Duyuru

Collapse
No announcement yet.

UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

Collapse
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Temizle
new posts

  • #16
    Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

    Ben opel Türkiyenin şimdiye kadar bir mesele çözdüğünü görmedim.Çözdüğü örnek bir olay varsa dinleyip şaşırmak isterim.
    http://www.imgim.com/e85671e9-558c-4412-92af-c591def396ba.jpg

    Ellere yar oldu
    2.0 CDTI
    Cosmo,sunroof,dvd800+interface,flexride,bej deri

    5.25 Xdrive ///M(azot) Power

    Yorum


    • #17
      Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

      Aynen katılıyorum. Opel Türkiye'nin herhangi bir sorunu çözebileceğine dair en ufak bir inancım yok. Maalesef buradaki arkadaşlar tüketici haklarının korunmasından ziyade, Opel'in çığırtkanlığını yapmayı yeğliyorlar. Toyota, yanlış yaptık deyip 4 yıllık aracını geri çağırıp, gerekli parça değişimlerini ücretsiz olarak yaparken, çok bariz bir sorunla ilgili bile Opel'de ne muhatap var, ne de sizi dikkate alan bir yetkili. Opel'den bir araç aldığıma bin pişmanım.

      Yorum


      • #18
        Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

        Bu zamana kadar bakım, tamir vs için hep Uşağı tercih ettim ve pişman olmamıştım, bir daha böyle bir sorun olmamasını umuyorum..

        İmza fotoğrafınız kurallara aykırı olduğu için kaldırılmıştır, lütfen uygun çözünürlükte fotoğraf ekleyiniz.

        2012 Opel Insignia 1.4T Edition Elegance + 18'' Jant + AFL / Beyaz

        Yorum


        • #19
          Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

          Orjinal yazı sahibi: http35
          Aynen katılıyorum. Opel Türkiye'nin herhangi bir sorunu çözebileceğine dair en ufak bir inancım yok. Maalesef buradaki arkadaşlar tüketici haklarının korunmasından ziyade, Opel'in çığırtkanlığını yapmayı yeğliyorlar. Toyota, yanlış yaptık deyip 4 yıllık aracını geri çağırıp, gerekli parça değişimlerini ücretsiz olarak yaparken, çok bariz bir sorunla ilgili bile Opel'de ne muhatap var, ne de sizi dikkate alan bir yetkili. Opel'den bir araç aldığıma bin pişmanım.
          Opelin çığırtkanlığını yaptığımız yok sadece olaylara iki taraflı bakmayı yeğliyoruz

          Pişmansanız satın kurtulun



          2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

          Yorum


          • #20
            Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

            Orjinal yazı sahibi: FacomX
            Orjinal yazı sahibi: http35
            Aynen katılıyorum. Opel Türkiye'nin herhangi bir sorunu çözebileceğine dair en ufak bir inancım yok. Maalesef buradaki arkadaşlar tüketici haklarının korunmasından ziyade, Opel'in çığırtkanlığını yapmayı yeğliyorlar. Toyota, yanlış yaptık deyip 4 yıllık aracını geri çağırıp, gerekli parça değişimlerini ücretsiz olarak yaparken, çok bariz bir sorunla ilgili bile Opel'de ne muhatap var, ne de sizi dikkate alan bir yetkili. Opel'den bir araç aldığıma bin pişmanım.
            Opelin çığırtkanlığını yaptığımız yok sadece olaylara iki taraflı bakmayı yeğliyoruz

            Pişmansanız satın kurtulun
            Emin olun öyle yapıyorum..

            Yorum


            • #21
              Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

              Orjinal yazı sahibi: http35
              Orjinal yazı sahibi: FacomX
              Orjinal yazı sahibi: http35
              Aynen katılıyorum. Opel Türkiye'nin herhangi bir sorunu çözebileceğine dair en ufak bir inancım yok. Maalesef buradaki arkadaşlar tüketici haklarının korunmasından ziyade, Opel'in çığırtkanlığını yapmayı yeğliyorlar. Toyota, yanlış yaptık deyip 4 yıllık aracını geri çağırıp, gerekli parça değişimlerini ücretsiz olarak yaparken, çok bariz bir sorunla ilgili bile Opel'de ne muhatap var, ne de sizi dikkate alan bir yetkili. Opel'den bir araç aldığıma bin pişmanım.
              Opelin çığırtkanlığını yaptığımız yok sadece olaylara iki taraflı bakmayı yeğliyoruz

              Pişmansanız satın kurtulun
              Emin olun öyle yapıyorum..
              Hayırlı Satışlar



              2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

              Yorum


              • #22
                Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

                Orjinal yazı sahibi: http35
                Aynen katılıyorum. Opel Türkiye'nin herhangi bir sorunu çözebileceğine dair en ufak bir inancım yok. Maalesef buradaki arkadaşlar tüketici haklarının korunmasından ziyade, Opel'in çığırtkanlığını yapmayı yeğliyorlar. Toyota, yanlış yaptık deyip 4 yıllık aracını geri çağırıp, gerekli parça değişimlerini ücretsiz olarak yaparken, çok bariz bir sorunla ilgili bile Opel'de ne muhatap var, ne de sizi dikkate alan bir yetkili. Opel'den bir araç aldığıma bin pişmanım.
                Kimsenin çığırtkanlığını yapmaya ihtiyacımız olmadığı gibi sizi ikna etmek gibi bir derdimiz de yok. Bu forum çok kaliteli insanların kaliteli arkadaşlıklarını paylaştığı çok nezih bir ortamdır. Karar sizin, araç sizin. Ama ne yaparsanız yapın sakin olun. Sonuçta "keskin sirke küpüne zarar"
                MEN AMENE BİL KADER EMİN-E MİNEL KEDER.

                Yâ Rab! Garibem, bîkesem, zaîfem, nâtüvanem, alîlem, âcizem, ihtiyarem, 
Bî-ihtiyarem, el'aman gûyem, afv cûyem, meded hâhem zidergâhet İlahî!

                Yorum


                • #23
                  Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

                  Orjinal yazı sahibi: FacomX
                  Orjinal yazı sahibi: http35
                  Orjinal yazı sahibi: FacomX
                  Orjinal yazı sahibi: http35
                  Aynen katılıyorum. Opel Türkiye'nin herhangi bir sorunu çözebileceğine dair en ufak bir inancım yok. Maalesef buradaki arkadaşlar tüketici haklarının korunmasından ziyade, Opel'in çığırtkanlığını yapmayı yeğliyorlar. Toyota, yanlış yaptık deyip 4 yıllık aracını geri çağırıp, gerekli parça değişimlerini ücretsiz olarak yaparken, çok bariz bir sorunla ilgili bile Opel'de ne muhatap var, ne de sizi dikkate alan bir yetkili. Opel'den bir araç aldığıma bin pişmanım.
                  Opelin çığırtkanlığını yaptığımız yok sadece olaylara iki taraflı bakmayı yeğliyoruz

                  Pişmansanız satın kurtulun
                  Emin olun öyle yapıyorum..
                  Hayırlı Satışlar
                  Bu gibi konularda Kadir'e şiddetle ihtiyaç duyuyoruz. ihihi ihihi
                  INSIGNIA 1.364 CC

                  Yorum


                  • #24
                    Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

                    Orjinal yazı sahibi: orhan
                    ....
                    Bu gibi konularda Kadir'e şiddetle ihtiyaç duyuyoruz. ihihi ihihi
                    ihihi ihihi ihihi haha haha haha



                    2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                    Yorum


                    • #25
                      Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

                      Servislerin hepsi aynı.. Suçu müşteriye atabilecekleri bir durum var ise atıyorlar hemen...

                      Mesela benim 4. vitesteki vites kolunun titremesi gibi... Önce vites halatını değiştirdiler ve sorun çözüldü diye aracı teslim ettiler. Baktım ki sorun devam ediyor tekrar servise gittim. O zaman servis teknik uzmanı olan arkadaş demez mi "bu araçta LPG var, bu LPG kaynaklı olabilir"... Yahu vites ile LPG'nin ne alakası var? Benzinde araç aynı titremeyi zaten yapıyor... Bunu deyince mantıklı bir açıklama getiremedi. Sonra getirin bakarız dedi ama pek inandırıcı gelmesi. Neticede bu işle biraz uğraşacağım gibi gözüküyor... Bunlar tamamen suçu müşteriye atarak işin içinden sıyrılmak istiyorlar... Nerede müşteri memnuniyeti? İnsanların neden toyota aldığını anlıyorum şimdi... o teneke araçlara millet bir bavul dolusu para bayılıyor ama gayet memnunlar... Neden? Çünkü servislerinde böyle sıkıntılar ile uğraşmıyorlar... Gözümle gördüm... Arkadaşın Auris'inde aynı benim Insignia gibi iç plastiklerinden gıcırtılar geliyordu ve ses gelen bölgelere komple yalıtım uygulaması yaptılar garantiden... tek kuruş laf etmeden üstelik... Ancak ben Antalya'daki Antoto'ya gittiğimde bu gıcırtıların çözümü yok yapamayız bilgisini verdiler. Hatta bunu arabadaki sesleri dinlemeden peşin olarak söylediler... Bu mu müşteri odaklı anlayışı?... Opel Türkiye aynı tavra sahip bu konuda... herşey aracı satana kadar... Kimse kimseyi kandırmasın arkadaşlar...
                      1.6T Cosmo (2011) / Teknik Gri / Necvox Infotainment + kamera / Prins VSI–2 Keihn Enjektör – Turbo Map – Valve Care...

                      Yorum


                      • #26
                        Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

                        Orjinal yazı sahibi: bigbrother
                        Servislerin hepsi aynı.. Suçu müşteriye atabilecekleri bir durum var ise atıyorlar hemen...

                        Mesela benim 4. vitesteki vites kolunun titremesi gibi... Önce vites halatını değiştirdiler ve sorun çözüldü diye aracı teslim ettiler. Baktım ki sorun devam ediyor tekrar servise gittim. O zaman servis teknik uzmanı olan arkadaş demez mi "bu araçta LPG var, bu LPG kaynaklı olabilir"... Yahu vites ile LPG'nin ne alakası var? Benzinde araç aynı titremeyi zaten yapıyor... Bunu deyince mantıklı bir açıklama getiremedi. Sonra getirin bakarız dedi ama pek inandırıcı gelmesi. Neticede bu işle biraz uğraşacağım gibi gözüküyor... Bunlar tamamen suçu müşteriye atarak işin içinden sıyrılmak istiyorlar... Nerede müşteri memnuniyeti? İnsanların neden toyota aldığını anlıyorum şimdi... o teneke araçlara millet bir bavul dolusu para bayılıyor ama gayet memnunlar... Neden? Çünkü servislerinde böyle sıkıntılar ile uğraşmıyorlar... Gözümle gördüm... Arkadaşın Auris'inde aynı benim Insignia gibi iç plastiklerinden gıcırtılar geliyordu ve ses gelen bölgelere komple yalıtım uygulaması yaptılar garantiden... tek kuruş laf etmeden üstelik... Ancak ben Antalya'daki Antoto'ya gittiğimde bu gıcırtıların çözümü yok yapamayız bilgisini verdiler. Hatta bunu arabadaki sesleri dinlemeden peşin olarak söylediler... Bu mu müşteri odaklı anlayışı?... Opel Türkiye aynı tavra sahip bu konuda... herşey aracı satana kadar... Kimse kimseyi kandırmasın arkadaşlar...
                        Lütfen arkadaşlar üzümü yemeye çalışın tatlı ekşi önemli değil bağcıyla uğraşmayın.... Neden olsa arabamız OPEL... Meselelere yanlış yerden bakıyoruz.. Arabalarımızın çalışan aksamlarını düşünün çalışmayanları görmezden gelin üzüm yemeye çalışın...

                        1.4 Beyaz 18" Sunroof
                        Navigasyon DVD
                        46KT880

                        Yorum


                        • #27
                          Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

                          Orjinal yazı sahibi: yates
                          Orjinal yazı sahibi: bigbrother
                          Servislerin hepsi aynı.. Suçu müşteriye atabilecekleri bir durum var ise atıyorlar hemen...

                          Mesela benim 4. vitesteki vites kolunun titremesi gibi... Önce vites halatını değiştirdiler ve sorun çözüldü diye aracı teslim ettiler. Baktım ki sorun devam ediyor tekrar servise gittim. O zaman servis teknik uzmanı olan arkadaş demez mi "bu araçta LPG var, bu LPG kaynaklı olabilir"... Yahu vites ile LPG'nin ne alakası var? Benzinde araç aynı titremeyi zaten yapıyor... Bunu deyince mantıklı bir açıklama getiremedi. Sonra getirin bakarız dedi ama pek inandırıcı gelmesi. Neticede bu işle biraz uğraşacağım gibi gözüküyor... Bunlar tamamen suçu müşteriye atarak işin içinden sıyrılmak istiyorlar... Nerede müşteri memnuniyeti? İnsanların neden toyota aldığını anlıyorum şimdi... o teneke araçlara millet bir bavul dolusu para bayılıyor ama gayet memnunlar... Neden? Çünkü servislerinde böyle sıkıntılar ile uğraşmıyorlar... Gözümle gördüm... Arkadaşın Auris'inde aynı benim Insignia gibi iç plastiklerinden gıcırtılar geliyordu ve ses gelen bölgelere komple yalıtım uygulaması yaptılar garantiden... tek kuruş laf etmeden üstelik... Ancak ben Antalya'daki Antoto'ya gittiğimde bu gıcırtıların çözümü yok yapamayız bilgisini verdiler. Hatta bunu arabadaki sesleri dinlemeden peşin olarak söylediler... Bu mu müşteri odaklı anlayışı?... Opel Türkiye aynı tavra sahip bu konuda... herşey aracı satana kadar... Kimse kimseyi kandırmasın arkadaşlar...
                          Lütfen arkadaşlar üzümü yemeye çalışın tatlı ekşi önemli değil bağcıyla uğraşmayın.... Neden olsa arabamız OPEL... Meselelere yanlış yerden bakıyoruz.. Arabalarımızın çalışan aksamlarını düşünün çalışmayanları görmezden gelin üzüm yemeye çalışın...
                          Anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul zurna az demişler
                          1.6T Cosmo (2011) / Teknik Gri / Necvox Infotainment + kamera / Prins VSI–2 Keihn Enjektör – Turbo Map – Valve Care...

                          Yorum


                          • #28
                            Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

                            Orjinal yazı sahibi: bigbrother
                            .....
                            Anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul zurna az demişler
                            Haklısınız



                            2009 INSIGNIA 4DR COS 16LET180HP M6 NAV CD500+FLEX+SR+19'' JANT+DERİ

                            Yorum


                            • #29
                              Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

                              Orjinal yazı sahibi: ibra
                              Bu zamana kadar bakım, tamir vs için hep Uşağı tercih ettim ve pişman olmamıştım, bir daha böyle bir sorun olmamasını umuyorum..
                              İbrahim Bey ben Uşak'ta yaşıyorum ve Arden opel servisinin çoğu elemanını iyi tanırım. Başınıza gelenlerden dolayı geçmiş olsun. Bir daha ki Uşak seferinizde görüşelim, hem tanışmış da oluruz.

                              Yorum


                              • #30
                                Ynt: UŞAK-OPEL ARDEN'DE MEYDANA GELEN PROBLEM!!

                                Orjinal yazı sahibi: FacomX
                                Orjinal yazı sahibi: bigbrother
                                .....
                                Anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul zurna az demişler
                                Haklısınız
                                Aslında ben bu konuda yates'i haklı bulmuştum... Bu yüzden o yorumu yaptım...
                                1.6T Cosmo (2011) / Teknik Gri / Necvox Infotainment + kamera / Prins VSI–2 Keihn Enjektör – Turbo Map – Valve Care...

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X