Bundan iki buçuk yıl önce İnsignia Team ile tanıştım. Neredeyse burada yazılan herşeyi okudum ve bunlar ışığında Opel İnsignia almaya karar verdim. Aldıktan sonra da üye oldum ve o günden bugüne de takip ediyorum. Öncelikle buraya az veya çok emek veren, görüşlerini belirten herkese çok teşekkür etmek istiyorum.
Sizlere anlatmak istediğim olaya gelince;
Forumda ki araştırmalarım sonucunda aracımı Cevizlibağ'da ki Odak'a götürmeye karar verdim. Forumda ismine sık rastladığım Tarık Tunç'la tanıştım. Kendisi işine saygılı, müşteriyle birebir ilgilenen, detaylı olarak herşeyi anlatan güvenilir bir insan imajı verdi bana. Forumdan geldiğimi söylediğim için ekstra ilgi ve indirimleri de yaptı sağolsun.
Arabamın bakımlarını Odak'da yaptırmaya devam ettim. Birçok sıkıntımı çözdüler saolsunlar. Güven verdiler bana. Neyse çok uzatmak da istemiyorum.. Biraz önce eve geldim ve kendimi bu satırları yazmak zorunda hissettim. Arabamda uzun zamandır Star&Stop arızası vardı. Ne zaman servise götürsem (3 ya da 4 kez sırf bunun için götürdüm) halloldu diye çıkıyorum ama 2 ya da 3 gün sonra yine çalışmamaya başlıyordu. Bu bende artık takıntı oldu. Herkesin bir yapısı vardır. Neyse, aracımın garanti süresi dolmadan son bir kez daha götürmek istedim ve Tarık'ı arayarak randevu alım. Ona durumu anlattım. 1hafta 10 gün önce aracımın servisten yeni çıktığını biliyordu (30000 bakımı ve yine Start&Stop oldu zannederek). Daha sonrasında beni ,''Dünya da hala böyle düzgün, işinin ehli, güvenilir insanlar varmış'' dedirten Ramazan Köylü aradı ve aracımı getirmemi istedi. Götürdüğümde son olarak yapılacak şeyin akünün değişmesi olduğunu söyledi. Ama garanti süresinin bitmesine 2 gün vardı. -Almanyayla yazışmam, aramam gerekiyor- dedi. Uzun sürebileceğini söyledi. Ona 4 gün sonra şehir dışına gideceğimi ve sorunun mümkünse daha hızlı halledilmesini istediğimi belirttim. Bana elinden geldiği kadar yardımcı olacağını ve kendisinden haber beklememi söyledi.
Şimdi sonuç olarak Ramazan Bey Almanya'dan cevap gelmemesine rağmen insiyatif kullanarak aracıma 0 akü taktı. Diğer bütün prosedürleri bırakarak aracımı ertesi günü teslim etti, kendisine çok teşekkür ediyorum. Bu arada bir diğer ayrıntı da; ruhsatımda trafiğe çıkış tarihi 02.07. Fakat, meğerse garantimin süresi 29.06 da sona ermiş. Garantim bitmiş olmasına rağmen benden hiçbir ücret talep etmediler.
Son olarak düşüncem ise şöyle ; Opel İnsignia aldığım için çok memnunum. Aracımı Cevizlibağ Odak'a götürdüğüm için çok memnunum. Ramazan Bey ve Tarık Bey gibi gerçekten çok düzgün, güven veren, saygılı, müşteri memnuniyetini ön planda tutan ve gerçekten sorun çözme becerisine sahip insanlarla tanıştığım için çok memnunum. Tekrardan çok teşekkürler..
Sırf bunlar için bile yeni kasa dizel İnsignia alabilirim..
Okuduğunuz için sizlere de çok teşekkür ederim. Paylaşmak istedim..
Sizlere anlatmak istediğim olaya gelince;
Forumda ki araştırmalarım sonucunda aracımı Cevizlibağ'da ki Odak'a götürmeye karar verdim. Forumda ismine sık rastladığım Tarık Tunç'la tanıştım. Kendisi işine saygılı, müşteriyle birebir ilgilenen, detaylı olarak herşeyi anlatan güvenilir bir insan imajı verdi bana. Forumdan geldiğimi söylediğim için ekstra ilgi ve indirimleri de yaptı sağolsun.
Arabamın bakımlarını Odak'da yaptırmaya devam ettim. Birçok sıkıntımı çözdüler saolsunlar. Güven verdiler bana. Neyse çok uzatmak da istemiyorum.. Biraz önce eve geldim ve kendimi bu satırları yazmak zorunda hissettim. Arabamda uzun zamandır Star&Stop arızası vardı. Ne zaman servise götürsem (3 ya da 4 kez sırf bunun için götürdüm) halloldu diye çıkıyorum ama 2 ya da 3 gün sonra yine çalışmamaya başlıyordu. Bu bende artık takıntı oldu. Herkesin bir yapısı vardır. Neyse, aracımın garanti süresi dolmadan son bir kez daha götürmek istedim ve Tarık'ı arayarak randevu alım. Ona durumu anlattım. 1hafta 10 gün önce aracımın servisten yeni çıktığını biliyordu (30000 bakımı ve yine Start&Stop oldu zannederek). Daha sonrasında beni ,''Dünya da hala böyle düzgün, işinin ehli, güvenilir insanlar varmış'' dedirten Ramazan Köylü aradı ve aracımı getirmemi istedi. Götürdüğümde son olarak yapılacak şeyin akünün değişmesi olduğunu söyledi. Ama garanti süresinin bitmesine 2 gün vardı. -Almanyayla yazışmam, aramam gerekiyor- dedi. Uzun sürebileceğini söyledi. Ona 4 gün sonra şehir dışına gideceğimi ve sorunun mümkünse daha hızlı halledilmesini istediğimi belirttim. Bana elinden geldiği kadar yardımcı olacağını ve kendisinden haber beklememi söyledi.
Şimdi sonuç olarak Ramazan Bey Almanya'dan cevap gelmemesine rağmen insiyatif kullanarak aracıma 0 akü taktı. Diğer bütün prosedürleri bırakarak aracımı ertesi günü teslim etti, kendisine çok teşekkür ediyorum. Bu arada bir diğer ayrıntı da; ruhsatımda trafiğe çıkış tarihi 02.07. Fakat, meğerse garantimin süresi 29.06 da sona ermiş. Garantim bitmiş olmasına rağmen benden hiçbir ücret talep etmediler.
Son olarak düşüncem ise şöyle ; Opel İnsignia aldığım için çok memnunum. Aracımı Cevizlibağ Odak'a götürdüğüm için çok memnunum. Ramazan Bey ve Tarık Bey gibi gerçekten çok düzgün, güven veren, saygılı, müşteri memnuniyetini ön planda tutan ve gerçekten sorun çözme becerisine sahip insanlarla tanıştığım için çok memnunum. Tekrardan çok teşekkürler..
Sırf bunlar için bile yeni kasa dizel İnsignia alabilirim..
Okuduğunuz için sizlere de çok teşekkür ederim. Paylaşmak istedim..
Yorum