Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Muğla - Ermaş Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Muğla - Ermaş Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

    Ermaş Otomotiv Sanayi ve Tic. A.Ş.
    Muğla , Marmaris Yolu Üzeri Çevre Yolu Kavşağı
    Tel.: 252-2238600
    Fax.: 252-2238725
    Email: info@ermasotomotiv.com
    InsigniaTEAM

  • #2
    Ynt: Muğla - Ermaş Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

    Ben aracımı 2009 eylülde bu bayiden aldım. Eski aracımı da takasa verdim.
    Aracın satışı benden çıkana kadar ceza yemişler. Ceza makbuzu bana gelmeden evi taşıdığım için, bu cezadan yeni haberim oldu.
    Neyse aradım bayiyi: cevap olarak "biz o zamanki aracılarla artık çalışmıyoruz, sizin için yapacağım şey, onlarla irtibata geçmeye çalışacağım" yani sorumluluğu galericilere atıyorlar.3 hafta geçti.

    Ben kağıt üstünde hiç tanımadığım galericilere vekalet verdimse, bunun nedeni bir opel bayisine duymak istediğim güvenden dolayı.
    1,6 Turbo cosmo+nav+ergo deri

    Yorum


    • #3
      Ynt: Muğla - Ermaş Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

      muğla ermaş ın servisi nasıldır bilmiyorum ancak satış ve sonrasında cok zayıf olduklarını düşünüyorum. alarm, blutut vs. konularda 3 kez aramama rağmen hala bana cevap verecekler. 15 gündür bekliyoruz. hayırlısı ... maad
      İNSİGNİA 2.0 CDTİ 130 HP EDİTİON ELAGANCE
      "Batılılar geldiklerinde ellerinde incil, bizim elimizde topraklarımız vardı.Bize, gözlerimizi kapayarak dua etmesini öğrettiler. Gözümüzü açtığımızda ise bizim elimizde incil, onların elinde topraklarımız vardı." Kenu Kenyattu Kenya Kurucu Devlet Başkanı

      Yorum


      • #4
        Ynt: Muğla - Ermaş Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

        Benim sorunumu hallettiler.
        1,6 Turbo cosmo+nav+ergo deri

        Yorum


        • #5
          Ynt: Muğla - Ermaş Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

          vallaha satıs sırasındada bu bayii sıkıntılı bana gore haberınız olsun arkadaslar
          Dünya Geçirdiğin Fırtınaların Büyüklüğü İle Değil Gemiyi Limana Getirip Getirmediğin İle İlğilenir.

          Yorum


          • #6
            Ynt: Muğla - Ermaş Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

            Ben aracımın 15000 ve 30000 bakımlarını bu serviste yaptırdım. Bakım dışındaki her türlü problemimide güleryüzlü bir şekilde hallettiler. Fakat benim bahsettiğim yıllar 2007-2008 yılları. Bu yıllardan sonra değişti ise bilmiyorum. Fakat karşılaştığım en iyi Opel servisti.
            2011 Insignia 2.0 CDTI 130HP Edition + EP Active Select + Cyclone Navi (Safir Siyah)
            2008 Alfa Romeo 159 1.9JTDm Q-Tronic Distictive Plus(Siyah)

            Yorum


            • #7
              Ynt: Muğla - Ermaş Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

              Orjinal yazı sahibi: marikoglu
              vallaha satıs sırasındada bu bayii sıkıntılı bana gore haberınız olsun arkadaslar
              satışta da servis tede sıkıntı var gibi
              İNSİGNİA 2.0 CDTİ 130 HP EDİTİON ELAGANCE
              "Batılılar geldiklerinde ellerinde incil, bizim elimizde topraklarımız vardı.Bize, gözlerimizi kapayarak dua etmesini öğrettiler. Gözümüzü açtığımızda ise bizim elimizde incil, onların elinde topraklarımız vardı." Kenu Kenyattu Kenya Kurucu Devlet Başkanı

              Yorum


              • #8
                Ynt: Muğla - Ermaş Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

                1 AY ÖNCE ALDIĞIM OPEL ASTRA 1.3 DİZEL SPORT PAKET ARACIM HAKKINDA KAFAMA TAKILAN SORULARI SORMAK EĞER İŞLEM YAPILMASI GEREKİYORSA YAPTIRMAK İÇİN ANNEM,EŞİM VE BEN BU BAYİYE GELDİK VE SORDUĞUM SORULARA BURADA ÇALIŞAN VE ARACI KENDİSİNDEN ALDIĞIM ÖMER BEY GAYET NAZİK Bİ ŞEKİLDE SORUNLARIMI DİNLEYEREK BİZİMLE İLGİLENDİ.AMA BURADA DİĞER ÇALIŞAN ÖZLEM ÖZAN KESPİÇ ADINDAKİ KENDİNİ PAZARLAMA MÜDÜRÜ OLARAK TANITAN ŞAHIS BENİMLE GEREKSİZ VE MÜŞTERİ-SATICI İLKELERİNE UYMAYAN Bİ TARZDA SESİNİ YÜKSELTİP EŞİM VE ANNEMİN YANINDA BANA TERBİYESİZ,SEN KİMSİN,SEVİYESİZ,SEN MÜŞTERİYSEN BENDE BURANIN MÜDÜRÜYÜM GİBİ YAKIŞIKSIZ UKALA ŞEKİLDE DAVRANARAK FİRMANIZI ZEDELEMİŞTİR BENDE BUNUN ÜZERİNE BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜNDEN,TÜRKİYE DİSTRİBÜTÖRÜNE KADAR BU ŞİKAYETİMİ İLETİP HATTA BU ŞAHIS VE KONUYLA İLGİLİ FORUM AÇARAK ŞİKAYETİMİ HER YERE İLETECEĞİM.KONUNUN SONUNA KADAR TAKİPÇİSİ OLACAĞIM.

                Yorum


                • #9
                  Ynt: Muğla - Ermaş Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

                  Peşin peşin söyleyeyim, uzun ama ibretlik bir hikaye yazacağım, herkese şimdiden sabır diliyorum)

                  27 Temmuz 2013 günü Marmaris Resort'a rezervasyon yapıp on günlük bir tatil ayarladık. Tatile araba ile gitmemizin sebebi ise otelde tıkılıp kalmamak, çevreyi, yakındaki tarihi yerleri görmekti. Sabah erken yola çıktık, güle oynaya 600 km yol kat ettik; Marmaris'e 20 km kalmıştı ki (yokuş aşağı seyir halinde olduğumuz halde) aniden hararet yükselmeye başladı 100/110 derken ekranda 'soğutma sıvısı eksik' mesajı çıktı. Yakındaki bir benzinlikte su takviyesi (1,5 litre saf su) yaptım, bir şise de yedek olsun diye yanıma ayrıca aldım. Bir süre relantide bekledik, hararet normal seviyeye inince tekrar yola koyulduk. Daha iki kilometre bile yol almamıştık ki ekrandaki uyarı tekrarladı. Durdum ve baktım ki genleşme kabında bir damla su kalmamış. Yanıma aldığım yedek şişeyi de kullandım, bir süre relantide bekledim; hararet normale döndü tekrar yola çıktık. Henüz bir km bile gitmemiştik ki hararet aniden tavan yaptı ve araba 'artık gidemem' der gibi kasıldı; hemen arabayı asfalt üzerinden kenara çekerek durdum ve biraz sonra da stop ettim. Baktığımda genleşme kabı bomboştu. Bu kadar kısa bir aralıkta üç litre suyun nasıl zayi olduğunu bir türlü anlayamadım.
                  Çaresiz çekici çağırdım, arabayı Muğla Ermaş'a gönderdim; biz de taksi ile (45 km) yolu geldik, 170 tl taksi parası ödedim.

                  29.07.2013 Pazartesi günü servisten aradılar; arabanın bir sorunu yok, suyu eksikmiş, tamamladık, tecrübe ettik;gelin arabanızı alın dediler. Hisarönü'nden Marmaris'e, oradan da Muğla'ya /Ermaş'a ulaştım. Beni güler yüzle karşıladılar; genleşme kabının kapağı yalama olmuştu değiştirdik, balans ayarı da yaptırdık ver 240 tl.
                  Para ödemek kolay da arabada sorun olmadığından emin değilim, ustaya dedim ki 'Ustam, bu araba hararet yaptı, beş km yolda üç litre su ne çabuk zayi oldu, bir problem olmadığından emin misiniz?' diye ısrar ettim. Hiçbir sıkıntı yok, gönül rahatlığı ile alıp gidin dediler, ama benim içim rahat değil. Kocaeli Opel/Ekcan'ın servis müdürü ile samimiyim, telefon edip olayı teferruatı ile anlattım. Bu durumda aracın hiç zarar görmemiş olması ihtimali elbette var, ancak bu ihtimal %10 bile değildir dedi. Silindir kapak contasının zarar görmüş olabileceğini, bundan emin olmadan araçla yola çıkmanın riskli olduğunu, genleşme kabında eksoz gazı testi , eksoz çıkışında ise su testi yapılması, sonucuna göre hareket edilmesini tavsiye etti. Tamer Bey'in söylediklerini ustamıza anlattım, telefonu verdim Tamer Bey ona da tek tek izah etti; ama usta ısrarla 'arabanın birşeyi yok, conta zarar görse motor tekler, gaz yemez, ben test ettim hiçbir sorun yok' dedi. Herşeye rağmen testleri yapmaları için ricada bulundum, bedeli neyse ödeyeceğim dedim; 'pekiyi yapalım' diyerek beni bekleme odasına gönderdiler. On beş dakika sonra usta geldi, testleri yaptık sorun yok, arabanızı alabilirsiniz dedi. Kendisine teşekkür ettim, faturayı ödeyip oradan ayrılarak Marmaris'e doğru yola çıktım.

                  Yazıya yarın devam edeceğim)

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: Muğla - Ermaş Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

                    Orjinal yazı sahibi: Şaman TÜRKSOY
                    Peşin peşin söyleyeyim, uzun ama ibretlik bir hikaye yazacağım, herkese şimdiden sabır diliyorum)

                    27 Temmuz 2013 günü Marmaris Resort'a rezervasyon yapıp on günlük bir tatil ayarladık. Tatile araba ile gitmemizin sebebi ise otelde tıkılıp kalmamak, çevreyi, yakındaki tarihi yerleri görmekti. Sabah erken yola çıktık, güle oynaya 600 km yol kat ettik; Marmaris'e 20 km kalmıştı ki (yokuş aşağı seyir halinde olduğumuz halde) aniden hararet yükselmeye başladı 100/110 derken ekranda 'soğutma sıvısı eksik' mesajı çıktı. Yakındaki bir benzinlikte su takviyesi (1,5 litre saf su) yaptım, bir şise de yedek olsun diye yanıma ayrıca aldım. Bir süre relantide bekledik, hararet normal seviyeye inince tekrar yola koyulduk. Daha iki kilometre bile yol almamıştık ki ekrandaki uyarı tekrarladı. Durdum ve baktım ki genleşme kabında bir damla su kalmamış. Yanıma aldığım yedek şişeyi de kullandım, bir süre relantide bekledim; hararet normale döndü tekrar yola çıktık. Henüz bir km bile gitmemiştik ki hararet aniden tavan yaptı ve araba 'artık gidemem' der gibi kasıldı; hemen arabayı asfalt üzerinden kenara çekerek durdum ve biraz sonra da stop ettim. Baktığımda genleşme kabı bomboştu. Bu kadar kısa bir aralıkta üç litre suyun nasıl zayi olduğunu bir türlü anlayamadım.
                    Çaresiz çekici çağırdım, arabayı Muğla Ermaş'a gönderdim; biz de taksi ile (45 km) yolu geldik, 170 tl taksi parası ödedim.

                    29.07.2013 Pazartesi günü servisten aradılar; arabanın bir sorunu yok, suyu eksikmiş, tamamladık, tecrübe ettik;gelin arabanızı alın dediler. Hisarönü'nden Marmaris'e, oradan da Muğla'ya /Ermaş'a ulaştım. Beni güler yüzle karşıladılar; genleşme kabının kapağı yalama olmuştu değiştirdik, balans ayarı da yaptırdık ver 240 tl.
                    Para ödemek kolay da arabada sorun olmadığından emin değilim, ustaya dedim ki 'Ustam, bu araba hararet yaptı, beş km yolda üç litre su ne çabuk zayi oldu, bir problem olmadığından emin misiniz?' diye ısrar ettim. Hiçbir sıkıntı yok, gönül rahatlığı ile alıp gidin dediler, ama benim içim rahat değil. Kocaeli Opel/Ekcan'ın servis müdürü ile samimiyim, telefon edip olayı teferruatı ile anlattım. Bu durumda aracın hiç zarar görmemiş olması ihtimali elbette var, ancak bu ihtimal %10 bile değildir dedi. Silindir kapak contasının zarar görmüş olabileceğini, bundan emin olmadan araçla yola çıkmanın riskli olduğunu, genleşme kabında eksoz gazı testi , eksoz çıkışında ise su testi yapılması, sonucuna göre hareket edilmesini tavsiye etti. Tamer Bey'in söylediklerini ustamıza anlattım, telefonu verdim Tamer Bey ona da tek tek izah etti; ama usta ısrarla 'arabanın birşeyi yok, conta zarar görse motor tekler, gaz yemez, ben test ettim hiçbir sorun yok' dedi. Herşeye rağmen testleri yapmaları için ricada bulundum, bedeli neyse ödeyeceğim dedim; 'pekiyi yapalım' diyerek beni bekleme odasına gönderdiler. On beş dakika sonra usta geldi, testleri yaptık sorun yok, arabanızı alabilirsiniz dedi. Kendisine teşekkür ettim, faturayı ödeyip oradan ayrılarak Marmaris'e doğru yola çıktım.

                    Yazıya yarın devam edeceğim)
                    hocam makaramı yapıyosun bizimle tamda heyecanlı yerindeydi
                    Bir zamanlar 34 KTN 03 (Biz kırmızı başlıklı kızın hikayesinde bile kurttan yanayız)


                    Kasabadaki en iyi silahşör olunca,herkes sizinle boy ölçüşmek ister cool cool

                    F10 Msport

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: Muğla - Ermaş Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

                      hakkaten ya
                      bu arada radyatöre saf su konulmaz diye biliyorum

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: Muğla - Ermaş Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

                        Bizim araçlarda kapalı devre yüksek basınçlı soğutma sistemi var diye biliyorum, bir şekilde su biterse hiç hareket etmemek lazım hareket ederseniz azda olsa conta ya zarar verir diye biliyorum bu zarar üst kapak açılmadan anlaşılmaz siz yinede tedbirli olun derim ve güvendiğiniz sizi dinleyen bir bayiye gidin ve ciddi bir kontrol yaptırın

                        Geçmiş olsun



                        2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                        Yorum


                        • #13
                          Ynt: Muğla - Ermaş Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

                          Evet, ikinci bölümle devam ediyorum.

                          Muğla-Marmaris arası 52 km mesafedir; yolun büyük kısmı rampa, meşhur SAKAR GEÇİDİ de bu güzergahtadır. D-550 karayolu üzerinde 9 km uzunluğunda olan geçit tırmanışta %10 eğime sahiptir. Keyfiniz yerinde ise eşsiz manzarası ile size enfes bir görsel ziyafet sunar. Ben bu 9 km yolu yüreğim ağzımda katettim, gözüm hararet göstergesinde, kulağım motor sesinde. Sakar rampasının zirvesine kadar sorunsuz tırmandım, inişte zaten problem olmaz diye düşünerek biraz daha rahatladım; Gökova Körfezi'nin lacivert güzelliğini gözucuyla izleyerek Akyaka sapağına kadar geldim. Yolun üçte biri geride kaldı;sorun yok gibi, buradan sonra % 8 eğimli bir rampa daha var, arkası iniş ve sonu Marmaris. Rampayı tırmanmaya başladım, tepe göründü ama hararet ibresi de hareketlenmeye başladı, yavaşca yükseliyor; durmak ile devam etmek arasında bir an tereddüt ettim, ama tepe çok yakın, arkası zaten iniş; devam ettim. Tırmanış bitip inişe başladığımda hararet yüz dereceye yaklaşmıştı, rampayı inerken normale döner diye ümit ederek boş vitesle inişe geçtim, hararet düşmedi, ama yükselmedi de. Bu şekilde Marmaris girişine (ışıklara) kadargeldim.Gidiş yönüme göre yolun sol tarafında Shell benzinliği vardı, tam karşısında arabayı sağa çekip suyu kontrol ettim ki genleşme kabı bomboş! Benzinlikten antifiriz alıp soğutma sıvısını tamamlamak ve yola devam etmek aklıma geldi, ama böyle nereye kadar gidecektim ki?

                          Çaresiz, kasko yol yardım hizmetini arayıp çekici istedim.Dediler ki bu araç için Cumartesi günü çekici hizmeti (ücretsiz) verilmiş;bu seferki hizmet ücretlidir. Ne kadar? 180 tl ödeyeceksiniz! Yapacak bir şey yok, arabayı çekiciye yükledik, o servise, ben otogara; boynum bükük, kime ne diyeyim.Servisi aradım, 'sorun yok dediniz, araba yine hararet yaptı,çekiciye koyup gönderdim, derdi neyse halledip beni arayın' dedim; öfkeden kuduruyorum, ama elden birşey gelmiyor.

                          30 Temmuz günü öğle üzeri, servisten adının Hüseyin olduğunu söyleyen birisi aradı. Termostat arızası tespit ettik, termostatı değiştirdikten sonra genleşme kabında eksoz testi yapacağız dedi. Bence bunun anlamı şuydu, Tamer Bey'in daha önce ısrarla istediği testleri yapmadan arabayı bana vermişlerdi; testleri yaptık demişlerdi ama, belli ki yapmamışlardı. Ne ise, pekiyi değiştirin ve testleri yapın dedim. İki saat sonra Hüseyin Bey aradı, genleşme kabında eksoz gazı tespit ettik, soğutma suyuna eksoz karıştığına göre silindir kapak contası bir zarar görmüş olmalı dedi. Ama, yine de sevinmeliymişim, çünkü motor yağına su karışmamış, testler öyle gösteriyormuş.Aksi halde silindir kapak contasına ilaveten segmanlar, hatta silindirler de zarar görebilirlermiş, buna şükürmüş! Ustaya dedim ki 'Bak Hüseyin kardeş, bu testleri zamanında yapsaydınız da beni yollarda rezil, rüsva etmeseydiniz daha iyi olmazmıydı?' Yanıtı şu oldu:Haklısınız beyefendi!

                          Devam edeceğim.

                          Yorum


                          • #14
                            Ynt: Muğla - Ermaş Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

                            Şaman bey ,

                            İstanbula gelebildinizmi ?



                            2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                            Yorum


                            • #15
                              Ynt: Muğla - Ermaş Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

                              Hocam, cnbc-e dizisi gibi yazmışsınız, sonunu merak ediyoruz. İnşallah hallolmuştur.
                              34 ST 579 '09 C180 Kompresor

                              BİR ZAMANLAR 34 KRR 79 1.6T Edition Elegance Teknik Gri

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X