Merhaba,
Yeni üye oldum, 2015 Insignia Dizel Cosmo kullanıcısıyım, ismim Ali herkese merhabalar.
İstanbul'da yaşıyorum, ama bir süredir Isparta'dayım.
Yeni lastik konusunda bu hafta yaşadığım kötü deneyimi paylaşmak istedim. Isparta'da Michelin Bayisi On-Pa Önerler'den Insignia Cosmo Dizel 2015 arabam için 245/45/R18 96W Primacy 4 lastik aldım. Lastiklerin üretim tarihini sorduğumda sana "2020 son çeyrek lastik takacağım" dedi. Ödemeyi yaptım, lastikler takıldı eve döndüm. Ertesi gün Google Maps'teki yorumlara bir bakayım dedim ve satıcının hep eski tarihli lastik taktığını öğrendim. İçime kurt düştü bir kere, ertesi gün lastiklerin üretim tarihini kontrol ettiğimde 3 lastiğin 2020 değil 2019, 1 lastiğin 2021 üretimi olduğunu gördüm. Öner Bey'i aradım, önce tanımazlıktan geldi, sonra o lastiklerin bana gelişi 2020 dedi. Biz böyle konuşmamıştık dediğimde, garantisi takıldığı anda başlıyor sen dert etme dedi ve kapattı.
Çıkarılacak ders:
1) satıcıya itimat etmeyin.
2) Takacağı lastikleri göstermesini isteyin. Aşağıdaki şekilde göreceğiniz üzere üretim tarihini kontrol edin:
3) Lastikler takıldıktan sonra bir daha kontrol edin, size gösterdiğini taktığından emin olun. Hatta emin olmadan ödeme yapmayın.
4) Isparta'ya yolunuz düşerse, Ön-Pa Önerler'in önünden geçmeyin
Şikayetvar'a kayıt açtım, ancak Michelin'in de oralı olmadığını görüyorum. Bugün beni aradılar bayimizi uyardık, puanını düşüreceğiz diyor. Ama bana faydası ne bunun dediğimde tıs. Ne değişim, ne fark iadesi, ne özür hiçbir şey yok.
Michelin gibi markalar bizde tüketici hakları Avrupa'daki kadar gelişmemiş olduğu için haklı olduğunuz durumlarda bir şey yapmamayı seçiyor. Bir şey çok ayyuka çıkmadığı, reklamlarına zarar vermediği sürece de bizleri itip kakmayı maalesef seviyorlar. Bunun böyle gitmeyeceğini göstermek için ŞikayetVar'a girip Destek Ol'a tıklarsanız çok sevinirim. Diğerleri de Michelin ile sosyal medya etkileşimlerim, destek olabilirseniz sevinirim.
Sağlıklı, mutlu, karşınıza dürüst insanların çıkacağı kazasız belasız günler dilerim.
Ali
Yeni üye oldum, 2015 Insignia Dizel Cosmo kullanıcısıyım, ismim Ali herkese merhabalar.
İstanbul'da yaşıyorum, ama bir süredir Isparta'dayım.
Yeni lastik konusunda bu hafta yaşadığım kötü deneyimi paylaşmak istedim. Isparta'da Michelin Bayisi On-Pa Önerler'den Insignia Cosmo Dizel 2015 arabam için 245/45/R18 96W Primacy 4 lastik aldım. Lastiklerin üretim tarihini sorduğumda sana "2020 son çeyrek lastik takacağım" dedi. Ödemeyi yaptım, lastikler takıldı eve döndüm. Ertesi gün Google Maps'teki yorumlara bir bakayım dedim ve satıcının hep eski tarihli lastik taktığını öğrendim. İçime kurt düştü bir kere, ertesi gün lastiklerin üretim tarihini kontrol ettiğimde 3 lastiğin 2020 değil 2019, 1 lastiğin 2021 üretimi olduğunu gördüm. Öner Bey'i aradım, önce tanımazlıktan geldi, sonra o lastiklerin bana gelişi 2020 dedi. Biz böyle konuşmamıştık dediğimde, garantisi takıldığı anda başlıyor sen dert etme dedi ve kapattı.
Çıkarılacak ders:
1) satıcıya itimat etmeyin.
2) Takacağı lastikleri göstermesini isteyin. Aşağıdaki şekilde göreceğiniz üzere üretim tarihini kontrol edin:
3) Lastikler takıldıktan sonra bir daha kontrol edin, size gösterdiğini taktığından emin olun. Hatta emin olmadan ödeme yapmayın.
4) Isparta'ya yolunuz düşerse, Ön-Pa Önerler'in önünden geçmeyin
Şikayetvar'a kayıt açtım, ancak Michelin'in de oralı olmadığını görüyorum. Bugün beni aradılar bayimizi uyardık, puanını düşüreceğiz diyor. Ama bana faydası ne bunun dediğimde tıs. Ne değişim, ne fark iadesi, ne özür hiçbir şey yok.
Michelin gibi markalar bizde tüketici hakları Avrupa'daki kadar gelişmemiş olduğu için haklı olduğunuz durumlarda bir şey yapmamayı seçiyor. Bir şey çok ayyuka çıkmadığı, reklamlarına zarar vermediği sürece de bizleri itip kakmayı maalesef seviyorlar. Bunun böyle gitmeyeceğini göstermek için ŞikayetVar'a girip Destek Ol'a tıklarsanız çok sevinirim. Diğerleri de Michelin ile sosyal medya etkileşimlerim, destek olabilirseniz sevinirim.
Sağlıklı, mutlu, karşınıza dürüst insanların çıkacağı kazasız belasız günler dilerim.
Ali
Yorum