Merhaba arkadaşlar. Konunun muhatabı Kayseri İnciroğlu Opel Yetkili Servisi.
Direkt konuya gireyim ve servis yetkilileri ile aramda geçen dialogları (aklımda kaldığı ölçüde) sizlerle paylaşayım. Yorum ve takdir sizin.
Ufak bir - iki sorunum vardı. Hazır zaman da bulmuşken yaptırayım dedim.
Birinci sorunum, marşpiyerin üst tarafında bulunan fitilin en sonunda ki klips kırıldı. Uzun yolda ses yapıyor ve rahatsız ediyordu.
İkinci sorunum, 4 kapı açılıp kapanırken cıyak cıyak ötüyordu.
Bende, hani bakımlarını serviste yaklaşık 2 katı fiyata yaptırıp, sözde (!) servis bakımı önemli olması ve yapılmasını uzun sürmeyeceğini bildiğim için randevu almayıp, gidelim servise elbet yaparlar deme gafletinde bulundum.
Ben (B) - Servis Yetkilisi. (S)
B- Günaydın, kolay gelsin.
S- Teşekkürler buyurun.
B- Çok ufak iki sorunum var. Birin...
S- Randevunuz var mıydı?
B-Yahu bi dinleseydiniz. Randevuluk bir durum olmadığı için geldim.
S- Olmaz beyfendi, randevu olmadan işlem yapamayız.
B- Yahu güzel kardeşim sorunu dinledin mi? Ne biliyosun sorunun büyüklüğünü? Marşpiyerin üst tarafında bulunan fitilin en sonunda ki klips kırıldı. Uzun yolda ses yapıyor ve rahatsız ediyor. 4 kapı açılıp kapanırken cıyak cıyak ötüyor. Söyle bakalım bir klips takmak ve sıvı gres ya da başka bir şey sürmekle kapıda ki sorunu çözmek randevuya tabii mi? Ben sana motoru sıfırdan yap mı diyorum? Hadi diyelim araba yolda kaldı. Bende buraya servise getirdim. Randevu mu isteyeceksin benden?
S- Ben aracı randevusuz servise alamam beyfendi! Lakin, bekleyin zaman bulursa ustalarımız ilgilensin arabayla. Bende size şunu diyorum. Boşuna güvendirmek istemiyorum sizi.
B- Ya arkadaş bak, 5 dakika da hallolacak bir iş. Hem benim işim kaporta ile. Yoğunmu işler kaporta bölümünde?
S- Tamam beyfendi, siz bekleme salonuna geçin. (Hatırladığım kadarıyla saat bu arada : 14:15)
Bekleyiş. ( Hatırladığım kadarıyla Saat 17:00)
Tam bu esnada başka bir vatandaş servise dert yanarken servis yetkilisinin "Uzun süre beklediniz" lafına istinaden bende kayış koptu.
B- Ya arkadaş el insaf. Kıytırık 2 tane problem için kaç saat bekletiyorsunuz. İş mi bu yaptığınız?
S- Randevunuz olmadığından yapacak bir şey yok. Ben sizi uyarmıştım.
B- Kim bu servisin müdürü?
S- Karşı tarafta görüşün.
Bu esnada müdürle görüşemedim. Yerinde yoktu. Hasar bölümüne bakan beyfendi ile görüştüm.
H- Buyurun sizi dinliyorum.
B- Bizim tek hatamız bu arabayı almak mı?
H- Yok, estağfurullah olur mu öyle şey?
B- Öyleyse neden saatlerdir bekliyorum ufacık bir problem için? Ya mesele büyük olmadığından gelmişken halledeyim dedim. Randevu almadan. Yoksa bende gayet farkındayım randevu olmadan iş yapılmadığını. Ancak, problemleri görmeden neden direkt yorum yapılıyor burada. Bakarsın probleme gerçekten zaman alacak bir şey ise, bende gayet tabii durumu anlar, randevu alır gelirim. Ama en azından bir bakın ya!
H- Bana gösterebilir misiniz probleminizi?
Dışarı çıkıyoruz, sıkıntıları gösteriyorum.
H- (Gülümseme ile birlikte) Siz buyurun içeride bekleyin, ben hallediyorum.
Araba yapılıp geldi. ( Ortalama 2,5 dakika içinde)
H- Ya bunun için mi beklettiler sizi saatlerce?
B- Maalesef.Çok teşekkür ederim ilgi ve alakanız için.
H- Ben özür diliyorum.Hayırlı yolculuklar size.
Direkt konuya gireyim ve servis yetkilileri ile aramda geçen dialogları (aklımda kaldığı ölçüde) sizlerle paylaşayım. Yorum ve takdir sizin.
Ufak bir - iki sorunum vardı. Hazır zaman da bulmuşken yaptırayım dedim.
Birinci sorunum, marşpiyerin üst tarafında bulunan fitilin en sonunda ki klips kırıldı. Uzun yolda ses yapıyor ve rahatsız ediyordu.
İkinci sorunum, 4 kapı açılıp kapanırken cıyak cıyak ötüyordu.
Bende, hani bakımlarını serviste yaklaşık 2 katı fiyata yaptırıp, sözde (!) servis bakımı önemli olması ve yapılmasını uzun sürmeyeceğini bildiğim için randevu almayıp, gidelim servise elbet yaparlar deme gafletinde bulundum.
Ben (B) - Servis Yetkilisi. (S)
B- Günaydın, kolay gelsin.
S- Teşekkürler buyurun.
B- Çok ufak iki sorunum var. Birin...
S- Randevunuz var mıydı?
B-Yahu bi dinleseydiniz. Randevuluk bir durum olmadığı için geldim.
S- Olmaz beyfendi, randevu olmadan işlem yapamayız.
B- Yahu güzel kardeşim sorunu dinledin mi? Ne biliyosun sorunun büyüklüğünü? Marşpiyerin üst tarafında bulunan fitilin en sonunda ki klips kırıldı. Uzun yolda ses yapıyor ve rahatsız ediyor. 4 kapı açılıp kapanırken cıyak cıyak ötüyor. Söyle bakalım bir klips takmak ve sıvı gres ya da başka bir şey sürmekle kapıda ki sorunu çözmek randevuya tabii mi? Ben sana motoru sıfırdan yap mı diyorum? Hadi diyelim araba yolda kaldı. Bende buraya servise getirdim. Randevu mu isteyeceksin benden?
S- Ben aracı randevusuz servise alamam beyfendi! Lakin, bekleyin zaman bulursa ustalarımız ilgilensin arabayla. Bende size şunu diyorum. Boşuna güvendirmek istemiyorum sizi.
B- Ya arkadaş bak, 5 dakika da hallolacak bir iş. Hem benim işim kaporta ile. Yoğunmu işler kaporta bölümünde?
S- Tamam beyfendi, siz bekleme salonuna geçin. (Hatırladığım kadarıyla saat bu arada : 14:15)
Bekleyiş. ( Hatırladığım kadarıyla Saat 17:00)
Tam bu esnada başka bir vatandaş servise dert yanarken servis yetkilisinin "Uzun süre beklediniz" lafına istinaden bende kayış koptu.
B- Ya arkadaş el insaf. Kıytırık 2 tane problem için kaç saat bekletiyorsunuz. İş mi bu yaptığınız?
S- Randevunuz olmadığından yapacak bir şey yok. Ben sizi uyarmıştım.
B- Kim bu servisin müdürü?
S- Karşı tarafta görüşün.
Bu esnada müdürle görüşemedim. Yerinde yoktu. Hasar bölümüne bakan beyfendi ile görüştüm.
H- Buyurun sizi dinliyorum.
B- Bizim tek hatamız bu arabayı almak mı?
H- Yok, estağfurullah olur mu öyle şey?
B- Öyleyse neden saatlerdir bekliyorum ufacık bir problem için? Ya mesele büyük olmadığından gelmişken halledeyim dedim. Randevu almadan. Yoksa bende gayet farkındayım randevu olmadan iş yapılmadığını. Ancak, problemleri görmeden neden direkt yorum yapılıyor burada. Bakarsın probleme gerçekten zaman alacak bir şey ise, bende gayet tabii durumu anlar, randevu alır gelirim. Ama en azından bir bakın ya!
H- Bana gösterebilir misiniz probleminizi?
Dışarı çıkıyoruz, sıkıntıları gösteriyorum.
H- (Gülümseme ile birlikte) Siz buyurun içeride bekleyin, ben hallediyorum.
Araba yapılıp geldi. ( Ortalama 2,5 dakika içinde)
H- Ya bunun için mi beklettiler sizi saatlerce?
B- Maalesef.Çok teşekkür ederim ilgi ve alakanız için.
H- Ben özür diliyorum.Hayırlı yolculuklar size.
Yorum