Arkadaşlar merhaba, uzunca bi yazı olacak ama vakit ayırıp okursanız faydalı olacağını düşünüyorum..
Ben 2012 model insignia sahibiyim, aracımı alırken (Adana - onatça) üzerinde orjinal zannettiğim, navi paketli diye yuttuğum necvox adlı oem cihazla birlikte 0 km aldım.. Bir müddet kullandıktan sonra aracımın start-stop çalışmamaya başladı.. Günlük kullanımda şirketin verdiği araç olduğu için altımda, pek zaman ayıramıyordum insignia'ya.. Karaman'da ikamet ettiğim için en yakın servis olan (120 km. Konya -a Özkaymak) servise götürdüğümde binmediğimden kaynaklı akü voltaj düşüklüğü dediler.. Serviste o an çalışan sistem eve gelince tekrar çalışmadı ve halen öyle..
Onu sineye çekip birazda iş yoğunluğundan ilgilenemeyip geri döndük.. Fakat sonra direksiyon kumandasından ses açtığımda ekranda hiçbirşey gözükmüyor, ekran durduk yere kilitleniyor ve dokunmatik çalışmaz oluyordu. Bunun için yine servise gittim, servis bana SHOW ELEKTRONİK adında bi kart verdi ve cihazın garantisine onların bakacağını söyledi. (Ben orda anladım oem cihaz çaktıklarını).. Neyse gittim show elektroniğe, geri görüş kameram bozuk ve canbus denen zımbırtının bozuk olduğunu söylediler.. Cihazı sökmeyip istanbul esse grup denen "ucuz" firmadan canbus talep ettiler ve beni bir sonraki hafta gelmem için gönderdiler.. Ertesi hafta gittiğimde daha siparişlerin gelmediğini önümüzdeki hafta gelmem gerektiği söylendi. Sonra tekrar gittim (aradım tabi tel. ile geldi mi diye) canbus gelmiş taktılar ama çalışmadı.. Tekrar gönderdiler bu sefer iki adet canbus geldi.. Fakat yine olmadı.. 3. haftada böyle geçti.. Son olarak yine gönderecez dediler bu sefer sistemi komple söktüler ekranı ile birlikte gönderdiler.. Bana eski ekranı vermişti onatça onu taktılar idare edeyim diye.. 4. hafta olarak yine gittiğimde arabanın ön göğüs sök tak yapmaktan haşat olmuş ben rezil bi halde yağmurun altında perişan vaziyette bekletildik.. Yapacak olan usta "gelen parçanın buna uygun olmadığını" söylediği anda dünya başıma yıkıldı.. Bu esnada arabanın airbag lambası arızalandı, sorduğumda servise götürüp bilgisayardan silmem gerektiği söylendi.. Bu necvox denen zımbırtının içanadolu bölge müdürü denen abimizi aradım.. Yanlış hatırlamıyorsam adı Mehmet Ali abiydi.. Sağolsun geldi baktı duruma ve bana haftaya bizzat kendim gelip takacağım cihazını hemde karaman'a evinin kapısının önüne gelecem diye söz verdi.. Ertesi hafta show elektroniği aradım canbus cihazının geldiğini ama montaj için benim konyaya gitmem gerekiğini belirtti.. 5. kez 240 km yol teptim.. Taktılar bu sefer çalıştı.. Buraya kadar çektiğim eziyetin, işyerinden aldığım izinlerin, yaktığım yakıtın hesabını falan artık unuttum.. Olay bundan sonra başladı..
Airbag arızasını necvox müdürüne söylediğimde özkaymak opeli aradı ve ordan git ben konuştum silecekler arızayı dedi.. Gittim bıraktım aracı.. Saatlerce kaldı ve bana birşey bulamadık aracın bizde kalması lazım dediler.. Bende aracı bırakamazdım geri Karaman'a dönmek zorundaydım.. Ertesi hafta tekrar gittim.. )) Sabah 9'dan aksam 5'e kadar özkaymakta yatan aracı bekleme salonunda beklerken koltukta sızmışım.. Usta gelip omzuma dokunduğunda "abi araç senin mi?" diye herhalde bu sefer bitti işim sanıp sevindim ki, birde ne duysam? Abi bunun işi uzun seni bekletmeyelim biz dediler.. Lan vicdansız sabah 9 nereee, akşam 5 neree.. Daha nasıl bekleteceksin.. G...me baka baka döndüm.. ( Aracı Karaman'a getirip LANET ede ede kapalı bi otoparka çekip daha da binmiyorum diyerek atıverdim..
Aracın rutin vergi vs. muhabbetleri esnasında vize tarihinin geldiğini cezaya düştüğünü anladım.. Çıkartıp vizesini verdigisini yaptırayım, bakımlarını yaptırayım artık bineyim şuna istedim..
Tüm bu eziyetlerden sonra insigniateam forumundan siz opel sevdalılarının tavsiye ettiği bi servis bulmak ümidiyle servis ile alakalı konuları okumaya başladım.. Her servisin sıkıntıları olduğunu gördüm.. Sadece Ankara'da Ufuk bey adında bi servis müdüründen olumlu bahsettiğinizi okudum.. Bir şekilde ulaşıp ufuk bey ile konuştum.. Ve geçtiğimiz cuma günü (27.11.15) de gece 4 de karaman'dan çıkıp sabah 9:30 da Ufuk abinin yanında olacak şekilde polycar adlı servise ulaştım.. Ben başlangıçta yetkili opel servisi bekliyordum fakat ufuk abi ordan ayrılıp yine aynı işletmecinin sahibi olduğu uzman servis müdürlüğüne geçmiş.. Aracın garantisi bittiği ve o kadar yolu Ufuk abi diye gittiğimiz için aracımı ona emanet ettim..
Yapılmasını istediğim yazılım güncellemeler, airbag lambasının sönmesi, performans düşüklüğünün nedeni, akü şarjı ve genel bakımlardı.. Aracımı ona teslim edip vakit geçirmek için ANKAmall'a gittim.. Servisten öğlen 2 gibi tel geldi.. Nuri bey aradı ve airbag beyninin yandığını söyledi.. Bi fiyat alıp bana söyleyeceğini uygun olursam sipariş edeceklerinden falan bahsetti.. 15-20 dak. sonra tekrar arayıp beynin 617 TL olduğunu söyledi.. İşçilik hariç.. Dünya tekrar başıma yıkıldı (bu LAANNEETT navigasyon yüzünden).. Ufuk beyi arayıp necvox müdürünü (Mehmet ali) aramasını söylemesini istedim.. Ben aramadım çünkü arasam hiç hoş şekilde hitap edemeyecektim.. Ufuk abi aradı ve aldığımız cevap: Bizim cihazımızın airbag ile alakası yoktur, yapabileceğimiz birşey bulunmamaktadır.. Ben servise ufuk abinin yanına döndüm.. Oturduk hesap ettik, parça sık ihtiyaç duyulan bir parça olmadığı için TR de bulunması zormuş, belki yurt dışından gelecek.. Daha sipariş vermedim.. Ufuk abi yaptığımız hesapta bana boşuna Ankara'ya yorulmamamı bunu Konya Özkaymak servisinde de yaptırabileceğimi söyledi.. O kadar yakıt + konaklama vs. gibi işler yüzünden değmez gelmene falan dedi.. Parça (airbag beyni) siparişini vermedim, borcum ne diyip ayrılmak istedim.. Bana çay ikram edip borcun yok diyerek uğurladılar..
Gelelim sadede;
Arkadaşlar malesef 5-6 kere konya 1 kere ankara derken 20000 km de olan arabamın 5000'i bu mevzulara gitti.. Aracımın airbag lambası hala yanıyor.. Navigasyon desen Allah bin b... neyse..
Şuan 1-1,5 senelik koşuşturma ancak aracıma teşhis konulmasına yaradı.. Artık 1 tek servise bile güveniyorum diyen varsa (Yetkili) oturup düşünsün yada bi forumları araştırsın.. Şimdi ben Ufuk abinin samimiyeti, bilgisi ve İLGİSİ, Nuri beyin teknik bilgisi ve emekleri için aracımı tekrar polycar uzman servisine götürmeyi düşünüyorum.. Parçayı ne zaman nasıl sipariş ederim (ekonomik açıdan) bilmiyorum ama bu kardeşinizin yaşadıklarına biraz olsun kulak kabarttıysanız nacizhane tavsiyem bu adamlar tarikat kursa üye olun.. Eğer Ankara'da veya yakın bir yerlerde iseniz "garanti kapsamında aracım yetkili servise götürmeliyim" diye düşünüyorsanız bile UFUK YAVUZ'u bi bulun görüşün derim..
Ufuk abi ve Nuri Kardeşim umarım bu yazdıklarımı okuma şansınız olur, orada defaatle teşekkür ettim ama birde buradan ilgi alakanız, samimi olmanız ve en önemlisi ticari hırs gözüyle bizlere bakmadığınız için çok teşekkürler..
İnşallah maaş aldıktan sonra parça + bakım + diğer masrafları ayırıp aracımı size emanet etmeyi düşünüyorum..
Çekilecek çilemiz varmış vesselam.. )
(Üşenmeden tamamını okuyan arkadaşım sana da tşk.ler.. )
Ben 2012 model insignia sahibiyim, aracımı alırken (Adana - onatça) üzerinde orjinal zannettiğim, navi paketli diye yuttuğum necvox adlı oem cihazla birlikte 0 km aldım.. Bir müddet kullandıktan sonra aracımın start-stop çalışmamaya başladı.. Günlük kullanımda şirketin verdiği araç olduğu için altımda, pek zaman ayıramıyordum insignia'ya.. Karaman'da ikamet ettiğim için en yakın servis olan (120 km. Konya -a Özkaymak) servise götürdüğümde binmediğimden kaynaklı akü voltaj düşüklüğü dediler.. Serviste o an çalışan sistem eve gelince tekrar çalışmadı ve halen öyle..
Onu sineye çekip birazda iş yoğunluğundan ilgilenemeyip geri döndük.. Fakat sonra direksiyon kumandasından ses açtığımda ekranda hiçbirşey gözükmüyor, ekran durduk yere kilitleniyor ve dokunmatik çalışmaz oluyordu. Bunun için yine servise gittim, servis bana SHOW ELEKTRONİK adında bi kart verdi ve cihazın garantisine onların bakacağını söyledi. (Ben orda anladım oem cihaz çaktıklarını).. Neyse gittim show elektroniğe, geri görüş kameram bozuk ve canbus denen zımbırtının bozuk olduğunu söylediler.. Cihazı sökmeyip istanbul esse grup denen "ucuz" firmadan canbus talep ettiler ve beni bir sonraki hafta gelmem için gönderdiler.. Ertesi hafta gittiğimde daha siparişlerin gelmediğini önümüzdeki hafta gelmem gerektiği söylendi. Sonra tekrar gittim (aradım tabi tel. ile geldi mi diye) canbus gelmiş taktılar ama çalışmadı.. Tekrar gönderdiler bu sefer iki adet canbus geldi.. Fakat yine olmadı.. 3. haftada böyle geçti.. Son olarak yine gönderecez dediler bu sefer sistemi komple söktüler ekranı ile birlikte gönderdiler.. Bana eski ekranı vermişti onatça onu taktılar idare edeyim diye.. 4. hafta olarak yine gittiğimde arabanın ön göğüs sök tak yapmaktan haşat olmuş ben rezil bi halde yağmurun altında perişan vaziyette bekletildik.. Yapacak olan usta "gelen parçanın buna uygun olmadığını" söylediği anda dünya başıma yıkıldı.. Bu esnada arabanın airbag lambası arızalandı, sorduğumda servise götürüp bilgisayardan silmem gerektiği söylendi.. Bu necvox denen zımbırtının içanadolu bölge müdürü denen abimizi aradım.. Yanlış hatırlamıyorsam adı Mehmet Ali abiydi.. Sağolsun geldi baktı duruma ve bana haftaya bizzat kendim gelip takacağım cihazını hemde karaman'a evinin kapısının önüne gelecem diye söz verdi.. Ertesi hafta show elektroniği aradım canbus cihazının geldiğini ama montaj için benim konyaya gitmem gerekiğini belirtti.. 5. kez 240 km yol teptim.. Taktılar bu sefer çalıştı.. Buraya kadar çektiğim eziyetin, işyerinden aldığım izinlerin, yaktığım yakıtın hesabını falan artık unuttum.. Olay bundan sonra başladı..
Airbag arızasını necvox müdürüne söylediğimde özkaymak opeli aradı ve ordan git ben konuştum silecekler arızayı dedi.. Gittim bıraktım aracı.. Saatlerce kaldı ve bana birşey bulamadık aracın bizde kalması lazım dediler.. Bende aracı bırakamazdım geri Karaman'a dönmek zorundaydım.. Ertesi hafta tekrar gittim.. )) Sabah 9'dan aksam 5'e kadar özkaymakta yatan aracı bekleme salonunda beklerken koltukta sızmışım.. Usta gelip omzuma dokunduğunda "abi araç senin mi?" diye herhalde bu sefer bitti işim sanıp sevindim ki, birde ne duysam? Abi bunun işi uzun seni bekletmeyelim biz dediler.. Lan vicdansız sabah 9 nereee, akşam 5 neree.. Daha nasıl bekleteceksin.. G...me baka baka döndüm.. ( Aracı Karaman'a getirip LANET ede ede kapalı bi otoparka çekip daha da binmiyorum diyerek atıverdim..
Aracın rutin vergi vs. muhabbetleri esnasında vize tarihinin geldiğini cezaya düştüğünü anladım.. Çıkartıp vizesini verdigisini yaptırayım, bakımlarını yaptırayım artık bineyim şuna istedim..
Tüm bu eziyetlerden sonra insigniateam forumundan siz opel sevdalılarının tavsiye ettiği bi servis bulmak ümidiyle servis ile alakalı konuları okumaya başladım.. Her servisin sıkıntıları olduğunu gördüm.. Sadece Ankara'da Ufuk bey adında bi servis müdüründen olumlu bahsettiğinizi okudum.. Bir şekilde ulaşıp ufuk bey ile konuştum.. Ve geçtiğimiz cuma günü (27.11.15) de gece 4 de karaman'dan çıkıp sabah 9:30 da Ufuk abinin yanında olacak şekilde polycar adlı servise ulaştım.. Ben başlangıçta yetkili opel servisi bekliyordum fakat ufuk abi ordan ayrılıp yine aynı işletmecinin sahibi olduğu uzman servis müdürlüğüne geçmiş.. Aracın garantisi bittiği ve o kadar yolu Ufuk abi diye gittiğimiz için aracımı ona emanet ettim..
Yapılmasını istediğim yazılım güncellemeler, airbag lambasının sönmesi, performans düşüklüğünün nedeni, akü şarjı ve genel bakımlardı.. Aracımı ona teslim edip vakit geçirmek için ANKAmall'a gittim.. Servisten öğlen 2 gibi tel geldi.. Nuri bey aradı ve airbag beyninin yandığını söyledi.. Bi fiyat alıp bana söyleyeceğini uygun olursam sipariş edeceklerinden falan bahsetti.. 15-20 dak. sonra tekrar arayıp beynin 617 TL olduğunu söyledi.. İşçilik hariç.. Dünya tekrar başıma yıkıldı (bu LAANNEETT navigasyon yüzünden).. Ufuk beyi arayıp necvox müdürünü (Mehmet ali) aramasını söylemesini istedim.. Ben aramadım çünkü arasam hiç hoş şekilde hitap edemeyecektim.. Ufuk abi aradı ve aldığımız cevap: Bizim cihazımızın airbag ile alakası yoktur, yapabileceğimiz birşey bulunmamaktadır.. Ben servise ufuk abinin yanına döndüm.. Oturduk hesap ettik, parça sık ihtiyaç duyulan bir parça olmadığı için TR de bulunması zormuş, belki yurt dışından gelecek.. Daha sipariş vermedim.. Ufuk abi yaptığımız hesapta bana boşuna Ankara'ya yorulmamamı bunu Konya Özkaymak servisinde de yaptırabileceğimi söyledi.. O kadar yakıt + konaklama vs. gibi işler yüzünden değmez gelmene falan dedi.. Parça (airbag beyni) siparişini vermedim, borcum ne diyip ayrılmak istedim.. Bana çay ikram edip borcun yok diyerek uğurladılar..
Gelelim sadede;
Arkadaşlar malesef 5-6 kere konya 1 kere ankara derken 20000 km de olan arabamın 5000'i bu mevzulara gitti.. Aracımın airbag lambası hala yanıyor.. Navigasyon desen Allah bin b... neyse..
Şuan 1-1,5 senelik koşuşturma ancak aracıma teşhis konulmasına yaradı.. Artık 1 tek servise bile güveniyorum diyen varsa (Yetkili) oturup düşünsün yada bi forumları araştırsın.. Şimdi ben Ufuk abinin samimiyeti, bilgisi ve İLGİSİ, Nuri beyin teknik bilgisi ve emekleri için aracımı tekrar polycar uzman servisine götürmeyi düşünüyorum.. Parçayı ne zaman nasıl sipariş ederim (ekonomik açıdan) bilmiyorum ama bu kardeşinizin yaşadıklarına biraz olsun kulak kabarttıysanız nacizhane tavsiyem bu adamlar tarikat kursa üye olun.. Eğer Ankara'da veya yakın bir yerlerde iseniz "garanti kapsamında aracım yetkili servise götürmeliyim" diye düşünüyorsanız bile UFUK YAVUZ'u bi bulun görüşün derim..
Ufuk abi ve Nuri Kardeşim umarım bu yazdıklarımı okuma şansınız olur, orada defaatle teşekkür ettim ama birde buradan ilgi alakanız, samimi olmanız ve en önemlisi ticari hırs gözüyle bizlere bakmadığınız için çok teşekkürler..
İnşallah maaş aldıktan sonra parça + bakım + diğer masrafları ayırıp aracımı size emanet etmeyi düşünüyorum..
Çekilecek çilemiz varmış vesselam.. )
(Üşenmeden tamamını okuyan arkadaşım sana da tşk.ler.. )
Yorum