Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Samsun - Reis Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Samsun - Reis Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

    Reis Otomotiv Tic. ve San. A.Ş.
    Samsun, P.Ofisi Dolum Tesis Karşısı Samsun-Ordu Kara yolu üzeri 2.KM Kutlukent
    Tel.: 362-2669600
    Fax.: 362-2669603
    Email: info-samsun@reisopel.com.tr
    InsigniaTEAM

  • #2
    Ynt: Samsun - Reis Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

    on numara bir bayii , çok kaliteli
    2012 İnsignia 1.4 turbo edition elegance+beyaz

    Yorum


    • #3
      Ynt: Samsun - Reis Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

      orduluyum kendimi bildim bileli reis opel servısı ve shell petrol sahıbı
      Bayrağı Bayrak yapan, üstündeki kandır.Toprak; eğer uğrunda ölen varsa Vatandır.SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR !!!

      Yorum


      • #4
        Ynt: Samsun - Reis Otomotiv - Bayi ve Yetkili Servis

        arkadaşlar geçen hafta aracımdaki lpg nin araca ikide bir bobin yaktırması sonucu soğukken silkelenerek çalışma stop etme vs. sorunları nedeni ile sabah saat 08:40 gibi reis servise götürdüm aracı.durum tam bir skandal (bana göre) şöyleki ;aracım arac kabulde şikayet formu doldurulup imzalandıktan sonra alındı.görevliye bir kaç kez lütfen aracın durumu ve yapılması gerekenler konusunda beni arayın dye özellikle ricaettim tam bir memur zihniyeti ve edasıyla tabi ''döncez biz size!! misali uğurlandım.akşama kadar bekledim arayan soran yok.ertesi gün oldu öğlene kadar bekledim baktım arayan soran yok ben aradım nedir aracın durumu dye.görevli vatandaş oraya buraya soruyo kimsenin bişeyden haberi yok''beyefendi biz aracın kompresyonlarını filan ölçtük makinada mekanik bir problem olmadığını gördük ustamla görüşüp GÜN İÇERİSİNDE KESİNLİKLE sizi arayacağım durum ve yapılması gerekenler hakkında fiyat bilgiside vereceğim''dedi.peki dedim susup aramalarını bekledim.akşama doğru baktım arayan soran yok atladım arkadaşımın aracına servise gittim.dışarıda uzaktan 45 dakika aracımla ilgilenip ilgilenmediklerini inceledim.sizi temin ederim allahın bir kulu aracın yanından bile geçmedi.sabırla beklememe rağmen o günde aranmadım.sonra açtım müşteri ilişkilerine telefon ağzıma geleni söyledim sağolsun gayet resmide takılsalar ilgilendiler.üçüncü gün şikayetin etkisiyle olsa gerek gayet resmi bir ifadeyle arandım ve en başta yapmaları gerekeni üçüncü günün sonunda yapıp tüm bilgiyi nihayet alabildim.dördüncü gün bir cenaze sebebi ile aracı almam gerektiğini bildirdim ve aracı öğlene yetiştirmelerini rica ettim.(sanki aracın feci bir durumu varmış gbi)hallettiler.aracı almaya gittim servis müdürü arkadaş aractan olsa gerek hemen tüm sorumlu edasıyla gelip bizi çok üzdünüzle başlayıp bi çay içellimmi ile biten afedersiniz arkadaşların ilgisizliği ve empati yapmamaları vs. vs. vs. dolu bir izahat arz ettikten sonra ustayla görüşme rica ettim.ustaya neden oluyor bunlar gibi bişeyler sordum.usta lpg ve etkileri ile ilgili zerre bişey bilmiyor başka bir usta aramaya başladılar.o sırada servis müdürü arkadaş araya girip ''bir saniye lütfen beyefendiye aracın lpg ye uygun olmadığını neden söylemiyorsunuz arkadaşlar!!'' dye ustalara bir söylendi(bu arada daha kısa bir süre öncesine kadar bu servis bu araclarda dahil bir çok aracına landirenzo lpg taktığını bilmeyen yok sanırım) velhasıl kelam aracımı aldım ayrıldım.bu arada bir not: ben aracı servise getirdiğimde araç kabul duvarında''3 YAŞ VE ÜZERİ ARACINIZA ORJİNAL YEDEK PARÇA VE İŞÇİLİKTE % 30 İNDİRİM'' YAZIYORDU.durumu ilgililere önceden belirtmeme ve hatırlatmama rağmen faturam % 20 üzerinden düzenlenmiştir.piyasadaki kötü intibalarına ve imajlarına rağmen aracımı reise götürdüm yaşadıklarım bunlar.taktir sizin.saygılarımla.

        Yorum

        İşleniyor...
        X