Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Liberty ve ANTOTO işbirliği ile 7 gününüz nasıl mahvolur ???

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • Liberty ve ANTOTO işbirliği ile 7 gününüz nasıl mahvolur ???

    daha ANTOTO da yaşadığım sorunu http://www.insigniateam.com/forum/in...?topic=13876.0 ( yine temmuz ayıymış... ) paylaşmıştım

    31.haziranda şehir içi trafikte kaza sonrasında ön ızgaramda kırılma ve tamponda hasar oluştu. tamda ev taşıyorum.. aracı 7 temmuzda sabahında ANTOTO'ya bıraktım. taşınma arefesi için liberty'den araç temin etmem akşamı , D sınıfı araca boş ve vasat bir fiat linea ( dikiz aynası 8 parça kırık, koltuk sabit, emniyet kemeri yok, aracın sağından ses geliyor , ABS yok, arıza ışıkları arada yanıyor vs vs ) ... B sınıfı geçiyormuş (!) tek kelime laf etmedim, aracı kabul ettim..

    ANTOTO önce "ekspertiz bekleyeceğiz, o en az 2 gün sürer, isterseniz seramik kaplama yapalım , 2 gün beklemeniz telafi olur" dediler, öğle saatlerinde fikir değiştirip "yo ekspertiz gelmeyecek işlemlerinizi hemen bugün başlatıyoruz" dediler ( 6 saatte işleyiş değişti?? ) 30.000 bakımında ( şu an 47.000 de ) taş çiziklerine rötuş sözünüz vardı , onuda hallederseniz sevirim dedim çıktım ANTOTO'dan ( ön kapılarda 1-2 yan araç kapısından oluşmuş , boyalı çizikler var .. onlara karışmayacaklar...)

    eksper amcamız 13.07.2015 de aracın bütün işleri biter demiş ancak ANTOTO 14.07.2015 de biter dediği için ; o konforuna hayran kaldığım ikame aracı 1 gün önce teslim ettim.. 1 gün araçsız kaldım, bende kendimi bisikletle doğaya saldım , bekliyorum ki aracıma bir an önce kavuşayım ...

    araç 24.haziran.2015 de hayat kadını evladı bir oto yıkamacı tarafında resmen bulaşık süngeri ile yıkandığı için hareler içinde kalmıştı ( zaten herley üstüste gelir ) , aracı servisten alıp bir anca önce alıp SONAX'a götürmek için sabırsızlığım katlanıyordu .

    geldi çattı .. aracın ön tampon ve ızgarasını kontrol ettikten sonra, rötüş boyasını BEKLEMEDEN .kuşlar gibi uçarak SONAX Antalyaya vardım. sağolsun Sonax Metin Bey , sağ ön kapıda DAHA ÖNCE OLMAYAN ve üzeri sersemce rötüşlanmış çiziği, sol dikiz aynasının tamanındaki beyaz matlığı , sağ arka kapıda daha önce OLMAYAN eziği gösterdi... ÇILDIRDIM!!! ANTOTO'ya telefon açtım, böyle birşeyin olmayacağını söylediler, ben size olduğunu göstermek için şu an geri dönüyorum dedim ve aracı ANTOTO'dan çıkardık 34 dakika sonra servise gerdi döndüm...

    gülerek çıktığım yere döndüğümde kimsenin ağzını bıçak açmıyor (?!) teknik servisten Mehmet Bey geldi. bu aracın başına atölyede bir kaza gelmiş, üzeri rötüşlanmış çizikler ( yarık desem yeridir ) var, bir de neden dikiz aynası neden komple mat beyaz diye sorduğumda ..

    Mehmet Bey'e SONAX 'ta bu araca wax sürülmüş demez mi ( Mehmet bey bu araba orada 90 saniye kalmadı, işlem görmedi, Metin Bey beni uyardığı anda soluğu burada aldım, ne WAX'ı , mat plastiğe WAX mı sürülürmüş dedim ); cevap "kem küm"...

    Mehmet Bey'e ; bu arabaya ANTOTO hariç kimse dokunmadı dedim, hatırlıyorsanız 7 temmuzda sizden rötüş istemiştim ancak su bazlı boya kullandığınız ve sonrasında SONAX'ta işlem göreceği için vazgeçtiştim , ( buraya dikkat ) bu yeni + derin + rötüşlanmış çizikleri kim yaptı sizce dedim ??? SİZ ARABAYI ORAYA PARK ETTİĞİNİZ DE BİRİ VURMUŞTUR dedi ( vuran amca elinde rötüş boyasıyla geziyor sanırım dedim, cevap vermedi ... ) sonra da ; daha önce ezilmeye bağlı bir yeri gösterip o zaman olmuş olabilir, siz farketmemişsiniz demez mi ???? KÜNT cismin ya da KESKİN cismin nasıl bir hasar vereceğini Mehmet Bey dahil herkes bilir ancak orada dile getiremedi sanırım (!!!)

    Mehmey Bey ; atölyede başına bir iş gelirse benim haberim olur dedi ancak ağzından bir şey kaçırdı!!! ( son 10 gündür yokmuş kendisi , insanlık halidir, tatile herkesin ihtiyacı var ...) ; ancak kanıma dokunan ön ızgaranın tamirini göstermek için servis çıkışında çekilen 4Mp fotoğraflarda herkesin görebildiği beyaz boya izini ısrarla görmediğini söyledi ( çalıştığım hastaneye kendisini davet etmek istedim ama , sanırım organik değil psikolojik olarak bunu görmediğini söyledi .... )

    Sonuç ; aracı ANTOTO otoparkına kilitleyip , genel merkezlerine şikayet etmeyi hatta bir an için benzin döküp yakmayı düşündüğüm aracı temmuz 2014 de A5 ile değiştiremediğimi hatırladım ( kaporom bile yanmıştı ... neyse o paraya aldığımız eve hürmeten çok şükür diyorum yine de )

    Mehmet Bey; son olarak bizden talebiniz nedir diye sert ve keskin bir soru sorunca ,bende " bu kadar sakar, yaptığının arkasında durmayan , servis çıkışında arabanın etrafını tozundan kirinden arındıramayan bir servisten ne beklememi bekliyorsunuz, Allah'a emanet olun , yaptığınız size , gördüğüm bana kalsın , bundan sonra ANTOTO benim için bitmiştir" dedim ve taşkınlık yapmadan çıktım..


    Servite ; beni kıran hatta şoka uğratan başka bir ayrıntı da " BİZDE OLMUŞ DİYEMEM , OLMAMIŞTA DİYEMEM" cümlesini sarf etmeleri ?? yani ya ben yalancıyım .. ya da mukadderat ve nazar değdi diye cevap verdiğim de yine kem küm edilmiş olması ...

    binek aracı için 3 insan üzecek biri değilim ... Mehmet şu an telefon açsa "doktorum araç lazım bana" dese; dikkatli kullanın der anahtarı tereddütsüz veririm.

    *** Allah bireysel hakkınızı kurumlara karşı korurken hepimize yardım etsin


    *** paranızla sizi rezil edenler ya da üzenler için ah etmeyin ama sessiz de kalmayın... buradan bunları yazın lütfen ...

    *** insignia'mdan hala vazgeçemem , bu yıl 2 defa biturbo için fiyat teklifi istedim, Antalya da ne günlas ne de antoto bana dönüş yapmadı (...) iş yoğunluğumdan elbet yolum istanbul'a düşecek ve dönüşüm biturbo ile olacak...

    SERVİSE BİLE ODAK'A GİDECEĞİM






  • #2
    Ynt: Liberty ve ANTOTO işbirliği ile 7 gününüz nasıl mahvolur ???

    Geçmiş olsun çok sinir bozucu bir durum gerçekten

    2010 1.6T 180 HP COSMO KARBON SİYAH DVD800+TURNPUSH+PRİNS LPG+KAPI KOLU+AYNA ALTI+VİTES ALTI+KAPI İÇLERİ+GÖSTERGE PANELİ+ARAÇ İÇİ LED AYDINLATMA

    Yorum


    • #3
      Ynt: Liberty ve ANTOTO işbirliği ile 7 gününüz nasıl mahvolur ???

      başınıza gelenleri;

      - Antotonun genel müdürüne,
      - Opel torbalıya
      - Opel.de'ye

      mail atabilirsiniz.Fatih bey belki daha farklı bir yorum getirebilir.
      https://www.youtube.com/watch?v=Jem11GNnbzg

      ''Fidan dikmek için en iyi zaman yirmi yıl önceydi.Sonraki en iyi zaman ise şimdi'' İhtiyar Balıkçı

      Yorum


      • #4
        Ynt: Liberty ve ANTOTO işbirliği ile 7 gününüz nasıl mahvolur ???

        Geçmiş olsun..

        1.4 T EDİTİON ELEGANCE + AFL+18 jant +NAVİ+sprintbooster+ses sistemi+opc sinyal çerçeveleri+turn push+kaliperler app +full led aydınlatma... vs..

        Yorum


        • #5
          Ynt: Liberty ve ANTOTO işbirliği ile 7 gününüz nasıl mahvolur ???

          Çok geçmiş olsun
          Bence De olayı üst mercilere taşımakta fayda var
          Arkanızdayız

          Yorum


          • #6
            Ynt: Liberty ve ANTOTO işbirliği ile 7 gününüz nasıl mahvolur ???

            Antotodaki kadar kötü, yüzü asık, ilgisiz personel başka hiçbir serviste yoktur. Ben arabayı ordal almam rağmen servise 1 defa oraya götürdüm daha da tövbe ettim. Paranla rezil olduğun bir yer. Arabayı bize satan şahıs bidahaki gidişte selam bile vermiyordu. Oradan ne araç alırım ne servise götürürüm ne de çevremden birisini gönderirim.. antoto lafını duyunca sinirlendim biran
            2012 1.4t beyaz/bej+edition elegance+yeni stil paket(18"+afl+bluetooth)+necvox


            Yorum


            • #7
              Ynt: Liberty ve ANTOTO işbirliği ile 7 gününüz nasıl mahvolur ???

              Bende aracımı oradan aldım servise de oraya gidiyorum. Ben bu tür bir sorun yaşamadım ama çok memnun değilim açıkçası

              Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant
              Şimdi F30 Modernline Sunroof

              Yorum


              • #8
                Ynt: Liberty ve ANTOTO işbirliği ile 7 gününüz nasıl mahvolur ???

                vaktini ayırıp okuyan ve mesaj yazan herkese çok teşekkürler... sinir bozucu bu durumu fotoğrafladım ancak , kendi gözleriyle görüpte inkar ettikleri bu olayı fotoğraflamak ne çare ?? adam gözüyle gördüğünü inkar ettikten sonra BOŞ... ancak bugün kü SONAX maceramın fotolarını gururla yakın zamanda paylaşmak istiyorum, resmen dün midemi bulandıran , bende saplantı haline gelmiş aracıma tekrar bağlandım.. 30.000 bakımında ANTOTO tarafından yapılmış olan "cila ve boya koruma" ise bugün yapılan başka birşey olmalı ( o zaman ilk defa yaptırmıştım , herhalde anca bu kadar çizik giderilebiliyor sanmıştım ) ...

                yetkili servis sıfatına aldanmamak lazım

                çok ilgili bir yer olduklarını artık düşünemiyorum , insignia kullanıcılarının mabedi sayılan bu siteyi takip ettiklerini de sanmıyorum.. ancak yeni müşteri bulmak , mevcut müşteriyi elde tutmaktan çok daha zor ve maliyetli(!) insanlar önce internetten araştırıp sonra servise gittiklerinden iç gıdıklayıcı birşeyler(!) yazmadığımı umuyorum

                Yorum


                • #9
                  Ynt: Liberty ve ANTOTO işbirliği ile 7 gününüz nasıl mahvolur ???

                  Geçmiş olsun, okurken ben sinirlendim. Bunca yaptıklarının üzerine siz yinede çok sabırlı davranmışsınız. Opel Türkiye şu forum sitelerini takip etse müşterileri karşısında Opel'i temsil edenlerin, müşteriye nasıl davrandıklarını görse keşke de servis ve bayi kalitesini arttırmak için çalışmalar yapsa..

                  Yorum


                  • #10
                    Ynt: Liberty ve ANTOTO işbirliği ile 7 gününüz nasıl mahvolur ???

                    Orjinal yazı sahibi: canbaz
                    başınıza gelenleri;

                    - Antotonun genel müdürüne,
                    - Opel torbalıya
                    - Opel.de'ye

                    mail atabilirsiniz.Fatih bey belki daha farklı bir yorum getirebilir.
                    Öncelikle geçmiş olsun

                    Tolga gerekenleri söylemişsin ama benim tercihim öncelikle Antotonun Genel müdürü ile bire bir görüşürdüm yaklaşımı %98 olumlu olacaktır yalnız %2 lik kısma girerseniz Opel Türkiye üzerinden şikayet edebilirsiniz Almanyaya atılan e-mailler %100 opel Türkiyeye gönderiliyor ve opel Türkiye kendisi aksiyon alıyor Ben daha önce Opel Almanyaya şikayet ettim opel Almanya benim sorunumu çözdü diye duymadım.

                    Sonuç olarak şansınıza bağlı olarak opelin tüm servislerinde aynı sıkıntı ile karşılaşabilirsiniz bunun sebebi bazen yoğunluk bazen ilgisiz personel bazende vurdum duymazlık olabiliyor maalesef.




                    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                    Yorum


                    • #11
                      Ynt: Liberty ve ANTOTO işbirliği ile 7 gününüz nasıl mahvolur ???

                      Orjinal yazı sahibi: FacomX
                      Orjinal yazı sahibi: canbaz
                      başınıza gelenleri;

                      - Antotonun genel müdürüne,
                      - Opel torbalıya
                      - Opel.de'ye

                      mail atabilirsiniz.Fatih bey belki daha farklı bir yorum getirebilir.
                      Öncelikle geçmiş olsun

                      Tolga gerekenleri söylemişsin ama benim tercihim öncelikle Antotonun Genel müdürü ile bire bir görüşürdüm yaklaşımı %98 olumlu olacaktır yalnız %2 lik kısma girerseniz Opel Türkiye üzerinden şikayet edebilirsiniz Almanyaya atılan e-mailler %100 opel Türkiyeye gönderiliyor ve opel Türkiye kendisi aksiyon alıyor Ben daha önce Opel Almanyaya şikayet ettim opel Almanya benim sorunumu çözdü diye duymadım.

                      Sonuç olarak şansınıza bağlı olarak opelin tüm servislerinde aynı sıkıntı ile karşılaşabilirsiniz bunun sebebi bazen yoğunluk bazen ilgisiz personel bazende vurdum duymazlık olabiliyor maalesef.

                      merhaba Fatih bey ; gözleriyle gördüklerine ısrarla reddeden ve görmezden gelen bir yerin genel müdürü bana bence yardımcı olamazmış gibi geliyor :/ zaten "aracınızı alalım , her türlü bakım ve kaporta işlemleri ücretsiz yapalım" deseler bile, asla güvenemem , herhalde bunu da deselerde 41. taklaları olurdu > ... sadece rezaletlerini kabul etseler , özür dileseler eyvAllah ama zaten olanı başkasına mal etme konusunda 40 tane takla attıkları için ona da gerek yok.. google'dan aratan biri bu yazılarımı okuyup dersini alsın, servis süprizlerine hazırlıklı olsun amenna yazdıklarım hak arama çabası değil , başıma gelen başkasına gelmesin diye hümanist bir yaklaşım

                      Yorum


                      • #12
                        Ynt: Liberty ve ANTOTO işbirliği ile 7 gününüz nasıl mahvolur ???

                        geçmiş olsun
                        insanın helal parasını harcayıpda elde etmek istediği sonucunu alamaması gerçekden insanı kahreder
                        sizin yernizde olsam bu işin peşini bırakmam hakkımı sonuna kadar ararım çünkü mal benim malım olduğu için her türlü hukuki değerleri dğerlendirmek gerek
                        saygılarımla

                        Yorum

                        İşleniyor...
                        X