Bakimdan sonra arac daha iyi gazlar vedile ile sende biraz keyif alirsin
Abi perşembe akşamı yemekten sonra çay için bir Edirne yaparız, anlarım farkını şaka bir tarafa en çok yağ değişimi sonrası ses ve performans değişikliği olacakmı onu merak ediyorum
Son günlerde Insignia yı satmayı düşünür oldum, sebep artık çok sıkan ve serviste 1-2 sprey müdahelesi sonrası geçiştirilen gösterge paneli ve vites konsolu çıtırtıları, çıtırtı yüzünden araç mı satılır demeyin öyle olmadık öyle alakasız anlarda çıtırtı yapıyor ki, sanırsınız biri eliyle taze ekmeği ikiye ayırıyor!!
Edremit te servis yok, Çanakkale servisi bu işe fazla kafa yormadan dediğim gibi spreyle işi çözmeye çalıştı ama olmadı, an itibariyle neredeyse Tucson alacaktım ama son anda vazgeçtim.
Kendi yaptığım birkaç yüz deneme (?) başarısızlıkla sonuçlandı, sizce İzmir e mi gitmeliyim ya da iyice gözümü karartıp İstanbul Odak a??
Tolgacığım Odak'ta Tarık beye Astra'mı aldıktan 1 ay sonra benzer şikayetlerle gittim, 27 ay kullandım ve bir daha hiç ses duymadım. Hem gelirsen Doğan'ı da alır güzel bir ocak başı yaparız
Son günlerde Insignia yı satmayı düşünür oldum, sebep artık çok sıkan ve serviste 1-2 sprey müdahelesi sonrası geçiştirilen gösterge paneli ve vites konsolu çıtırtıları, çıtırtı yüzünden araç mı satılır demeyin öyle olmadık öyle alakasız anlarda çıtırtı yapıyor ki, sanırsınız biri eliyle taze ekmeği ikiye ayırıyor!!
Edremit te servis yok, Çanakkale servisi bu işe fazla kafa yormadan dediğim gibi spreyle işi çözmeye çalıştı ama olmadı, an itibariyle neredeyse Tucson alacaktım ama son anda vazgeçtim.
Kendi yaptığım birkaç yüz deneme (?) başarısızlıkla sonuçlandı, sizce İzmir e mi gitmeliyim ya da iyice gözümü karartıp İstanbul Odak a??
Bende hiç öyle bir şey yok alala
Bir zamanlar 1.6 CDTİ 136 hp Flexride, ÇG2, Sunroof , Ergonomik PerforjeSpor Deri koltuklar, Bose 19" jant Şimdi F30 Modernline Sunroof
Tolgacığım Odak'ta Tarık beye Astra'mı aldıktan 1 ay sonra benzer şikayetlerle gittim, 27 ay kullandım ve bir daha hiç ses duymadım. Hem gelirsen Doğan'ı da alır güzel bir ocak başı yaparız
Tarık abinin yaptığı işlem nedir ? hani ileride bizde yaşarsak çatırtı patırdı, güvenle bırakalım araçlarımızı
1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control
Detayı tam olarak bilmemekle birlikte beyaz hafif pamuğumsu bir malzemenin ucunu görmüştüm gösterge tablosunun üstündeki siperliğin altından
hımm temas aralıklarını o madde ile doldurmuş. bayaa uzun süre gider evet. o aralıklar elyaf ile doldurulmuştur büyük ihtimal ve ömürlük olur normal sünger gibi maddelere göre, ve bir çok araçta ince gri süngerimsi madde kullanılıyor havalandırma kanalları arasında vesaire ve bir süre sonra toz olarak bize solutturuyor. teşekkür ederim.
1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control
Tolgacığım Odak'ta Tarık beye Astra'mı aldıktan 1 ay sonra benzer şikayetlerle gittim, 27 ay kullandım ve bir daha hiç ses duymadım. Hem gelirsen Doğan'ı da alır güzel bir ocak başı yaparız
Bi gelsem zaten ocak başında başlayıp tee aralık sonuna Şaka bir yana Odak sanırım bu derdin tek çözüm noktası.
Muharremcim o kısımlarda haddinden fazla tırnakla ek noktası var ve yapıyı taşıyan aksam malesef zayıf, bu yüzden hem konsol gevşek hem de sallantı esnasında sese neden oluyor.
Aslında makyaj sonrası bu gibi çözümü basit sorunların giderilmesi beklenir ama maalesef makyajlı kasada da parmak ucuyla gösterge tablosuna ya da vites konsoluna dokunmak dediğim yüksek sesleri açığa çıkarıyor + otomatik vites topuzu hala kolay aşınıyor.
Bir ihtimal makyaj sonrası 2. bir işçilik iyileştirmesi yapılmış olabilir; dediğim noktalara bastırdığınızda (ki bende bastırmayı bırakın düz yolda gaz ya da frenle bile çıtırtılar kopuyor) ses gelmiyorsa muhtemelen ses yapan noktalara izolatör konulmuştur.
Aslında makyaj sonrası bu gibi çözümü basit sorunların giderilmesi beklenir ama maalesef makyajlı kasada da parmak ucuyla gösterge tablosuna ya da vites konsoluna dokunmak dediğim yüksek sesleri açığa çıkarıyor + otomatik vites topuzu hala kolay aşınıyor.
Bir ihtimal makyaj sonrası 2. bir işçilik iyileştirmesi yapılmış olabilir; dediğim noktalara bastırdığınızda (ki bende bastırmayı bırakın düz yolda gaz ya da frenle bile çıtırtılar kopuyor) ses gelmiyorsa muhtemelen ses yapan noktalara izolatör konulmuştur.
söylediğiniz bölgelere el ile baskı yapıldığında çıtırtı sesleri gayet duyulur şekilde çıkıyor. bu sıkı plastik aksamın gerginlik sesleri. zamanla azalabilir, artadabilir. rahatsız edici bir durum yok şimdilik. oldukça sessiz aracım. zamanla rahatsızlık seviyesine ulaştığında çözüm bulunabilir. eli düzgün bir yalıtım ustası bu işi halleder. aralarda kullanacağı kokusuz kimyasal ve klima kanallarındaki izolasyon malzemeleri ile sesler büyük oranda sonlanır. önemli olan kaş yapayım derken göz çıkarmamak.
1.6 CDTI 136Hp Otomatik Cosmo/ Carbon Flash Black / UV Kaput Koruma Filmi / Boya Koruma
Flexride Şasi/ Çevre görüş 2 + Opel Eye/ Stil Paket(19"J+Deri Döşeme+Isıtmalı Koltuklar+BOSE Ses Sistemi) / Sunroof / R700+Carplay/Adaptive Cruse Control
söylediğiniz bölgelere el ile baskı yapıldığında çıtırtı sesleri gayet duyulur şekilde çıkıyor. bu sıkı plastik aksamın gerginlik sesleri. zamanla azalabilir, artadabilir. rahatsız edici bir durum yok şimdilik. oldukça sessiz aracım. zamanla rahatsızlık seviyesine ulaştığında çözüm bulunabilir. eli düzgün bir yalıtım ustası bu işi halleder. aralarda kullanacağı kokusuz kimyasal ve klima kanallarındaki izolasyon malzemeleri ile sesler büyük oranda sonlanır. önemli olan kaş yapayım derken göz çıkarmamak.
Bugün Çanakkale de yeni Astra yı denedim, çıtırtı anlamında Insignia dan başarılı bir araç olmuş, iç mekanda çıtırtıya neden olacak çoğu şeyi yapmaya çalıştıysam da araç inadına ne alt takımdan ne iç mekandan en ufak bir ses vermedi
Bence aracımın bu konuda iyi ve gününde olan (!) bir ustaya ihtiyacı var.
söylediğiniz bölgelere el ile baskı yapıldığında çıtırtı sesleri gayet duyulur şekilde çıkıyor. bu sıkı plastik aksamın gerginlik sesleri. zamanla azalabilir, artadabilir. rahatsız edici bir durum yok şimdilik. oldukça sessiz aracım. zamanla rahatsızlık seviyesine ulaştığında çözüm bulunabilir. eli düzgün bir yalıtım ustası bu işi halleder. aralarda kullanacağı kokusuz kimyasal ve klima kanallarındaki izolasyon malzemeleri ile sesler büyük oranda sonlanır. önemli olan kaş yapayım derken göz çıkarmamak.
Bugün Çanakkale de yeni Astra yı denedim, çıtırtı anlamında Insignia dan başarılı bir araç olmuş, iç mekanda çıtırtıya neden olacak çoğu şeyi yapmaya çalıştıysam da araç inadına ne alt takımdan ne iç mekandan en ufak bir ses vermedi
Bence aracımın bu konuda iyi ve gününde olan (!) bir ustaya ihtiyacı var.
Valla o işin usta ile özüleceğini sanmıyorum, özellikle vites çevresi ve multimedya çevresine yapacak fazla bir şey yok, normalde bende hiç sıkıntı yok parke yada arnavut kaldırımı yollarda biraz cızırtı yapıyor onuda görmezden geliyorum artık. Ben bu güne kadar 8 araba değiştirdim ve şunu gördüm bu tarz olaylar bilerek yapılıyor yani opel ordaki malzemelerde çok az bi değişiklikle o seslerin hiç gelmemesini sağlardı belki maliyet bile değişmezdi ama özellikle bu tarz kusurlar bırakılıyor yoksa insanların araç değiştirmesi için sebepler azalır yada premium modellere yönelim azalır. İnsanlar araç değiştirmek için araçlarından soğumak için hangi sebepler bulacaklar, Sizce kişilerin kendi başlarına araçlarından sıkılmasını mı bekleyecek bu canavarlar. Her sınıfın belirli standartları var bu piyasayı elinde tutanlar kendi aralarında bunları ayarlayıp ona göre üretim yapıyorlar. Yeni astra da o çıtırtı yoktur ama insanın canını sıkacak başka bir detay vardır biraz kullanırsın sonra onu farkedersin sonra onu kafaya takarsın sonra bi bakmışsın arabayı satmışsın bunların hepsi bilinçli bırakılan kusurlar yoksa adam neden insignia dan sıkılsın tucson alsın yada golf binen neden astra ya yönelsin yada tam tersi sirkülasyon için insanların araçtan sebepsiz yere sıkılmalarını beklemiyorlar yani olaylara çaktırmadan müdahele ediyorlar. O yüzden takmayacaksın tak açacaksın, bence önemli olan güvenlik ve sürüş keyfi yada major problemler geri kalan ufak tefek şeyler sonu gelmeyecek ve hiç bitmeyecen fasa fisolar Tucson da da inan başka şeyler çıkacak, ama kafaya takmışsın artık bundan sonra dönüş yok .
Yorum