Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Diyarbakır Odabaşı Opel’e Gitmeyin!

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Diyarbakır Odabaşı Opel’e Gitmeyin!

    Opel Insignia aracımın myopel platformuna tanımadığımda teknik aksiyon uyarısı vermesi üzerine görevim sebebiyle Şırnak'ta yaşadığım için en yakın servis olarak Diyarbakır Odabaşı Otomotiv'e götürdüm. Teknik aksiyon uyarısı ve aracımın periyodik bakımını yaptırdım. Teknik aksiyon ve periyodik bakımlarının yapıldığını, ücretsiz check-up yaptıklarında herhangi bir sorun çıkmadığını tüm işlemlerin tamamlandığını belirttiler. Bunun üzerine aradan bir hafta geçti ve servisten arayarak araca sipariş edilmiş olan parçanın servise geldiğini en kısa zamanda servise gitmem gerektiğini söylediler. Yalnız sipariş edilen yedek parçayla ilgili en ufak bilgi tarafıma bildirilmedi. Teknik aksiyonun aracın turbo soğutma sistemiyle alakalı olduğunu fakat sipariş edilen parçanın klima ile ilgili olduğunu söylediler. myopel e giriş yaptığım sırada teknik aksiyonun hala devam etmekte olduğu uyarısını vermeye devam etti.


    Opel Türkiye'yi arayıp mağduriyetimi dile getirdim. Müşteri Temsilcisi A***beyle görüşmem sonucunda bir sonuç alamayarak tekrar gitmek zorunda kaldım. Tekrar randevu alarak Diyarbakır Odabaşı Opel Servisine aracımı götürdüm. Yarım saatlik bir işlem sonucunda işlemin tamamladığı söylendi. Diyarbakır gün içerisinde 35 derece olmasına rağmen araca acil anti-freeze koyulması gerektiği ve 100 TL'de onun için ücret talep ettiler. Tabi ki yaptırmadım. Opel Clup kartımı güncellettim aynı teknik aktivasyon hatasının giderilmesini istedim myopel e giriş yaptığımda hala aynı hatayı verdiğini dile getirdim. Gerek servis müdürünün gerek diğer çalışanların tutumu davranışları oldukça ilgi alakasız müşteriye yönelik olmayan sorun çözmeyen bir tavırla* tamam biz hallettik hemen uyarı gitmez 24 saat beklemeniz lazım* gibi geçiştirici cümleler kullanarak beni servisten gönderdiler.


    Bu olayın üzerinden birkaç gün geçtikten sonra tekrar Odabaşı Opel servisinden aranarak servise gitmem gerektiği araca Teknik Yazılım ya da Sürüm atılması Gerektiği bilgisi telefonda verildi. Sinirlenmem üzerine yazılımın gereksiz pek de önemli olmadığını herhangi bir zamanda da yapılabileceği söylendi. Şırnak- Diyarbakır arası 3 saat git-gel 6 saat bir teknik aksiyonun serviste giderilmesi bu kadar mı zor? *Serviste herhangi bir sorun kaldı mı? * soruma karşılık alay eder dalga geçer gibi her hafta arayarak servise çağrılmak nasıl bir mantık?


    Üstelik sorunları dile getirdiğimde kaba tutarsız alaycı bir şekilde davranılması Opel'e yakışmayan bir tutum. Gerçekten sadece mağdur oldum kötü bir durum.
    Bu teknik aksiyon uyarısının şuan neden kaynaklandığını bilmiyorum servis te söylemiyor. Uyarı alan arkadaşlar çözüme kavuştumu ne şekilde sorunu çözdüklerini paylaşabilir mi?

  • #2
    Ne yazık ki Diyarbakır'da Peugeot servisi hariç tüm servisler kötü idi zamanında, şu an durum nedir bilemiyorum
    ahlaksızla birlikte yaşayacağına YİĞİTLE ÖLÜME GİT

    Yorum


    • #3
      Öncelikle geçmiş olsun, maalesef bazı servisler bu şekilde ilgisiz ve alakasız olabiliyor. Bu arada sizi tanımak amacıyla kendinizi tanışma bölümünde tanıtmayı unutmayınız.
      2011 MODEL ,1.6T 180hp, DVD800

      Yorum


      • #4
        burada geri çağırma sonrası olan

        1-sıkıntı 6 saatlik yol olması
        2- yaptık, oldu bitti denmesi ve sonradan tekrar çağırılması.

        Geçmiş olsun.
        Fikrin kadar varsın!

        Yorum


        • #5
          Servisteyken herhangi bi problem kaldı mı? Sorusuna tamam hallettik yok bişey cevapları üzerine her hafta tekrar arayarak çağırmaları müşteriyi enayi yerine koymaktan başka bi durum değil. Diğer kötü tarafı aracın teknik arızası gerçekten giderilip giderilmediğini bile bilmiyorum. maad

          Yorum


          • #6
            Geçmiş olsun....

            Yorum


            • #7
              Eğer bahsedilen turbo soğutma sistemi ile ilgili parça doğruysa değiştirilmesi çok basit bir contadır. Forumda benim açtığım bir konuda okuyabilirsiniz, Opel bu parçayla ilgili geri çağırma yapmıştı onunla ilgilidir. Ama klima ile ilgili bir parçayı ilk defa duydum. Geçmiş olsun. Kötü servis insanı arabadan bile soğutabiliyor. Siz aracınızın kıymetini bilin.


              Insignia Cosmo 1.6 SIDI MT Su Mavisi + Sprint Booster + LED Aydınlatma + OPC Pedal Seti ve Sinyal Çerçevesi + Çift Çıkış Egzoz + Spoiler + BMC Kutu İçi Hava Filtresi + ATE PowerDisc

              Yorum


              • #8
                Şimdiki yazılım ne ile ilgili acaba onu düşünüp duruyorum. Opel Türkiye çağrı merkezininde servislerini kötülememek için geçiştirip duruyorlar. Yaptıkları tek şey servisleri adına özür dilemek. Gerçekten soğudum arabamdan. Birdaha Opel alır mıyım bilmiyorum

                Yorum

                İşleniyor...
                X