Evet arkadaşlar aracımın 45000 bakımı için bugün Erzurum Erdemir otodan aldığım randevu ile yaklaşık 100 km. yol yaparak ilçeden merkeze gittim.
Tabi gitmişken yeni 1.6 dizeli test etmek için daha önceden insigniaile24saat.com adresinden bugün saat 11:30 itibarı ile randevu aldım. Fakat bayiye gidince ellerindeki test aracını başka birine verdiklerini bana araç tahsis edemeyeceklerini söylediler. Ben ısrar ettim randevu aldığımı adıma rezervasyon yapıldığını söyleyip bana gelen e-maili onlara gösterdim. Haklı olduğumu fakat haftasonu çok kalabalık olmasından dolayı aracı benden önce gelen başka birine verdiklerini söylediler. Çok kızdım ama elimden bişey gelmedi.
Erzurumda başka bayi olmadığından aracımı servise bırakıp Başka bir araçla beni şehir merkezine bıraktılar.
Tabi o araçta kısa süreli test için olan dizel 1.6 insignia idi.
Aracı gittiğim yere kadar ben kullandım, çok kısa süreli olduğu için herşeyi deneyemedim.
Yinede yorumlayacak olursam araç çok hantal değil ama 1.6 180'le kıyaslanamaz.
Vites geçişleri dsg ile karşılaştırırsam çok yavaş ve geçişleri hissediyorsun
Direksiyon benim araçtan çok ağır geldi
Süspansiyon tour modunda yine benim araçtan daha sertti, bunda 19" jantların payı var. Benim jantlar 18"
Araç genel olarak çok sessiz dizel olmasına rağmen içerde ses yok
Zaten bu kadar kısa zamanda başka özelliklerini test edemedim hepsi bu
Akşam dönüşte beni bıraktıkları yerden alıp tekrar servise kadar getirdiler tabi.
Döndüğümde aracımın bakımları yapılmış ve yıkanmıştı
Ücret 450 TL.
Şimdi Opel Türkiye'ye bu konu hakkında şikayet etmek istiyorum en azından bundan sonra başkalarına yapmasınlar.
Opel Türkiye'nin telefonu ya da mail adresi varsa verirmisiniz?
Eğer ordan bir sonuç alamayacaksam hiç yorulmayayımmı dersiniz?
Tabi gitmişken yeni 1.6 dizeli test etmek için daha önceden insigniaile24saat.com adresinden bugün saat 11:30 itibarı ile randevu aldım. Fakat bayiye gidince ellerindeki test aracını başka birine verdiklerini bana araç tahsis edemeyeceklerini söylediler. Ben ısrar ettim randevu aldığımı adıma rezervasyon yapıldığını söyleyip bana gelen e-maili onlara gösterdim. Haklı olduğumu fakat haftasonu çok kalabalık olmasından dolayı aracı benden önce gelen başka birine verdiklerini söylediler. Çok kızdım ama elimden bişey gelmedi.
Erzurumda başka bayi olmadığından aracımı servise bırakıp Başka bir araçla beni şehir merkezine bıraktılar.
Tabi o araçta kısa süreli test için olan dizel 1.6 insignia idi.
Aracı gittiğim yere kadar ben kullandım, çok kısa süreli olduğu için herşeyi deneyemedim.
Yinede yorumlayacak olursam araç çok hantal değil ama 1.6 180'le kıyaslanamaz.
Vites geçişleri dsg ile karşılaştırırsam çok yavaş ve geçişleri hissediyorsun
Direksiyon benim araçtan çok ağır geldi
Süspansiyon tour modunda yine benim araçtan daha sertti, bunda 19" jantların payı var. Benim jantlar 18"
Araç genel olarak çok sessiz dizel olmasına rağmen içerde ses yok
Zaten bu kadar kısa zamanda başka özelliklerini test edemedim hepsi bu
Akşam dönüşte beni bıraktıkları yerden alıp tekrar servise kadar getirdiler tabi.
Döndüğümde aracımın bakımları yapılmış ve yıkanmıştı
Ücret 450 TL.
Şimdi Opel Türkiye'ye bu konu hakkında şikayet etmek istiyorum en azından bundan sonra başkalarına yapmasınlar.
Opel Türkiye'nin telefonu ya da mail adresi varsa verirmisiniz?
Eğer ordan bir sonuç alamayacaksam hiç yorulmayayımmı dersiniz?
Yorum