Arkadaşlar, senelerdir Opel araç kullanıyorum ve 2 tane Opel araç sahibiyim, Mayıs ayında aldığım Corsa araçtan gelen ses problemini, servis çözemedi, konuyu Opel Türkiye ve sonradında Opel Türkiye Genel Müdürüne yansıttım ama en küçük birşey yapmıyorlar.4 aydır 8 kez servise gittim ve ilk gidiş araç 35 km iken 3. Gün idi. O gün bugündür bir arpa boyu yol alamadık.Tek dedikleri gelen sesi parçaları tek tek söke taka deneyerek bulmak ve bunu garantiden yapmakmış. Ben kabul etmiyorum, araç değişimi istiyorum sonuçta arıza 3. Günde tespit edildi ancak Opel Türkiye' nin soruna çözüm bulması filan tam bir fiyasko.Aksine gerçek dışı beyanlar ile serviside zor durumda bırakıyorlar ve Opel Bölge Müdürü, durumu mülterinin sesi duymadı psikolojik diye değerlendirmiş. Serviste ustaların defalarca test sürüşü yapmaları, aracın serviste kalmadı, parçaların sökülüp takılması, izalosyon yapılması hiçbiri çare olmadı. Bende ısrarla aracın değişimini talep ettim, 4,5 aydır oyaladılar ve bugün servisin raporunda yazan bu ses karakteristiktir denmesinden dolayı, araç değişimi yapamayacaklarmış.Servisi arafım, biz öyle birşey yazmadık diyorlar.Tekrar Opel Türkiye' yi aradım ve servisin ifadesini belirttim, sonra konuyla ilgilenen kişi lafı çevirdi, bende bakın konuşmalarımız kayıt altına alınıyor, biraz önce söylediğinizi servis onaylamıyor, bunlar konuşmala geçiyor dedim, telefonu suratıma kapattı.Tüm yazışmaları en baştan beri, Opel Türkiye Gn. Müdürü ' nün şirket e-mailine gönderdim, ne arayan var ne soran.
Arızalı araç ile ortada kaldık.
Arızalı araç ile ortada kaldık.
Yorum