Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Insignia 1.6T 170HP AT6 kronik sorun

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Insignia 1.6T 170HP AT6 kronik sorun

    Başlıkta yazdığı gibi 170 AT 1.6T bakıyorum.Aracı alırken nelere dikkat etmeliyim ve kronik sorunları nelerdir?

  • #2
    Yazdığınız başlıktan yaşadığınız soruna çözüm aradığınız anlaşılıyor. Bu şekilde konuya girip okuyan az kişi olacaktır.


    Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

    Yorum


    • #3
      Kompresyon ölçtürmenizde fayda var zira piston kıra biliyorlar. Kendi aracımda olmuş daha önce. Lspi denen olaydan dolayı. Şimdiden hayırlı olsun. Güle güle kullanın.

      Yorum


      • #4
        LSPI için iyi yağ kullanmak ve alt devirlerde gaza aniden yüklenmemek gerekiyor. LSPI hemen tüm turbo benzinli motorlarda olabilen bir durum; ben Ford (Ecoboost Turbo sanırım), VW (TSI) ve Renault (TCE) motorlarında da aynı problemi yaşayanları biliyorum.

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: ufukkk View Post
          LSPI için iyi yağ kullanmak ve alt devirlerde gaza aniden yüklenmemek gerekiyor. LSPI hemen tüm turbo benzinli motorlarda olabilen bir durum; ben Ford (Ecoboost Turbo sanırım), VW (TSI) ve Renault (TCE) motorlarında da aynı problemi yaşayanları biliyorum.
          Aynen, küçük hacimli turbo benzinli motorların hemen hemen hepsinde görülebiliyor.

          Yorum

          İşleniyor...
          X