Opel Insignia aracımın myopel platformuna tanımadığımda teknik aksiyon uyarısı vermesi üzerine görevim sebebiyle Şırnak'ta yaşadığım için en yakın servis olarak Diyarbakır Odabaşı Otomotiv'e götürdüm. Teknik aksiyon uyarısı ve aracımın periyodik bakımını yaptırdım. Teknik aksiyon ve periyodik bakımlarının yapıldığını, ücretsiz check-up yaptıklarında herhangi bir sorun çıkmadığını tüm işlemlerin tamamlandığını belirttiler. Bunun üzerine aradan bir hafta geçti ve servisten arayarak araca sipariş edilmiş olan parçanın servise geldiğini en kısa zamanda servise gitmem gerektiğini söylediler. Yalnız sipariş edilen yedek parçayla ilgili en ufak bilgi tarafıma bildirilmedi. Teknik aksiyonun aracın turbo soğutma sistemiyle alakalı olduğunu fakat sipariş edilen parçanın klima ile ilgili olduğunu söylediler. myopel e giriş yaptığım sırada teknik aksiyonun hala devam etmekte olduğu uyarısını vermeye devam etti.
Opel Türkiye'yi arayıp mağduriyetimi dile getirdim. Müşteri Temsilcisi A***beyle görüşmem sonucunda bir sonuç alamayarak tekrar gitmek zorunda kaldım. Tekrar randevu alarak Diyarbakır Odabaşı Opel Servisine aracımı götürdüm. Yarım saatlik bir işlem sonucunda işlemin tamamladığı söylendi. Diyarbakır gün içerisinde 35 derece olmasına rağmen araca acil anti-freeze koyulması gerektiği ve 100 TL'de onun için ücret talep ettiler. Tabi ki yaptırmadım. Opel Clup kartımı güncellettim aynı teknik aktivasyon hatasının giderilmesini istedim myopel e giriş yaptığımda hala aynı hatayı verdiğini dile getirdim. Gerek servis müdürünün gerek diğer çalışanların tutumu davranışları oldukça ilgi alakasız müşteriye yönelik olmayan sorun çözmeyen bir tavırla* tamam biz hallettik hemen uyarı gitmez 24 saat beklemeniz lazım* gibi geçiştirici cümleler kullanarak beni servisten gönderdiler.
Bu olayın üzerinden birkaç gün geçtikten sonra tekrar Odabaşı Opel servisinden aranarak servise gitmem gerektiği araca Teknik Yazılım ya da Sürüm atılması Gerektiği bilgisi telefonda verildi. Sinirlenmem üzerine yazılımın gereksiz pek de önemli olmadığını herhangi bir zamanda da yapılabileceği söylendi. Şırnak- Diyarbakır arası 3 saat git-gel 6 saat bir teknik aksiyonun serviste giderilmesi bu kadar mı zor? *Serviste herhangi bir sorun kaldı mı? * soruma karşılık alay eder dalga geçer gibi her hafta arayarak servise çağrılmak nasıl bir mantık?
Üstelik sorunları dile getirdiğimde kaba tutarsız alaycı bir şekilde davranılması Opel'e yakışmayan bir tutum. Gerçekten sadece mağdur oldum kötü bir durum.
Bu teknik aksiyon uyarısının şuan neden kaynaklandığını bilmiyorum servis te söylemiyor. Uyarı alan arkadaşlar çözüme kavuştumu ne şekilde sorunu çözdüklerini paylaşabilir mi?
Opel Türkiye'yi arayıp mağduriyetimi dile getirdim. Müşteri Temsilcisi A***beyle görüşmem sonucunda bir sonuç alamayarak tekrar gitmek zorunda kaldım. Tekrar randevu alarak Diyarbakır Odabaşı Opel Servisine aracımı götürdüm. Yarım saatlik bir işlem sonucunda işlemin tamamladığı söylendi. Diyarbakır gün içerisinde 35 derece olmasına rağmen araca acil anti-freeze koyulması gerektiği ve 100 TL'de onun için ücret talep ettiler. Tabi ki yaptırmadım. Opel Clup kartımı güncellettim aynı teknik aktivasyon hatasının giderilmesini istedim myopel e giriş yaptığımda hala aynı hatayı verdiğini dile getirdim. Gerek servis müdürünün gerek diğer çalışanların tutumu davranışları oldukça ilgi alakasız müşteriye yönelik olmayan sorun çözmeyen bir tavırla* tamam biz hallettik hemen uyarı gitmez 24 saat beklemeniz lazım* gibi geçiştirici cümleler kullanarak beni servisten gönderdiler.
Bu olayın üzerinden birkaç gün geçtikten sonra tekrar Odabaşı Opel servisinden aranarak servise gitmem gerektiği araca Teknik Yazılım ya da Sürüm atılması Gerektiği bilgisi telefonda verildi. Sinirlenmem üzerine yazılımın gereksiz pek de önemli olmadığını herhangi bir zamanda da yapılabileceği söylendi. Şırnak- Diyarbakır arası 3 saat git-gel 6 saat bir teknik aksiyonun serviste giderilmesi bu kadar mı zor? *Serviste herhangi bir sorun kaldı mı? * soruma karşılık alay eder dalga geçer gibi her hafta arayarak servise çağrılmak nasıl bir mantık?
Üstelik sorunları dile getirdiğimde kaba tutarsız alaycı bir şekilde davranılması Opel'e yakışmayan bir tutum. Gerçekten sadece mağdur oldum kötü bir durum.
Bu teknik aksiyon uyarısının şuan neden kaynaklandığını bilmiyorum servis te söylemiyor. Uyarı alan arkadaşlar çözüme kavuştumu ne şekilde sorunu çözdüklerini paylaşabilir mi?
Yorum