye yapacak fakat akünün üstündeki kapağı açtı ve (-) kutup başının gevşek olduğunu(hemde baya bir gevşeme) gördük ve değer değmez aracın elektrik aksamı düzeldi.Bir güzel sıkıştırdı ve ücreti alıp gitti.Ertesi gün hem Egem'e hemde Opel Türkiye'ye yaşadığım sıkıntıyı anlattım.13.03.2012 de (bir ay önce) aracımın ilk yıl bakımı için Egem'e gittim.Bakım sırasında mantıken akü kutup başlarının kontrol edilmesi gerekir diye düşündüğümü belirten bir mail attım.Fakat her iki taraftandan da gelen aramalarda bu işlemin serviste yapılmayacağını aracın dörtbin parçasının olduğunu ve bunun bakımının imkansız olduğunu söylediler.Ben ısrarla yapılan bakımda aracın en önemli parçasının akü olduğunu ondaki bir sıkıntıdan aracın hiç bir anlamının olmadığını söylememe rağmen bir türlü kabul ettiremedim.Bende kafaya koydum Almanca bilen birini bulursam Almanya'ya yaşadığım sıkıntıyı,ilgisizliklerini belirten bir mail atacağım.Hayatımda ilk defa Opel bir aracım oldu ama inanın gözüm korkmaya başladı.Acaba tekrar wolksvagen'a geri mi dönsem diye düşünmüyor değilim...Bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim...
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
İZMİR EGEM BAYİ
Collapse
X
-
Ynt: İZMİR EGEM BAYİ
Orjinal yazı sahibi: GÖKYAR13.04.2012 de aracımı çalıştırmak isterken kontağı çevirdiğimde bir çat sesi ve tüm elektrik aksamı gitti.Egem'i aradığımda aracım trafiğe çıkalı bir yılı geçtiği için Opel Asistans Hizmetinden yararlanamıyormuşuz.Servisten eleman geldi yedek bir akü getirmiş takviye yapacak fakat akünün üstündeki kapağı açtı ve (-) kutup başının gevşek olduğunu(hemde baya bir gevşeme) gördük ve değer değmez aracın elektrik aksamı düzeldi.Bir güzel sıkıştırdı ve ücreti alıp gitti.Ertesi gün hem Egem'e hemde Opel Türkiye'ye yaşadığım sıkıntıyı anlattım.13.03.2012 de (bir ay önce) aracımın ilk yıl bakımı için Egem'e gittim.Bakım sırasında mantıken akü kutup başlarının kontrol edilmesi gerekir diye düşündüğümü belirten bir mail attım.Fakat her iki taraftandan da gelen aramalarda bu işlemin serviste yapılmayacağını aracın dörtbin parçasının olduğunu ve bunun bakımının imkansız olduğunu söylediler.Ben ısrarla yapılan bakımda aracın en önemli parçasının akü olduğunu ondaki bir sıkıntıdan aracın hiç bir anlamının olmadığını söylememe rağmen bir türlü kabul ettiremedim.Bende kafaya koydum Almanca bilen birini bulursam Almanya'ya yaşadığım sıkıntıyı,ilgisizliklerini belirten bir mail atacağım.Hayatımda ilk defa Opel bir aracım oldu ama inanın gözüm korkmaya başladı.Acaba tekrar wolksvagen'a geri mi dönsem diye düşünmüyor değilim...Bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim...[IMG width=500]http://i1134.photobucket.com/albums/m615/nester54/IMG_5063-Kopya.jpg[/img]
[move][b]Yaşamımda edindiğim en büyük bilgi şudur; Kendi kendine yardım etmeyi bilmeyene, hiç kimse yardım edemez. PESTALOZZİ
-
Ynt: İZMİR EGEM BAYİ
ben arada kaldım valla servis 4000 tane parçayı nasıl kontrol etsin burada servis haklı
müşteri aracın kutup başını sıkmayı nerden akıl etsin buradada müşteri haklı akünün nerede oldugunu bile bilmeyen kişiler vardır haklı alala alala alala alala alalaHayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
[img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]
Yorum
-
Ynt: İZMİR EGEM BAYİ
İşin Özeti Bir şekilde Serviste Akü söküldü ve sonra kabloları sıkılmadan müşteriye teslim edildi bunu ispat etmek çok zor ama sizin yazmış olduğunuz şikayet o firmaya bildiriliyor sizin sayenizde bu tür bir hatayı yapmamaya çalışacaklar.
Size kendinize düşen görevi yapmışsınız duyarlılığınız için teşekkürler.
Aslında siz aracı başka bir servis yada bir yere bıraktınızmı ?
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Yorum
-
Ynt: İZMİR EGEM BAYİ
Orjinal yazı sahibi: FacomXİşin Özeti Bir şekilde Serviste Akü söküldü ve sonra kabloları sıkılmadan müşteriye teslim edildi bunu ispat etmek çok zor ama sizin yazmış olduğunuz şikayet o firmaya bildiriliyor sizin sayenizde bu tür bir hatayı yapmamaya çalışacaklar.
Size kendinize düşen görevi yapmışsınız duyarlılığınız için teşekkürler.
Aslında siz aracı başka bir servis yada bir yere bıraktınızmı ?
Yorum
-
Ynt: İZMİR EGEM BAYİ
Orjinal yazı sahibi: GÖKYAR...
....
Hayır hiçbir yere veya servise bırakmadım.Ayrıca serviste söküldü ve takıldı diye bir düşüncem olmadı da.Normal şartlarda büyük olasılıkla fabrika çıkışında fazla sıkılmadığından zamanla gevşemiş herhalde...
Neyse Geçmiş olsun diyelim
2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ
Yorum
-
Ynt: İZMİR EGEM BAYİ
Orjinal yazı sahibi: FacomXOrjinal yazı sahibi: GÖKYAR...
....
Hayır hiçbir yere veya servise bırakmadım.Ayrıca serviste söküldü ve takıldı diye bir düşüncem olmadı da.Normal şartlarda büyük olasılıkla fabrika çıkışında fazla sıkılmadığından zamanla gevşemiş herhalde...
Neyse Geçmiş olsun diyelim
fab. sıkılmadan çıkması imkansız çünkü güvenlikle ilgili ve elk, aksamını ilgilendiren malzemeler elk sıkıcıyla sıkılır ve tam sıkmadığı sürece bilgi ekranında çıkar üretimı bantı durur araç facsten geçmez2015 leon fr
Yorum
Yorum