Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Balıkesir - Tınaz Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Balıkesir - Tınaz Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

    Tınaz Otomotiv San. Tic. A.Ş.
    Balıkesir, İzmir yolu 3.KM Ordudonatım Okulu Karşısı
    Tel.: 266-2215360
    Fax.: 266-2215365
    Email: tinaz.balikesir.merkez@net.opel.com

    Tınaz Otomotiv San. Tic. A.Ş.
    Balıkesir, Özcan İlköğretim Okulu karşısı Mutlu Tuz yanı Edremit
    Tel.: 266-3723720
    Fax.: 266-3721135
    Email: tinaz.balikesir.merkez@net.opel.com
    InsigniaTEAM

  • #2
    Ynt: Balıkesir - Tınaz Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

    Değerli forum arkadaşlarım ve abilerim, pazar günü çeşmeden adapazarı kuzuluk kaplıcalarına doğru yola çıkmıştık. güzergahımız üzerinde bulunan balıkesir girişinde bizim esmer teklemeye başladı ve motor arıza lambası yanıp sönmeye başladı ''en kısa zamanda servise götürün'' yazısı belirdi. biz de korkudan aracı kenara çektik ve opel asistance servisini aradık, bizi bu yetkili servise yönlendirdi. ilk başta çekici için konuştuk ama bu servise 2 km mesafede olduğumuzu öğrenince arabayla gitmeye karar verdik, gittik bizi master tech Ali usta karşıladı, kendisi de pazar gününden feragat edip geldi hakkını yememek lazım. teşekkür ederiz kendisine, araç bilgisayara bağlandı 2. ve 4. silindirde tekleme arızası verdi ilk başta bobin arızası düşündük, ama sonra subap kapaklarının erimiş olacağına kanaat getirdik, aklımda çeşitli soru işaretleri var, lpg takılalı 15 bin oldu daha, bu kadar hızlı erimez bu kapaklar, performanslı kullansan bile ben genelde böyle durumlarda benzine geçerim bi sıkıntı olmasın diye neyse derken bobini değiştirdik, araç bi müddet kendine geldi ama servisten çıkmadan tekrar aynı arızayı verdi, ama usta bobini taktı ve bizden parasını tahsil etti... hiç demiyor ki demek arıza bundan değil ben bu ürünü size satmayayım sizi zarara uğratmayayım diye bir düşünce yok! o anda sinirlerimiz bayağı bir bozuk araç yüklü olduğu için böyle izmire gitmemizde sakınca var mı dedik, yok dedi ama hala bobini geri alayım teklifi yok. sonuç olarak böyle izmire geldik. bugün ki konuşmamızda da servis müdürü ''kendi rızanızla taktırmışsınız'' diyor ve geri de almıyor, böyle işin içinden sıyrılıyor! nitekim bu 380 lira bize giydi! parasında değil yaptığı terbiyesizlik! mağduriyetimizden para kazanmaya çalıştı aynen! bize aracınızı burada bırakın biz motorunu indirip silindir subaplarını değiştireceğiz dendi... bu kadar cahil bir yetkili servis hayatımda görmedim, duymadım... subap kapakları birincisi motor inmeden silindir üst kapağı sökülerek yapılabiliyor (bunu da Sürtaş'tan Gültekin abime ve başka birkaç tane özel servise sorarak teyit ettim) ki sorunun subap kapakları olmadığı sonradan ortaya çıktı, bizden sadece motor indirmeye 3500 tl alacaktı ve çözüm bulunamayacaktı! bizim lpg'ci ile görüştük çünkü kendisi garanti vermişti, sağolsun İzmir 2. sanayide ''Meriç Otogaz'' Ufuk usta anlaşmalı olduğu opel servisine bizi yönlendirdi, ve ''BEST OPEL'' özel servisi aracımızın sorunun bir bakışta şıp diye anladı, kendisine çok teşekkür ediyorum, o çok mübalağa edilen yetkili servis daha motoru indirip bakacaktı, kimbilir kaç parçayı değiştirip bize 7-8000 tl bir fatura çıkarıp bizle dalga geçecekti!!! Best Opel Hakan usta kendisi daha önce böyle gelen opel ve chevroletleri tamir ettiğini, ama bizimkinin durumunun farklı olduğunu söyledi. teklemenin elektronik bir problem olduğunu söyledi, çünkü hatayı silince tekleme geçiyor, bir müddet araçla gezdikten sonra tekleme tekrar beliriyordu. mekanik bir problem olsaydı, hatayı silince araba düzelmezdi değil mi? subap kapaklarını ölçtürdük, orijinal değerinde çıktı. sonra bilgisayardan enjektörlerimize ve krank miline format attıktan sonra kendisiyle ve ''ESKİ BOBİN''imizi takarak yaklaşık 150 km civarında teste çıktık, aracı sıkıştırdık, klimayı açtık arabayı zorlayabilecek herşeyi denedik ama araç eskisi gibi canlı haline dönmüştü (hatayı sildikten sonra bir km bile gitmeden tekrar tekleme yapıyordu)... Esmer güzeli şu anda eski performansında ve canlılığında ama bu ve bunun gibi olaylar insanı gerçekten soğutuyor... Geleceğim nokta şu, bu yetkili servis gerçekten kalitesiz, insanları mağdur edebilecek, cahil, hiçbirşeyden anlamayan, paragöz bir servisin teki, bizim sırtımızdan para kazanmaya çalıştı, ve saçma sapan şeylerden bir dünya para alacaktı, servis müdürünün kendisiyle konuştuğumda bana şöyle bir ifade kullanarak cahilliğini ve paragözlüğünü kanıtladı; motor kapalı bir kutu tabii ki indirip bakacağız ve sorunun neresinde olduğunu anlamak için uğraşacağız, ama bu 3500 tl masrafı ödeyeceksiniz! ama başka tarafta özel servis sorunun bir bakışta nerde olduğunu anlayabiliyor ve hemen çözüm önerisi getiriyor... buna yetkili servisliği veren zihniyet acaba şu anda rahat mıdır? abilerim ve kardeşlerim, mümkün mertebe gidiş güzergahlarınızda balıkesiri kullanmayın Allah korusun balıkesir yakınlarında aracınız bozulur da bunlarla muhatap olmak zorunda kalmayasınız... Balıkesirli abilerim ve kardeşlerim, mümkün mertebe bu servisi kullanmayın ve kullandırtmayın, astarı yüzünden pahalıya gelecek şekilde paranızı hortumlayacak ve belki de çözüm bulunamayacak!

    Yorum


    • #3
      Ynt: Balıkesir - Tınaz Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

      geçmiş olsun Ömer cidden böyle bir durumla karşılaşman üzücü olmuş

      Yorum


      • #4
        Ynt: Balıkesir - Tınaz Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

        eyvallah kardeşim sağol, valla kime güveneceğiz bilemiyorum artık...

        Yorum


        • #5
          Ynt: Balıkesir - Tınaz Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

          Bir Balıkesir'li olarak çok üzüldüm Ömercim,geçmiş olsun.
          Gri Bmw F10 5.25 xd 2014

          Yorum


          • #6
            Ynt: Balıkesir - Tınaz Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

            Gecmis olsun omer

            Burada servis personeli kendince normal proseduru uygulamis tabi taktigi parcadan dolayi arcin sorunu duzelmedi ise parcayi geri almasi iyi olurdu neyse bununka gecmis olsun

            Bu arada hatirlarsan erhan istanbul eski sehir arasi 3 silindirle gitmisti bence araci iyice kontrol ettir.



            2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

            Yorum


            • #7
              Ynt: Balıkesir - Tınaz Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

              Gecmiş olsun.
              Insignia Editition Elegance - 18" jant Teknik gri

              Yorum


              • #8
                Ynt: Balıkesir - Tınaz Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

                Geçmiş olsun Ömer.
                [IMG width=500]http://i1134.photobucket.com/albums/m615/nester54/IMG_5063-Kopya.jpg[/img]

                [move][b]Yaşamımda edindiğim en büyük bilgi şudur; Kendi kendine yardım etmeyi bilmeyene, hiç kimse yardım edemez. PESTALOZZİ

                Yorum


                • #9
                  Ynt: Balıkesir - Tınaz Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

                  rezillik yaa inanılmaz bir olay bu durumu opel türkiyeye bildirin ve bu servise uyarı yapılsın
                  2010 1.6T Cosmo,Teknik Gri, 19 jant,Cyclone navigasyon, JBL ses sistemi, ayna altı led,

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: Balıkesir - Tınaz Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

                    valla büyük geçmiş olsun ömer kardeş
                    Hayat bisiklete benzer,Pedal çevirmeyi bıraktığın an düşmeye mahkümsun...
                    [img height=150]http://i1096.photobucket.com/albums/g322/emrezxr/144_zps71fffeb4.jpg[/img]

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: Balıkesir - Tınaz Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

                      herkese teşekkür ederim, gerçekten Allah yolda kalanlara yardımcı olsun, çok büyük sıkıntı, Allah bir daha göstermesin, bu olay zaten burada kalmayacak, her yere duyurumu yapacağım, yetkili servis ayağına soygunculuk diye birşeyi bu bünyeler kabul edemez etmemeli de, hala gülüyorum ya, motoru indiriyordu adam az daha bıraksak! bunlar da arabadan anlıyorsa benim de adım ömer değil, zaten forumumuzun üyelerinden Zafer abi (dragon_10)'un da aracı bu serviste bir ay yatmış ve çözüm bulunmadan geri gönderilmiş, demek ki gerçekten bilinçsiz bir personel, yetkili servis olmayı haketmeyecek bir ekip, bir kuruluş... Hala bizi bayinin müdürü ile görüştürmüyorlar, oyalayıp duruyorlar, 380 lira için koskoca bayiliğini çöpe atıyorlar, mağdur insanlar üzerinden para kazanıp arkasında da durmuyorlar! kesinlikle parasında değilim, bu tutum bizi cinnet geçirttiriyor!

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: Balıkesir - Tınaz Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

                        Çok geçmiş olsun Ömer kardeşim. opel servislerinin kalitesi hepimiz tarafından malum. İnsanların garanti bitince neden götürmediğini anlamak zor değil...
                        İlim ilim bilmektir, ilim kendin bilmektir, sen kendini bilmezsin, ya nice okumaktır

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: Balıkesir - Tınaz Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

                          Orjinal yazı sahibi: ZEK74US
                          Çok geçmiş olsun Ömer kardeşim. opel servislerinin kalitesi hepimiz tarafından malum. İnsanların garanti bitince neden götürmediğini anlamak zor değil...
                          teşekkür ederim abi, kendileri yapıyorlar bunu

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X